Gå til innhold

20 år og 11 sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spiller det noen rolle hva andre tenker? Ha sex med de du har lyst til, ingen som har noe med det! Det må være opp til deg. Kos deg du jente, men gå for sikker sex! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 18 og har hatt 4. Tror tallet kommer til å øke en del fremover:p Ble singel for 2,5 mnd siden og elsker sex, så :P

Men jeg kunne ikke brydd meg mindre da. Hvor mange jeg har hatt sex med er ikke noe jeg forteller noen uansett.



Anonymous poster hash: 15716...23b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det i alle fall utrolig positivt at jeg har hatt sex med flere partnere. Har absolutt ikke blitt sett negativt på av gutta. Alle gutter vil ha en jente som ser søt og uskyldig ut, men samtidig er en skitten pike i senga ;)



Anonymous poster hash: 15716...23b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart...

Menn vil ha mest mulig sex, og gjerne med ulike damer. Så fort en dame har hatt et høyere antall sexpartnere enn han synes er ok, er hun uaktuell som partner, men det er helt greit å praktisere tøm og røm på henne. Også snakker de nedsettende om henne etterpå, til tross for at de kun har utnyttet henne, OG attpå til bidratt til å øke hennes antall sexpartnere til et enda mer uakseptabelt nivå. Da kan en virkelig begynne å diskutere moral og verdier.

Jeg synes dette blir veldig til generalisering. Da jeg var sammen med min eks hadde jeg hatt to før han og han synes at det var helt utrolig lite, og hadde ikke hatt noe i mot det om jeg hadde hatt en del flere. Og han hadde bare hatt 7 stk og var 21 år. Så finnes tydeligvis menn der ute som ikke vil ha en jomfru kjæreste :P

Men jeg er ikke løs heller da. Da hadde jeg hatt 500 partnere nå siden jeg får så mange tilbud:p Tar ikke alt jeg kan få akkurat..

Anonymous poster hash: 15716...23b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøffel

Hva er det med å gange opp og mene at alle automatisk kommer til å femdoble antallet sitt?

Jeg har hatt sex med 25 stykker, og jeg hadde det samme antallet da jeg var 17. Nå er jeg 21 år og har fortsatt det samme og kommer til å fortsette å ha det samme LEEEENGE.

Anonymous poster hash: 24ff9...bc6

Man kan jo ikke regne med at Den Rette dukker opp når man er 20 år (eller 17), slik at det økende antallet med sexpartnere plutselig stopper opp. I svært mange tilfeller så dukker ikke livspartneren opp før i midten eller slutten av 20-årene, eventuelt enda senere. Så om TS fortsetter som hun hittil har gjort, og ikke finner en varig partner før om f eks 4-5 år, så har hun jo plutselig vært gjennom 40-50 sexpartnere. Ikke at det er en enorm dealbreaker, men hva er vitsen med å ha 40-50 sexpartnere under beltet? Var virkelig alle så viktige og spesielle at hun bare måtte knulle dem? Jeg tenker at det er lurt å samle beina litt mens man enda har ryktet sånn halvveis i behold.

Edit: og det gjelder både for jenter OG gutter selvfølgelig!

Endret av Trøffel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing, spekulasjoner, og personangrep.

Ber dere også vise hensyn.

Niennas, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest hele tråden, men vil si at det ikke er spesielt mange. Det er nok flere enn snittet for gutter i samme aldersgruppe. Jenter debuterer gjerne litt tidligere enn menn, men det jevner seg vel litt ut etterhvert.

Men jeg ville rundet ned antallet noe hvis gutter spør deg, ettersom de mest sannsynlig har hatt sex med færre. Gutter på den aldern er litt følsomme for akkurat antall, uten at jeg helt kan sette fingern på hvorfor (var sånn selv:P).

Hadde jeg vært deg ville jeg hvertfall kost meg, og gitt litt f hva andre eventuelt måtte tenke, samtidig som jeg ikke akkurat ville markedsført det reelle antallet ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke regne med at Den Rette dukker opp når man er 20 år (eller 17), slik at det økende antallet med sexpartnere plutselig stopper opp. I svært mange tilfeller så dukker ikke livspartneren opp før i midten eller slutten av 20-årene, eventuelt enda senere. Så om TS fortsetter som hun hittil har gjort, og ikke finner en varig partner før om f eks 4-5 år, så har hun jo plutselig vært gjennom 40-50 sexpartnere. Ikke at det er en enorm dealbreaker, men hva er vitsen med å ha 40-50 sexpartnere under beltet? Var virkelig alle så viktige og spesielle at hun bare måtte knulle dem? Jeg tenker at det er lurt å samle beina litt mens man enda har ryktet sånn halvveis i behold.

Edit: og det gjelder både for jenter OG gutter selvfølgelig!

I mitt tilfelle fikk jeg jo kjæreste. Men jeg ville jo blitt voksen likevel. Grunnen for at jeg har hatt mange partnere kan nok ha med alkoholisme, vond oppvekst, dårlige kår hjemme, manglende grenser og en mor som kjøpte sprit og sendte meg på fest og ordnet overnatting for meg så jeg ikke skulle komme hjem etc, samt at jeg ble voldtatt og derfor fikk et veldig dårlig forhold til egen kropp og følte for å "rette" opp igjen ved å ha "frivillig" sex selvom jeg egentlig gjorde det mer for selvskading.

Dette er jo noe jeg har kommet meg igjennom og har fått bearbeidet, så jeg tror jo at mitt tall ville stoppet likevel siden jeg gikk inn for å være avholds da jeg var 17 år også.

Jeg håper og tror at når man modnes at man tenker seg bedre om før man gjør ting enn da man er yngre og mer umoden. Jeg vil også trekke frem at for meg er det en vesentlig forskjell på å ha ligget med 25 stk og 50 stk eller 100 stk. Har da noe moral selvom den kanskje ikke er like prippen som mange andres.

Anonymous poster hash: 24ff9...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter denne denatten skjønner jeg godt hvorfor det er vanskelig å få ned klamydia-tallene, og hvorfor herpes og gonorre er på fremmarsj. Hiv rammer også flere og flere heteroseksuelle.

Det skumle er at det nå finnes typer av gonorre som er resistent for all antibiotika. Så i likhet med herpes, hepatitt b/c og hiv, så kan man risikere å ha dette resten av livet.

Det er merkelig at man her får inntrykk av at det nærmest er vanlig å ha ligget med et titalls personer når man er i begåynnelsen av 20-årene. Det kan ikke være et uttrykk for normalen.

Folk ødelegger livene sine etter å ha hatt så mange partnere. Før eller siden pådrar du deg en uhelbredelig kjønnssykdom, og du oppdager kanskje at den livvsstilen har gjort noe med psyken din. Du kan prøve å holde det skjult den dagen du treffer en som virkelig er den store kjærligheten, men tenk å bære rundt på sånne mørke hemmeligheter.

Det er ikke så hemmelig om du smitter kjæresten med assortert utvalg av uhelbredelige sykdommer, heller.

Anonymous poster hash: 2b94e...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår. Samme med meg også, egentlig. Ble slutt med min kjæreste for snart 5-6 mnd siden, og da var han min 6. Siden nyttårsaften har jeg hatt 6. Så ble mye ... hadde til og med 3 på 1 uke med 2 dagers mellomrom. Det er litt skittent, ja, men hvem bryr seg. Jeg forstår ikke hvorfor folk er så dømmende, og hvorfor folk i det hele tatt skal tenke over at ''oi, hun har ligget med 30 stykker, hun har ikke noe respekt for seg selv eller kroppen sin''. DET forstår jeg ikke. Respekterer jeg ikke kroppen min fordi jeg liker å ha sex?

Anonymous poster hash: ccf28...df1

Tre på en uke er gøy. Hvordan fikk du til det? Visste noen av dem om hverandre?

Anonymous poster hash: 8d37c...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter denne denatten skjønner jeg godt hvorfor det er vanskelig å få ned klamydia-tallene, og hvorfor herpes og gonorre er på fremmarsj. Hiv rammer også flere og flere heteroseksuelle.

Det skumle er at det nå finnes typer av gonorre som er resistent for all antibiotika. Så i likhet med herpes, hepatitt b/c og hiv, så kan man risikere å ha dette resten av livet.

Det er merkelig at man her får inntrykk av at det nærmest er vanlig å ha ligget med et titalls personer når man er i begåynnelsen av 20-årene. Det kan ikke være et uttrykk for normalen.

Folk ødelegger livene sine etter å ha hatt så mange partnere. Før eller siden pådrar du deg en uhelbredelig kjønnssykdom, og du oppdager kanskje at den livvsstilen har gjort noe med psyken din. Du kan prøve å holde det skjult den dagen du treffer en som virkelig er den store kjærligheten, men tenk å bære rundt på sånne mørke hemmeligheter.

Det er ikke så hemmelig om du smitter kjæresten med assortert utvalg av uhelbredelige sykdommer, heller.

Anonymous poster hash: 2b94e...2b0

I mitt tilfelle har jeg brukt kondom. Har også inntrykk av at iallefall i mine kretser så bruker alle kondom. Har hørt om en som fikk nei av en gutt fordi de ikke hadde.

Anonymous poster hash: 24ff9...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del, som kvinne, så skiller jeg på sex med følelser og random sex.

Har aldri følt at det er "unaturlig" å ha hatt så mange partnere som jeg har (25 stk). Syns ikke det er mye heller, for meg personlig. Og hva andre da mener er jo hamrende irrelevant, for det er bare min sak. Ingen andre har noe med det eller kan ha en mening om hva jeg personlig gjør under dynen. Det er jo ikke noe man går rundt og skryter av (ikke at jeg syns det er noe problem å si det heller forsåvidt) og det er jo heller ikke så vanlig å spørre folk om dette (i mine kretser iallefall).

Anonymous poster hash: 24ff9...bc6

Du er et emosjonelt avvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et emosjonelt avvik.

Det lyser grønn avundelse av deg! :fnise:

Anonymous poster hash: a6b50...ac6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leo Nardo

Om det ikke er mye, så er det i hvert fall ikke lite, og det har vel blitt et ganske normalt tall i dag om sånt er viktig for deg.

Men å hele tiden skulle forholde seg til hva som er normalt er etter min mening ganske tåpelig.

Det viktigste her burde være hva du er komfortabel med selv og hva du synes er greit. Noen her glorifiserer det å ukritisk ligger rundt over en lav sko, noe man per definisjon gjør når man har svært mange partnere på kort tid, mens andre sier at de skammer seg over sitt høye tall. Det har vel igjen med årsaken til at man ligger rundt.

Folk er ulike på dette området også ser det ut til.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et emosjonelt avvik.

Haha, og det er ikke Darth Vader? <3

Anonymous poster hash: 24ff9...bc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter at mennesker kan selge og kjøpe sex. Støtter at mennesker kan ha sex med hvem og hvor mange de vil. Vil ikke ha et menneske som har solgt sex eller hatt for mange sexpartnere til kjæreste.

Hyklersk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke bry deg om hva alle andre mener, ja det er menn som velger bort en partner fordi hun har hatt mange sexpartnere, men de gjør det samme om du er for tjukk, for tynn, liker feil musikk, ikke trener, trener for mye, drikker, ikke drikker osv. Folk har preferanser. For min del hadde ikke en fyr som valgte meg bort pga antall sexpartnere vært noe uansett, vil ikke ha en som ikke kan se bort i fra fortiden min som ikke har noe med hvordan jeg er i et forhold å gjøre uansett.

Jeg er forsåvidt veldig snart 26 og har hatt nærmere 20 sexpartnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

...ja det er menn som velger bort en partner fordi hun har hatt mange sexpartnere...

Er det egentlig det?

Har inntrykk av at det er en myte.

En ting er at menn har preferanser og at kanskje menn flest foretrekker at en kvinne ikke ligger rundt over en lav sko, men fra mine opplevelser i det virkelige liv vet jeg ikke om en eneste kvinne som ikke har fått seg kjæreste fordi hun har hatt for mange partnere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig det?

Har inntrykk av at det er en myte.

En ting er at menn har preferanser og at kanskje menn flest foretrekker at en kvinne ikke ligger rundt over en lav sko, men fra mine opplevelser i det virkelige liv vet jeg ikke om en eneste kvinne som ikke har fått seg kjæreste fordi hun har hatt for mange partnere.

Det vet jeg altså, om jenter som virkelig har rykte på seg og som gutter/menn dermed holder seg langt unna, dersom de ikke bare ønsker seg ons.

Uff, synes det er så vemmelig selv, og forstår godt de som ikke ønsker å innlede noe seriøst med de som har hatt veldig mange sexpartnere. Glad jeg aldri har "ligget rundt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter som reagerer på jentas antall tidligere sexpartnere, er gutter som ikke er verdt å samle på. Er selv 18 år, vært aktiv i 1,5 år, lugget med 13 stk, og har nå vært sammen med verdens skjønneste fyr på 22 i 5 mnd, som ikke brydde seg det spor da han fikk høre antallet mitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...