Gå til innhold

30+ årig mann og 16 år gammel jente


WubWub

Anbefalte innlegg

Jeg har ei lillesøster som blir 16 i år. Hadde jeg funnet ut at hun chatter med en såpass mye eldre mann, hadde jeg fått raserianfall. Det er ekkelt, finn deg en på din egen alder. I det minste ei som er mer utviklet mentalt enn ei på 16 år. Jeg vet veldig godt at 16-åringer har "mer i hodet" enn jeg kanskje tror, men jeg vet også hvordan min 16-år gamle lillesøster tenker - dvs; ekstremt umodent til tider.



Anonymous poster hash: ee995...14f
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så ekkel du er ! "Bolle dritten ut av hu" !! Så respektsløst og egoistisk ! Hadde du prøvd deg på min datter hadde jeg "slått dritten ut av du".

Anonymous poster hash: 891e9...6da

Voldstrusler hører ingensteds hjemme. Vold løser ingen problemer. Tror du din datter hadde fått en fin oppvekst om foreldrene hennes var bak lås og slå i mange år?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare trist. Uansett hvor lekre former denne jenta har så er hun tross alt en umoden jente som ikke vet bedre. Du er over 30 å bør holde deg for god til å rote deg opp i småjenter.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så ekkel du er ! "Bolle dritten ut av hu" !! Så respektsløst og egoistisk ! Hadde du prøvd deg på min datter hadde jeg "slått dritten ut av du".

Anonymous poster hash: 891e9...6da

Er det ikke deres ansvar å passe på ungene deres da? Hvem de holder seg med? Pass bedre på ungene deres så treffer de ikke på kåte menn.. Alle kan ikke vite alderen til fremmede folk heller. Uansett finnes det mange creepy menn der ute, så hold ungene deres inne og ikke la de gå ute alene. Det verste er at 16 åringer dukker opp på voksen fest! Hvor er FORELDRENE DA?

I stedet for å syte å klage hva dere hadde gjort hvis en fyr hadde prøvd seg på dattera, så må dere passe på de da. Hjelper ikke å syte og klage.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg omgås 16-åringer stort sett hver gang jeg er på jobb, og med deres generelle modenhetsnivå i bakhodet, tenker jeg mitt om de som er voksne og velger seg en på den alderen. Så kan man selvfølgelig diskutere modenhetsnivået blant en del menn over 30 også..

Jeg mener ikke at 16-åringer skal avstå fra sex om de ønsker å ha det, men at det fremdeles er det poeng at de er ca jevnbyrdige med dem de velger å ha det med. Og at det er den voksnes ansvar å se at det man driver med ikke nødvendigvis er bra/det beste for 16-åringen, selv om vedkommende både er åpenbart interessert og ønsker å være med på det.



Anonymous poster hash: fb6f3...4eb
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei lillesøster som blir 16 i år. Hadde jeg funnet ut at hun chatter med en såpass mye eldre mann, hadde jeg fått raserianfall. Det er ekkelt, finn deg en på din egen alder. I det minste ei som er mer utviklet mentalt enn ei på 16 år. Jeg vet veldig godt at 16-åringer har "mer i hodet" enn jeg kanskje tror, men jeg vet også hvordan min 16-år gamle lillesøster tenker - dvs; ekstremt umodent til tider.

Anonymous poster hash: ee995...14f

Blir egentlig litt tent på at hu er 16. Lenge siden jeg har pult noen på den alderen, faktisk 10 år siden når jeg var 20.

Så når muligheten byr seg, hvorfor ikke ta den? Man lever bare en gang så er det over og ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de må endre litt på loven. Siden 16 åringer er "BARN" og de lurer folk i 20 åra til å ha sex med de, og folk blir hysterisk når de får vite sånt så er det vel best at den seksuelle lavalder blir 20 år. De er vel barn fram til det. Egentlig 18 år, men sikkert for små da også for noen på kg..

LOL, de er da ikke barn, men samfunnet anser de som "eldre barn" fordi det er nettopp det de er. En på 16 er ikke like utviklet som en på 18, eller 20 for den saks skyld. Enkelte 16-åringer kan være svært modne, ja, men når det gjelder den mentale utviklingen har de fremdeles et stykke og gå.

Visste du at man er i utvikling mentalt til man er i midten av 20-åra? F.eks, det siste som "modnes" er muligheten til å se konsekvensen av ting. For eksempel, har man sex med en 30-åring som 16 så vil man kanskje ikke tenke at det er galt. Men når denne 16-åringen etter hvert blir mer voksen, vil h*n mest sannsynlig innse hvor grunnleggende ekkelt det er å ligge med en som strengt tatt kunne vært faren hennes/hans. Det er derfor man ikke burde ta tatovering før man er godt over 20, fordi mange som tar det som 18-åringer har fremdeles ikke evnen til å se langvarige konsekvenser. 90 % av de jeg har spurt med tatovering, angrer på det. Gjett hvor gamle de var da de fikk det ;-)

Så det handler ikke om at de er barn, de er bare ikke fullt utviklet og derfor anser mange 16-åringer som for unge til både det ene og det andre.

Anonymous poster hash: ee995...14f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de må endre litt på loven. Siden 16 åringer er "BARN" og de lurer folk i 20 åra til å ha sex med de, og folk blir hysterisk når de får vite sånt så er det vel best at den seksuelle lavalder blir 20 år. De er vel barn fram til det. Egentlig 18 år, men sikkert for små da også for noen på kg..

Her er det ikke snakk om jenten/kvinnen er 16, 18 eller 20 år, men måten TS omtaler et annet menneske på. Alt han ser er kroppen hennes og sitt eget behov for nytelse og ungpike sex.

Han virker til å helt og totalt overse henne som menneske, og hva det kan bety for en på 16 år å ha (kanskje) sin seksuelle debut med en på 30+, som i tillegg helt tydelig gir en god dritt i henne utover hva han kan oppnå ved å ha sex med henne.

Det er motbydelig, og har ingenting med alder å gjøre. Det sier bare hva slag ekkel person han er.

Anonymous poster hash: 891e9...6da

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, de er da ikke barn, men samfunnet anser de som "eldre barn" fordi det er nettopp det de er. En på 16 er ikke like utviklet som en på 18, eller 20 for den saks skyld. Enkelte 16-åringer kan være svært modne, ja, men når det gjelder den mentale utviklingen har de fremdeles et stykke og gå.

Visste du at man er i utvikling mentalt til man er i midten av 20-åra? F.eks, det siste som "modnes" er muligheten til å se konsekvensen av ting. For eksempel, har man sex med en 30-åring som 16 så vil man kanskje ikke tenke at det er galt. Men når denne 16-åringen etter hvert blir mer voksen, vil h*n mest sannsynlig innse hvor grunnleggende ekkelt det er å ligge med en som strengt tatt kunne vært faren hennes/hans. Det er derfor man ikke burde ta tatovering før man er godt over 20, fordi mange som tar det som 18-åringer har fremdeles ikke evnen til å se langvarige konsekvenser. 90 % av de jeg har spurt med tatovering, angrer på det. Gjett hvor gamle de var da de fikk det ;-)

Så det handler ikke om at de er barn, de er bare ikke fullt utviklet og derfor anser mange 16-åringer som for unge til både det ene og det andre.

Anonymous poster hash: ee995...14f

Men da er de vel barn da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lenge siden jeg var 16, og var absolutt ikke moden. Ikke mine venninner heller. Tenkte på en helt annerledes måte, var veldig naiv osv. Synes det er utrolig synd at enkelte er som deg, det er du som er den voksne.



Anonymous poster hash: 0b271...128
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke deres ansvar å passe på ungene deres da? Hvem de holder seg med? Pass bedre på ungene deres så treffer de ikke på kåte menn.. Alle kan ikke vite alderen til fremmede folk heller. Uansett finnes det mange creepy menn der ute, så hold ungene deres inne og ikke la de gå ute alene. Det verste er at 16 åringer dukker opp på voksen fest! Hvor er FORELDRENE DA?

I stedet for å syte å klage hva dere hadde gjort hvis en fyr hadde prøvd seg på dattera, så må dere passe på de da. Hjelper ikke å syte og klage.

Kan ikke folk vokse opp da? Skulle tro det var umulig slik som enkelte "voksne" mennesker oppfører seg (og tenker).

Blir egentlig litt tent på at hu er 16. Lenge siden jeg har pult noen på den alderen, faktisk 10 år siden når jeg var 20.

Så når muligheten byr seg, hvorfor ikke ta den? Man lever bare en gang så er det over og ut

Du er ute etter å provosere. Såpass godt kjenner jeg til deg på dette forumet. Du sikter etter beskyttelsesinstinktet mitt ovenfor lillesøsteren min, noe som gjør at du er mer lavmål enn jeg noensinne kunne tenke om et annet menneske.

Anonymous poster hash: ee995...14f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lenge siden jeg var 16, og var absolutt ikke moden. Ikke mine venninner heller. Tenkte på en helt annerledes måte, var veldig naiv osv. Synes det er utrolig synd at enkelte er som deg, det er du som er den voksne.

Anonymous poster hash: 0b271...128

Dette handler ikke om hva andre føler, alt som gjelder i mitt hodet er hvordan jeg har det og hva jeg vil.

Det finnes ingen lov som sier at jeg ikke kan pule dritten ut av ei 16 åring som er interressert.

Jeg ble kjent med hu på decate.no , samme opplegget som nettby hadde i sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det ikke snakk om jenten/kvinnen er 16, 18 eller 20 år, men måten TS omtaler et annet menneske på. Alt han ser er kroppen hennes og sitt eget behov for nytelse og ungpike sex.

Han virker til å helt og totalt overse henne som menneske, og hva det kan bety for en på 16 år å ha (kanskje) sin seksuelle debut med en på 30+, som i tillegg helt tydelig gir en god dritt i henne utover hva han kan oppnå ved å ha sex med henne.

Det er motbydelig, og har ingenting med alder å gjøre. Det sier bare hva slag ekkel person han er.

Anonymous poster hash: 891e9...6da

Men da er det foreldrenes ansvar at ikke småjentene deres ikke går til sånne menn som kun er ute etter kroppen til småjenter. Andre kan ikke passe på ungene deres. Det er også lett for en 16 åring å lyve om alderen, så det er kun foreldrenes ansvar. Ellers kan litt av hvert skje.

Hvis jeg noen gang får et datter på 16 år så kommer jeg til å bli en streng far altså! Siden hun er et barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et kortvarig forhold til en 32 år gammel mann når jeg var 16. Spennende der og da. Likevel tok det ikke mange år før jeg anså ham som fullstendig patetisk pga dette.

Dessuten: du må regne med at dette kommer ut og ingen kvinne ved sine fulle fem vil ta deg seriøst etterpå.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldstrusler hører ingensteds hjemme. Vold løser ingen problemer. Tror du din datter hadde fått en fin oppvekst om foreldrene hennes var bak lås og slå i mange år?

Sier du med din moral ?

For å sitere deg selv : så hadde du fått en stygg reaksjon som du strengt tatt kunne spart deg for

Jeg hadde sittet i fengsel for mitt barn ja, hvis det var det som skulle til for å beskytte henne mot slike som deg. Tror for øvrig retten ville sett på dette som en forståelig reaksjon, og dømt deretter.

Anonymous poster hash: 891e9...6da

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er ute etter å provosere. Såpass godt kjenner jeg til deg på dette forumet. Du sikter etter beskyttelsesinstinktet mitt ovenfor lillesøsteren min, noe som gjør at du er mer lavmål enn jeg noensinne kunne tenke om et annet menneske.

Anonymous poster hash: ee995...14f

Nei du tar feil, dette er en reell situasjon. Om det provoserer deg så .. so be it. Not my problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk vokse opp da? Skulle tro det var umulig slik som enkelte "voksne" mennesker oppfører seg (og tenker).

Du er ute etter å provosere. Såpass godt kjenner jeg til deg på dette forumet. Du sikter etter beskyttelsesinstinktet mitt ovenfor lillesøsteren min, noe som gjør at du er mer lavmål enn jeg noensinne kunne tenke om et annet menneske.

Anonymous poster hash: ee995...14f

Det er foreldrene som skal passe på ungene, ikke andre voksne. Når ei 16 åring ikke vet bedre, og går de menn som er mye eldre så er det foreldrene som må passe på. Er det så forbanna vanskelig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er foreldrene som skal passe på ungene, ikke andre voksne. Når ei 16 åring ikke vet bedre, og går de menn som er mye eldre så er det foreldrene som må passe på. Er det så forbanna vanskelig?

Haha, skal liksom foreldrene overvåke alt barna gjør? Sjekke alt de skriver, følge etter de når de er med venner? Du forstår vel at det ikke fungerer slik?

Det skal ikke være behov for foreldre å passe på at andre voksne mennesker ikke prøver seg på barn. Det er de som har ansvar, de burde vite bedre.

Anonymous poster hash: 0b271...128

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde kommet på døra mi med stygge hensikter fordi jeg hadde hatt lovlig sex med et menneske så hadde du fått en stygg reaksjon som du strengt tatt kunne spart deg for.

Jeg ville benyttet meg av min rett til selvforsvar om du oppførte deg truende eller voldelig, jeg har nemlig trent selvforsvar i mange år.

Sikker på at du ikke stokket om alderen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...