Gå til innhold

Tally med spire i magen


Amarinda

Anbefalte innlegg

Får faktisk til begge deler :) Svømmer en lengde crawl, tre lengder bryst osv. Men tar det rolig da, ikke noe turbo ;) Litt vondt i starten, men ble bedre etter hvert. Tror man er anbefalt å padle med bena om man har skikkelig løsning. Jeg har svømmebasseng på jobben som jeg kan bruke 1 t i uka, så har vært der en gang og tenker å svømme der til jeg går ut i perm ;) Svømte en gang i uka sist også til jeg var 7 mnd på vei, så får se hvor lenge det holder. Fikk jo kynnere når jeg svømte tidligere, nå kjenner jeg veldig lite :)

Så flott tilbud fra jobbens side! Deilig når man får både trening og velvære i ett :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott tilbud fra jobbens side! Deilig når man får både trening og velvære i ett :nigo:

Badstue er deilig da <3 Kan anbefales. Prøvde varmebasseng i helga og, men kjentes bedre ut å få bevegd på seg enn å henge i varmt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 måneder igjen til termin! 5 uker igjen til permisjon... Formen er grei, men er stiv og har fortsatt vondt i bekkenet, selv om det ikke har blitt noe særlig verre. Ikke hoven enda da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en lengre periode hvor alt bare har blitt tyngre og jeg har blitt større og større opplever jeg endelig at det har stabilisert seg litt :) Det har ikke blitt verre å få på sko, selv om sikten ved intimbarbering gradvis blir dårligere :P Smertene i bekkenet er også stabilisert seg, det gjør fortsatt vondt, men eskalerer hvertfall ikke. Veldig spent på de neste ukene på jobb, blir nok veldig stressende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, i dag har vært en skikkelig drittdag. Har vært ekstremt hektisk på jobb, jobbet en time over (jobbet 3 timer over på mandag) og finner ut at den ekstra hjelpen jeg/vi skulle få på jobb er trekt tilbake pga. sykemeldinger. Som forsåvidt er greit nok, men jeg og mine nærmeste kollegaer skal nå drifte et tilbud i 4 uker som drar inn ekstra penger for virksomheten og avlaster de andre yrkesgruppene samtidig. Samtidig tar jeg andre pasienter, for være snill mot kollegaer og pasientene mine. Møtte veggen skikkelig i ettermiddag, kjeftet på sønnen og gråt i en time.. Skal til legen på mandag og vurderer og be om sykmelding i 20% til, til tross for at det kommer til å bli et helvete på jobben for de andre. Takler ikke at presset på meg øker, til tross for at jeg har bedt om tilrettelegging. Hadde det vært godt tilrettelagt kunne jeg nok jobbet fullt også. Blir skuffet, oppgitt og lei meg. Og det er selvfølgelig ingen sin feil med så mye sykmeldinger, men kanskje man skal se på hvorfor folk blir sykemeldte i stedet for å gjøre situasjonen enda verre for de som er igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke optimalt ut.. :klem: Du må jo få tilrettelegging hvis de ønsker å beholde deg lengst mulig. Du har helt rett i at arbeidsgiver bør se på årsakene til sykemeldingene for å prøve å hindre at flere blir borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke optimalt ut.. :klem: Du må jo få tilrettelegging hvis de ønsker å beholde deg lengst mulig. Du har helt rett i at arbeidsgiver bør se på årsakene til sykemeldingene for å prøve å hindre at flere blir borte.

Syns litt synd på kollegaene mine, har vært hjemme med influensa i to dager nå :/ Skikkelig slitsomt med tette bihuler den andre dagen og løs mage og kvalme den neste... Håper bare det går seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake i form og i aktivitet. Daa kommer masse stikninger og nedpress... Veldig usikker, er ikke det litt tidlig å få sånne symptomer? Er bare i uke 33, husker ikke at jeg hadde det før permisjon sist gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi har hatt sånne nedpress siden uke 29. Tror det er normalt :) kan du ikke ringe jordmor å høre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi har hatt sånne nedpress siden uke 29. Tror det er normalt :) kan du ikke ringe jordmor å høre?

Det har tydeligvis hatt litt sammenheng med at jeg har hatt et magevirus i kroppen. På mandag var smertene over symfysen så ille at jeg nesten ikke klarte å puste, endte opp med et døgn med løs mage i etterkant :/ Så føler meg bedre nå heldigvis, og stikninger og nedpress er også blitt litt bedre. Skal til jordmor neste uke, men er ganske sikker på at gutten ikke har lagt seg med hodet ned enda, så tror ikke det er noen stor fare for at han kommer noe før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, kroppen er tydeligvis helt nede for telling. Bekkenløsningen har virkelig kommet på de siste dagene og har blitt skikkelig forkjølet. Helt utkjørt på jobb i dag, og skal i morgen igjen :/ Det skal virkelig bli godt med permisjon nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, kroppen er tydeligvis helt nede for telling. Bekkenløsningen har virkelig kommet på de siste dagene og har blitt skikkelig forkjølet. Helt utkjørt på jobb i dag, og skal i morgen igjen :/ Det skal virkelig bli godt med permisjon nå.

Hvor lenge har du igjen? Den siste tiden er tøff altså. Hadde skikkelig vondt på slutten jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du igjen? Den siste tiden er tøff altså. Hadde skikkelig vondt på slutten jeg også.

5 uker til termin. 6 arbeidsdager igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 uker til termin. 6 arbeidsdager igjen.

Snart i mål!! Hvordan er det med forberedelser til baby kommer, har dere mye igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart i mål!! Hvordan er det med forberedelser til baby kommer, har dere mye igjen?

Har ikke gjort noen ting enda, det får vente til permisjon :P Skal vaske tøy og ordne senga, vaske vogna og ordne bagen.. Pakke bag til sykehus. Hehe kan plutselig få det travelt om han bestemmer seg for å komme før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noen ting enda, det får vente til permisjon :P Skal vaske tøy og ordne senga, vaske vogna og ordne bagen.. Pakke bag til sykehus. Hehe kan plutselig få det travelt om han bestemmer seg for å komme før :P

Jeg ble innlagt og igangsatt da jeg var 37+4 (hun kom dagen etter), og både jeg og gubben var sykt glade for at vi hadde forberedt alt. Så du vet aldri hvor god tid du har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble innlagt og igangsatt da jeg var 37+4 (hun kom dagen etter), og både jeg og gubben var sykt glade for at vi hadde forberedt alt. Så du vet aldri hvor god tid du har ;)

Det er ikke min første, så det aller meste har vi jo i hus, det er bare ikke lagt akkurat der det skal være. Er ingen krise for min del om vi må finne fram klær og sånt plutselig om det skulle skje :) Men har ikke noe tro på at han kommer noe særlig før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmortime i dag. Gutten har snudd seg, men ligger ikke i bekkenet enda, men rett over. Tror ikke han var så "klar" sist, men de smertene jeg har hatt stemmer bra med at han holder på å skru seg ned i bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har du gått ut i perm nå? :)

Ja, gikk ut i perm uka før påske :fnise:

Ble mamma natt til i går, gutten kom raskt og ikke smertefritt, men takk for lystgass :danse: Han er veldig lik storebror, men er veldig sulten og har litt vondt i magen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...