Gå til innhold

The Bachelorette 2014!


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Syns Andi overreagerte litt ang. Eric. Han ville jo bare at hun skulle være seg selv rundt han, og ikke være opptatt av alle kameraene rundt. Trist at det endte sånn for han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Eric oppførte seg sært når han konfronterte henne. Jeg skjønner veldig godt poengene hans og jeg forstår hva han mente, men han tok det opp på helt feil måte. Ut fra det man fikk se så virka det som om han la press på henne til å være noen som HAN syntes var kul og morsom, men hun er ikke slik som person hele tiden og det forstod han ikke.

Han minte meg litt om en av eksene mine som konstant så ut til å ikke forstå at jeg var som jeg var, men prøvde stadig og nærmest påtvinge meg egenskaper og personlighetstrekk som jeg ikke hadde. Slitsomt! Skjønner godt hvorfor hun ble provosert.

Endret av Version 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Blir så trist når jeg ser Eric som er død :( Stakkars unge mann.. hadde hele fremtiden forran seg.

Andi (ungkarskvinnen) likte jeg godt i starten, men føler nå hun er litt for ¨LA chick¨ i måten hun prater på. ¨Stooooop. Are you kidding me? That´s ridiculous!! I loooooove thaaaat¨. Høres ut som en hollywood housewife. :fnise:

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto det slik at han dør etter at han er sent hjem. Men om innspillingen var ferdig da, det vet jeg ikke.

Andi får beskjeden etter siste hjemmedate, så det skjer mens de filmer ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Jeg begynte å gråte når jeg så episode 4 om Eric. Han var jo sååå klar for å finne kjærligheten og leve livet :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo hvorfor fant jeg ikke denne tråden før nå?

Hvem liker dere så langt? Jeg liker Nick veldig godt, men synes det virker som det er mange flotte gutter der. Jeg skjønner ikke hvorfor hun sendte hjem Tasos da, han var jo kjempesøt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooo hvorfor fant jeg ikke denne tråden før nå?

Hvem liker dere så langt? Jeg liker Nick veldig godt, men synes det virker som det er mange flotte gutter der. Jeg skjønner ikke hvorfor hun sendte hjem Tasos da, han var jo kjempesøt :sukk:

Bra du fant tråden! :) Jeg liker veldig godt Marcus og Chris :) Likte også Eric, men ja ser jo hvordan det ender :(

Ja, jeg syns også Tasos var søt, dumt hun sendte han hjem så tidlig :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Tasos var litt intetsigende. Likte også Andy litt bedre til å begynne med. Syns alle sier det samme, også skal det liksom være en dyp samtale. Jeg syns det høres mest ut som pjatt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ny episode denne uka?

Ingen ny episode denne uka?

Tror de sa de var tilbake om 2 uker på forrige episode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Tasos gjorde ikke så mye av seg, men jeg skjønner ikke at hun sende hjem Tasos før Cody...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Andi virker litt falsk på måten hun er og prater på. Men kanskje det bare er meg. :P



Anonymous poster hash: eb628...498
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den episoden som er idag, er det bare oppsummering fra alt som har skjedd så langt? Gidder ikke lete den fram dersom det bare er det. Setter pris på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den episoden som er idag, er det bare oppsummering fra alt som har skjedd så langt? Gidder ikke lete den fram dersom det bare er det. Setter pris på svar :)

Ja, neste ordentlige episode er neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, neste ordentlige episode er neste uke :)

Kjedeliiiiiig!!!! :(

Men takk for svar :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har den nye episoden kommet ut :danse: Gleder meg til neste uke! ÅH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Løgndetektorer, really???! Et hvert forhold bør aldri være i nærheten av slike metoder. Kan skade de aller fleste. :P Jeg hadde nekta å satt meg i en løgndetektor uavhengig av om jeg hadde hatt noe å skjule eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgndetektorer, really???! Et hvert forhold bør aldri være i nærheten av slike metoder. Kan skade de aller fleste. :P Jeg hadde nekta å satt meg i en løgndetektor uavhengig av om jeg hadde hatt noe å skjule eller ikke.

Ja det syns jeg var drøyt igrunnen! Blir spennende å se hvordan det går og hvordan de tar det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader for en douche bag Andrew er.. skikkelig ekkel!

Enig! glad han ble sendt hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...