Gå til innhold

Er du kristen?


Gjest Mocchhaa

Anbefalte innlegg

Ikke surt  jeg bare spør selv jeg? Og ja det er mye hets - nå sa jeg ikke at DU hetset, men du spurte hvorfor er jeg stolt og jeg spør deg hvorfor skal jeg IKKE være stolt? Er vel legitimt spørsmål det også?

Er det muslimenes allah du tror på, du som er så stolt og religiøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Piiiip

Er det muslimenes allah du tror på, du som er så stolt og religiøs?

 

Hva for et håpløst spørsmål er det? Det står - er du KRISTEN. Har du vandret inn i feil tråd eller er det kverulering du er best på?  Trenger vel ikke utdype mer hva jeg tror på når man tar utgangspunkt i hvilken tråd jeg svarte?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nei. Jeg er langt i fra religiøs, men kan respektere at andre er det. Jeg hadde derimot aldri kunnet vært sammen med en som er religiøs. 

hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 1ad28...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 1ad28...b36

 

Nå er ikke jeg "Fame" men kan jo svare ut ifra mitt ståsted.

 

For meg er livssyn, hva man tror om livet og verden, etikk og religion veldig viktig. Jeg ønsker jo ikke at partneren min skal tenke og mene nøyaktig det samme som meg, det ville vært fryktelig kjedelig :) men om vedkommende trodde fult og fast på noe overnaturlig ville dette blitt veldig vanskelig.

Religiøs tro er som regel en stor og viktig del av et menneske, og dette er så fjernt for meg at jeg ville følt at vi levde på forskjellige planeter.

 

Nå skal det sies at jeg har venner og slektninger som er religiøse, og i og med at ca 95% av verdens befolkning tror på en eller flere guder ekskluderer dette mange, Og ja, jeg har faktisk valgt bort et mulig forhold med en fra et annet land fordi vedkommende var kristen. Noe som var normalen fra landet personen kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, lever ikke på 1700 tallet. Takk GUD :P

Så kristendom er utdød mener du?

Anonymous poster hash: 1ad28...b36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Så kristendom er utdød mener du?

Anonymous poster hash: 1ad28...b36

Burde ha vært det. Men er jo alltids noen som henger etter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg var det - jeg trodde på Gud og Jesus og hele pakka. Men så har det skjedd så mye piss at jeg har funnet ut at Gud forlot denne verden for lenge siden. 



Anonymous poster hash: 67e43...9f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg var det - jeg trodde på Gud og Jesus og hele pakka. Men så har det skjedd så mye piss at jeg har funnet ut at Gud forlot denne verden for lenge siden. 

Anonymous poster hash: 67e43...9f3

 

 

Ja det er alltid godt å våkne opp fra overtro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blomsterert

Følger du det som står i bibelen? 

Det er ikke sunt å være bokstavtro.Bibelen inneholder så mye mystikk og dybde at en ikke kan ta alt bokstavelig!

Det viktigste er å tro,og å ha nestekjærlighet.

Jeg er troende(på Gud),men ingen tradisjonell kristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...