Gå til innhold

Fotball VM


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ingen flere som følger med? :klo: Dette ser ut som om det blir Sør Amerikas VM! :hoppe:



Anonymous poster hash: 5b0c9...c4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan skrive mellom slagene :fnise: Overlykkelig over at England er ute, Spania er ute, who is next? :overrasket:

Italia blir neste ;) Tipper Uruguay knuser dem i neste kamp.

Håper på Costa Rica mot Chile i finalen, det hadde vært gøy! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Italia blir neste ;) Tipper Uruguay knuser dem i neste kamp.

Håper på Costa Rica mot Chile i finalen, det hadde vært gøy! :P

Jeg håper det jeg også! :jepp:

Oi! Det hadde vært en interessant finale! Og ikke minst moro å se andre lag enn de "vanlige" komme langt. Men jeg tror Nederland blir harde å slå altså, de er sterke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Italia lever farlig. Men hva om Kamerun slår Brasil? Det vil være tidenes nedtur hvis Mexico og Kroatia spiller uavgjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et VM det har vært frem til nå!

Jeg vil ha Italia videre, og håper Frankrike når langt! Ellers er det Mexico og Chile jeg heier på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet på at England skulle gå videre. Men de skuffer som vanlig.

Herlighet det var deilig å se Suarez score de to målene! (Og nå gjetter dere vel hvilket lag som er mitt lag) håper Uruguay slår Italia og går videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et VM det har vært frem til nå!

Jeg vil ha Italia videre, og håper Frankrike når langt! Ellers er det Mexico og Chile jeg heier på.

Det ser iallfall svært lyst ut for Frankrike. Vennskapskampene før VM var visst ikke noe blaff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at Uruguay slår Italia, slik at de går videre.

Costa Rica er VMs store overraskelse.



Anonymous poster hash: 6f8e5...25f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg på at Italia slår (eller uavgjort) mot Uruguay og at Mexico slår Kroatia.

Frankrike :ball::hjerte:

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg på at Italia slår (eller uavgjort) mot Uruguay og at Mexico slår Kroatia.

Frankrike :ball::hjerte:

Nei nei, Uruguay må slå Italia. Og så håper jeg på uavgjort mellom mexico og Kroatia og at Kamerun knuser Brasil, da går Mexico og Kroatia videre - det hadde vært tidenes sjokk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uruguay har jeg aldri likt. Jeg holder ikke med Tyskland eller Nederland, aldri gjort. Ikke Argentina heller. Altså lite av storfavorittene.

Joda morsomt med overaskelser, men at Kamerun slår Brasil tror jeg er svært usannsynlig :P Jeg hadde egentlig et lite håp på Ghana men etter tap for USA tror jeg det ryker. Tviler sterkt på at de kan slå Tyskland.

Jeg syns mange av supporterne til Kroatia er ganske ufordragelige, men coachen dems er skikkelig søt! (ikke at det er avgjørende for hvilke lag jeg holder med altså).

Lurer på om Elfenbenkysten kan ta seg videre sammen med Colombia?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvem jeg heier på.. Men kanskje litt Brasil! :ball:
Spennende er det ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Håper alle de 7 store (et selvoppfunnet konstelasjon av Spania, Argentina, Brasil, Italia, Frankrike, Tyskland og Nederland) ryker ut og at Mexico vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synd at enten Uruguay eller Italia må ut. Veldig deilig at Spania er ute. Ganske greit at England er ute også, men det er mest pga. disse erkenorske tullingene som går rundt med England-drakt og agerer engelskmenn denne måneden.

Mye moro så langt. Dømming på rekordlavt nivå i kampen som nettopp ble avsluttet. Men mange målrike kamper, nok av kamper som snus, et par store overraskelser, mye patriotisme av den gode sorten og deilig med vuvuzelafritt VM.



Anonymous poster hash: c0b66...0ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at enten Uruguay eller Italia må ut. Veldig deilig at Spania er ute. Ganske greit at England er ute også, men det er mest pga. disse erkenorske tullingene som går rundt med England-drakt og agerer engelskmenn denne måneden.

Mye moro så langt. Dømming på rekordlavt nivå i kampen som nettopp ble avsluttet. Men mange målrike kamper, nok av kamper som snus, et par store overraskelser, mye patriotisme av den gode sorten og deilig med vuvuzelafritt VM.

Anonymous poster hash: c0b66...0ff

Hva savner du ikke bzzzzzzzzzzzzzzz zzzzz vzzzzzz vzzzzzzz bzzzzz lyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva savner du ikke bzzzzzzzzzzzzzzz zzzzz vzzzzzz vzzzzzzz bzzzzz lyden?

Nei, jeg gjør egentlig ikke det. Rart med det! Helt merkelig at det var så populært. Kunne skjønt om det var en eller annen greie med afrikanske rytmer og kultur, men monoton summing på 200 desibel i halvannen time er jo ikke sjarmerende. Så det er utrolig deilig å slippe. Sang og stemning i Brasil er herlig.

Anonymous poster hash: c0b66...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gledet meg til VM lenge, og det er herlig at det nå er i full gang :) Især siden det i motsetning til forrige VM er flere scoringer og vuvuzelafritt.

Men det beste er naturligvis at mitt kjære Colombia har lykkes så godt i sitt første VM på 16 år. De spiller artig fotball, og endelig har flere i Norge også fått opp øynene for laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...