Gå til innhold

The Bachelorette 2014!


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Den nye episoden kommer vel ikke før imorgen, altså sendetid i USA ikveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde det gikk mandags kveld i USA jeg?

Ja men nå er det sånn to dagers episoder, så skulle sendes både søndagskveld og mandagskveld :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den 3. episoden? Jeg har ikke sett noen av dem enda, ligger alle ute no sted eller er det for seint?

3.episoden ja :) Jeg laster dem ned via piratebay. Men hvis du søker på the bachelorette season 10 så finner du det nok på internett og :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Chris (han bonden) ligner så sykt på noen.. Eller så er jeg bombesikker på jeg har sett han før!
Så syns jeg han Patrick ligner litt på han Jake som var ungkaren for noen år siden.. Han minner meg litt om han. Og han Cody (han muskelbunten) minner meg så om Sean som var ungkaren!!

Marcus syns jeg er skjønn :rodmer::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men nå er det sånn to dagers episoder, så skulle sendes både søndagskveld og mandagskveld :)

YAAAAY! Stemmer d ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte daten til JJ og Andi!
JJ er virkelig rar og morsom, og han ser ut til å få Andi til å le på en mer dyp, genuin måte...
Hvis JJ klarer å få Andi til å le på den måten sånn, har nok Andi ett godt øye til han allerede, Go humor !

Håper bare de passer sammen ellers også <3



Anonymous poster hash: af57b...458
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Nå har jeg fått sett de 2 nyeste.. Jeg kan ikke skjønne hvorfor Eric sa det han sa til henne, hva slags reaksjon forventet han å få?

Jeg har ingen klar favoritt enda egentlig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått sett de 2 nyeste.. Jeg kan ikke skjønne hvorfor Eric sa det han sa til henne, hva slags reaksjon forventet han å få?

Jeg har ingen klar favoritt enda egentlig ..

Samme her, forsto ikke helt hvorfor han mente det :vetikke: Og han måtte vel skjønne at hun kom til å reagere..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte daten til JJ og Andi!

JJ er virkelig rar og morsom, og han ser ut til å få Andi til å le på en mer dyp, genuin måte...

Hvis JJ klarer å få Andi til å le på den måten sånn, har nok Andi ett godt øye til han allerede, Go humor !

Håper bare de passer sammen ellers også <3

Anonymous poster hash: af57b...458

Haha jeg og, morsom date :laugh:

Mine favoritter til nå er Marcus og han bonden Chris :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marcus ligner på Ryan Gosling og en annen filmkjekkas jeg ikke husker navnet på, bare at han er MYYYYE kjekkere.

bachelorette2014marcus.jpg

Ellers synes jeg det vi har sett av personlighet og utseendet på denne karen er helt til å smelte av. -------------->>13339893_0.jpg

Josh er hawt som faen. Og virker som en skikkelig mannemann med gode intensjoner og et varmt hjerte. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Josh virker too good to be true, ...jeg vet ikke helt om jeg kjøper det.

Ja, enig.. Men håper vi tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marcus ligner på Ryan Gosling og en annen filmkjekkas jeg ikke husker navnet på, bare at han er MYYYYE kjekkere.

bachelorette2014marcus.jpg

Ellers synes jeg det vi har sett av personlighet og utseendet på denne karen er helt til å smelte av. -------------->>13339893_0.jpg

Josh er hawt som faen. Og virker som en skikkelig mannemann med gode intensjoner og et varmt hjerte. :)

Marcus er jo bare så søt.. og ikke minst KJEKK. Han virker bare så skjønn :rodmer: sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hva mener dere om Andrew? Tror dere han er en bad guy? Syns det er litt scetchy å få nr til den dama og så skryte av det etterpå. Er han en sånn dust med intensjoner om å bli den neste ungkaren mon tro? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Men hva mener dere om Andrew? Tror dere han er en bad guy? Syns det er litt scetchy å få nr til den dama og så skryte av det etterpå. Er han en sånn dust med intensjoner om å bli den neste ungkaren mon tro? :roll:

Jeg liker han ikke! Han virker så slæsk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Jeg henger meg på :) Starter første episode nå! :danse:

Synd med han Eric som døde :/

Endret av Lady.In.Heels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...