Gå til innhold

Offentlig amming


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonymous poster hash: 06773...174

Hahaha jeg ler meg ihjel :D

Anonymous poster hash: bf9f2...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de unga i den videoen var vel litt store???? :klo: om folk skal amme trenger je gikke se brystvortene demmes... usj for en ekkel film og så teit laga...



Anonymous poster hash: 5dd07...f2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere sammenligner amming med bæsj/spy osv? fordi begge er naturlig? :klo:
God bedring da, for å bæsje og spy offentlig er nemlig ikke naturlig for de fleste,

Å spise derimot er ganske naturlig å gjøre der man er.



Anonymous poster hash: b3d6d...76a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ikke på do, så jeg forventer ikke at babyer skal gjøre det heller. Har ingenting i mot offentlig amming.

Genialt sagt- enkelt og greit!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Desverre finnes ikke dette overalt. Her jeg bor finnes det ett på andre siden av byen, et sted jeg aldri er. Da må man bli kreative. Uansett, om ei dame sitter med baby på armen og et pledd over babyen er det ingen som vil merke at man ammer, da er man tildekket. Dette mener jeg at man må tåle i dagens samfunn. Jeg kommer i allefall IKKE til å sitte inne i et år når ungen min er kommet, og får jeg til ammingen kommer jeg heller ikke til og gi mme, bare for og tilfredstille alle andre rundt meg.

Ja det er dumt at det ikke er godt nok tilrettelagt derfor mener jeg ammerom. Et stort ammerom med koselige stoler og bord, slulle vært pålagt alle steder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er dumt at det ikke er godt nok tilrettelagt derfor mener jeg ammerom. Et stort ammerom med koselige stoler og bord, slulle vært pålagt alle steder

problemet er ofte at man blir sett stygt på for å amme midt på senteret/cafeen fordi andre tenker nettopp at det finnes vel ammerom? også er tilbudet for dårlig bare. jeg har inntrykket av at de uten barn/med voksne barn nærmest tror det finnes ammerom overalt og at de er helt supre.

jeg ammer jo ute når jeg må, men skulle ønske tilbudet med ammerom var mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

problemet er ofte at man blir sett stygt på for å amme midt på senteret/cafeen fordi andre tenker nettopp at det finnes vel ammerom? også er tilbudet for dårlig bare. jeg har inntrykket av at de uten barn/med voksne barn nærmest tror det finnes ammerom overalt og at de er helt supre.

jeg ammer jo ute når jeg må, men skulle ønske tilbudet med ammerom var mye bedre.

Ja det er synd det er så dårlig tilbud. Amle cafeer og spisesteder hadde tjent fett på bra ammerom tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...