Gå til innhold

The Bachelorette 2014!


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke noe for det.... Synes han er digg jeg :(

Hehe, smaken er som baken :) Men jeg liker han virkelig ikke i det hele tatt, så kan jo være derfor jeg ikke syns han er kjekk også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ante meg at Nick fikk den første rosen. Også Josh og Marcus var jeg sikker på. Aner ikke hvem jeg tror hun kommer til å velge.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om hometowns? Jeg trodde det var Chris som skulle ryke, men da tror jeg han gjør det neste episode. Håååååper han blir neste bachelor altså!!!!:)

Jeg er overrasket over at Nick har kommet så langt. Det blir nok Nick eller Josh tror jeg.



Anonymous poster hash: 85f6f...91a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om hometowns? Jeg trodde det var Chris som skulle ryke, men da tror jeg han gjør det neste episode. Håååååper han blir neste bachelor altså!!!! :)

Jeg er overrasket over at Nick har kommet så langt. Det blir nok Nick eller Josh tror jeg.

Anonymous poster hash: 85f6f...91a

Var SÅ GLAD Chris ikke røyk! :hoppendeglad: Han virker så god, spesielt i denne episoden.

Jeg ble overrasket over at Marcus røyk.. Stakkars :(

Hvis ikke Chris blir valgt til slutt så håper jeg han blir den neste ungkaren. Han er så skjønn! Likte ikke familien til Josh. Nick liker jeg bare ikke. Så nå kan det bli spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende ja!

Jeg tror at hun velger Josh (de virker mest lik), men Nick har kommet overraskende langt. Chris ryker nok neste gang.



Anonymous poster hash: 85f6f...91a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende ja!

Jeg tror at hun velger Josh (de virker mest lik), men Nick har kommet overraskende langt. Chris ryker nok neste gang.

Anonymous poster hash: 85f6f...91a

krysser ihvertfall fingrene for at det er Chris som blir den neste ungkaren! :danse::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at det går an å sende hjem Marcus fremfor Josh (og egentlig Nick - men jeg skjønner jo at Andi liker han når hun ikke ser alle sider av personligheten...). :bond:

Liker ikke Andi like godt som før, men altså... Hun er i hvert fall bedre enn de fleste kvinnelige deltakere, The Bachelor er jo egentlig dritkjedelig - sjeldent jeg ser en dame på det programmet være det minste morsom eller si noe interessant.

Ja, ja.
Håper hun ender opp med Chris og at Marcus blir den neste ungkaren jeg (Marcus :hjerte::duskedame:).

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvem jeg trodde hun skulle velge men tenker at hun er redd for å ikke føle det samme for Marcus som han føler for henne allerde nå.

Tror også Chris ryker neste gang. Tror hun velger Josh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodbye Chris :( Syns så synd på han stakkar! MEN nå kan han bli den neste ungkaren! :danse::wow: Let's pray! haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var dårlig gjort av henne å la han være med så lenge når hun ikke føler det samme for han.

Jeg håper at hun velger Nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 99% sikker på at det blir Josh :)



Anonymous poster hash: 37dfe...94c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at det går an å sende hjem Marcus fremfor Josh (og egentlig Nick - men jeg skjønner jo at Andi liker han når hun ikke ser alle sider av personligheten...). :bond:

Liker ikke Andi like godt som før, men altså... Hun er i hvert fall bedre enn de fleste kvinnelige deltakere, The Bachelor er jo egentlig dritkjedelig - sjeldent jeg ser en dame på det programmet være det minste morsom eller si noe interessant.

Ja, ja.

Håper hun ender opp med Chris og at Marcus blir den neste ungkaren jeg (Marcus :hjerte::duskedame:).

Marcus er forlovet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men ikke helt. Noen som skal følge med på Bachelors in Paradise? Den starter i august. Jeg gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marcus er forlovet :(

:sukk: Ja, ja. Får håpe på Chris da.

Hva er Bachelors in Paradise? Jeg ser sikkert på det og... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest iGirl

Bare jeg som synes det var skikkelig spennende å se hvordan Chris Harrison bor? :fnise:

(under svært triste omstendigheter da, dessverre.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marcus er forlovet :(

Marcus skal være med på Bachelor in Paradise da? :danse:

Men, åneeei, Michelle Money er med her også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Marcus skal være med på Bachelor in Paradise da? :danse:

Men, åneeei, Michelle Money er med her også..

Haha Tierra er også med ser jeg.... skrekk og gru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...