Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

Hva skjer med håret mitt om jeg vasker det med bilshampoo? Og hva skjer med bilen om jeg vasker den med shampooen og balsamen min?

Har ei flaske bilshampoo på badet (gudene må vite hvorfor den er på badet) og det fristet nesten å prøve når shampooflaska mi var tom. :sjokkert:

Enten får du flass, håret faller av, eller så blir det skinnende og tuter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjer med håret mitt om jeg vasker det med bilshampoo? Og hva skjer med bilen om jeg vasker den med shampooen og balsamen min?

Har ei flaske bilshampoo på badet (gudene må vite hvorfor den er på badet) og det fristet nesten å prøve når shampooflaska mi var tom. :sjokkert:

Regner med at du får utrolig fett hår siden bilsjampo inneholder voks til lakken, og evt store eksemsår i hodebunnen fordi den såpa er utrolig mye sterkere en din egen hårsjampo XD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 58 profilvisninger, men kun 2 siste besøk. Hvordan kan det ha seg, noen som snoker anonymt?

Jeg har lest en gang at hver gang du går inn på din egen profil så blir det registrert som en profilvisning. Det var noen som anklaget en annen for å være innbilsk og sjekke sin egen profil ofte. Typisk KG-drama :rolleyes: Er usikker på om det stemmer, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor heter det egentlig installere og av-installere?

Burde det ikke heller hete Installere og "ut-stallere" ?

Inn og ut...



Anonymous poster hash: be25a...4c5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klatrer egentlig snegler (de med hus på ryggen) så ofte oppover husveggene/skorsteinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor boksen jeg skriver i her på KG noen ganger ikke har smileyer og alt det andre som vanligvis står over her jeg skriver (skrifttype, size, my media osv.)

Skriftfargen er også lys grå mens jeg skriver innlegget, mot vanligvis svart.

Når jeg poster så blir skriften svart som vanlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Jeg har lest en gang at hver gang du går inn på din egen profil så blir det registrert som en profilvisning. Det var noen som anklaget en annen for å være innbilsk og sjekke sin egen profil ofte. Typisk KG-drama :rolleyes: Er usikker på om det stemmer, da.

Haha ja kanskje det! Drama på kvinneguiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har over 10 000 (?) profilvisninger på min profil, men sjekker ikke så ofte. Hvis jeg f.eks skulle ha sjekket f.eks 8000 ganger selv betyr det at jeg måtte ha gått inn på profilen gjennomsnittlig 4,5 ganger pr dag!! Litt usannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor boksen jeg skriver i her på KG noen ganger ikke har smileyer og alt det andre som vanligvis står over her jeg skriver (skrifttype, size, my media osv.)

Skriftfargen er også lys grå mens jeg skriver innlegget, mot vanligvis svart.

Når jeg poster så blir skriften svart som vanlig.

Jeg også får det der noen ganger, det hjelper å laste inn siden på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor boksen jeg skriver i her på KG noen ganger ikke har smileyer og alt det andre som vanligvis står over her jeg skriver (skrifttype, size, my media osv.)

Skriftfargen er også lys grå mens jeg skriver innlegget, mot vanligvis svart.

Når jeg poster så blir skriften svart som vanlig.

Kanskje du har kommet borti den knappen lengst til venstre øverst på panelet over meldingsfeltet, som viser formateringen? (BBCode Mode) I så fall normaliserer det seg når du klikker den en gang til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor boksen jeg skriver i her på KG noen ganger ikke har smileyer og alt det andre som vanligvis står over her jeg skriver (skrifttype, size, my media osv.)

Skriftfargen er også lys grå mens jeg skriver innlegget, mot vanligvis svart.

Når jeg poster så blir skriften svart som vanlig.

Jeg får det samme om jeg trykker i skriveboksen eller på reply før siden har lastet helt ferdig. Laster siden på nytt og venter et par sekunder, så er det som normalt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også den "enkle" boksen noen ganger, men om jeg skal skrive noe raskt, så lar jeg det stå, for teksten kommer jo frem likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

OG

Hva er det med folk som ser ut som de skal le når som helst? Jeg mener, folk som aldri ser alvorlige ut. Uansett hvor man ser dem, ser det ut som de prøver å holde inne en latterkrampe. Er de muntre/gale eller er det bare ansiktstrekkene som er spesielle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klatrer egentlig snegler (de med hus på ryggen) så ofte oppover husveggene/skorsteinen?

Fordi når de ikke kommer seg lenger *bortover* så må de jo gå *oppover* . :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg også får det der noen ganger, det hjelper å laste inn siden på nytt.

Hjalp ikke å laste inn siden på nytt.

Så da vet jeg det :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tegneseriene, så går Donald Duck alltid uten bukser på seg.

Men hver eneste gang han kommer ut av dusjen, så har han ett håndkle festet rundt magen.

Hvorfor det ?



Anonymous poster hash: be25a...4c5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Kan dyr være homofile?(Har ein mistanke om at alle dyra vi har hatt er/var det)

Har dyr av eit slag(F.eks katt) ulik IQ sånn som mennesker?

Hvor høg IQ har ein katt?

Koffor er brune auge dominerande?

Koffor smaker steikt/kokt/grilla/kald mat ulikt?

Om man holder vekta på 2000 kcal, vil man da legge på seg over lang tid av å ete 2001 kcal?

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...