Gå til innhold

VELDIG trente menn og kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som syns det er lite pent? Nå er det så mye om å gjøre å være "fit" men jeg syns det kan bli for mye :sjenert:

Anonymous poster hash: 7e582...005

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker ikke for trente folk jeg heller. Enten det er snakk om muskelbunter eller senete utholdenhetsutøvere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ned på mennesker som er ekstremt veltrente.



Anonymous poster hash: 043a7...014
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som syns det er lite pent? Nå er det så mye om å gjøre å være "fit" men jeg syns det kan bli for mye :sjenert:

Anonymous poster hash: 7e582...005

Det er utrolig lite pent ja...

Skikkelig veltrente muskuløse damer er utrolig lite lekkert

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jeg synes ikke det er pent. Blir litt som å se "indre organer" fra utsiden. Pluss at jeg synes det er usexy med folk som er overdrevent opptatt av kroppen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pent! Har en venninne som er sykelig opptatt av trening, og etter at hun i tillegg startet med lavkarbokosthold så har hun blitt så tynn at skinnet på overarmene er for stort. Hun ser det ikke selv, men hun hadde vært mye penere med minst 5 kg mer.

Anonymous poster hash: d515a...6dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ned på mennesker som er ekstremt veltrente.

Anonymous poster hash: 043a7...014

Det var da voldsomt! :ler2:

Jeg synes enormt svære muskler er usexy.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig at slanke kvinner er penere enn muskuløse kvinner. Vet ikke hvorfor. Kanskje de fremstår litt mindre feminin med masse muskler? Who knows.

Synes at mye muskler på mannfolk ikke er så vakkert heller, egentlig. Selv om de fleste kvinner ser ut til å elske menn med litt klumper på magen. Jaja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe fint.. Verken kvinner eller menn. På kvinner synes jeg ikke at det skal så mye til før det blir for mye, six pack på kvinner er liksom ikke så pent sunes jeg. På menn er det nam

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Overdrevent trente kropper er ikke sexy, nei. Hadde heller ikke vært interessert i vært sammen med noen som brukte så mye tid på kropp og trening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe fint.. Verken kvinner eller menn. På kvinner synes jeg ikke at det skal så mye til før det blir for mye, six pack på kvinner er liksom ikke så pent sunes jeg. På menn er det nam

Jeg liker ikke six pack på menn heller jeg da :sjenert:

Anonymous poster hash: 7e582...005

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normalt trent kropp går greit. Så lenge kroppen ser sunt ut og ikke overvektig eller undervektig



Anonymous poster hash: 21dfe...b48
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Jeg ser ned på mennesker som er ekstremt veltrente.

Anonymous poster hash: 043a7...014

Eg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Steamboat

Er jeg den eneste som syns det er lite pent? Nå er det så mye om å gjøre å være "fit" men jeg syns det kan bli for mye :sjenert:

Anonymous poster hash: 7e582...005

Hva er veldig trent? De største kroppsbyggerne man ser på bilder på internett eller folk man faktisk ser i det virkelige liv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Kan jeg spørre hvorfor?

Sjølvsagt :)

Eg kjem frå ein familie der trening er livet, så eg har litt bakgrunn :P

Trente mennesker har en tendens til å prate veldig mykje om kva dei trener, korleis dei trener, kven dei trener med, kva dei et, kva dei ikkje et, kva du bør ete osv. Det verste eg ser er folk i treningskle! Også desse x-buksene som så mange jenter går med for tida!! Du får ikkje meg til å tru at alle desse kjem frå eller er på veg til eit treningssenter.

Trente folk har ein litt sånn sjølvgod handling. "Her kjem eg og skal trene" evt "Her kjem eg og du skal tru eg skal trene".

Eg har den same tanken om jenter/damer som pynter seg fordi det td skal ta fly, dei skal på kino osv. Slike jenter/damer ser eg ned på.

Også kan eg kanskje nemna tilslutt at eg har negative assosiasjonar til både trening og oppdolla beibs. Altså assosiasjonar frå barndommen.

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Jeg ser ned på mennesker som er ekstremt veltrente.

Anonymous poster hash: 043a7...014

Haha, javel? Hvorfor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Sjølvsagt :)

Eg kjem frå ein familie der trening er livet, så eg har litt bakgrunn :P

Trente mennesker har en tendens til å prate veldig mykje om kva dei trener, korleis dei trener, kven dei trener med, kva dei et, kva dei ikkje et, kva du bør ete osv. Det verste eg ser er folk i treningskle! Også desse x-buksene som så mange jenter går med for tida!! Du får ikkje meg til å tru at alle desse kjem frå eller er på veg til eit treningssenter.

Trente folk har ein litt sånn sjølvgod handling. "Her kjem eg og skal trene" evt "Her kjem eg og du skal tru eg skal trene".

Eg har den same tanken om jenter/damer som pynter seg fordi det td skal ta fly, dei skal på kino osv. Slike jenter/damer ser eg ned på.

Også kan eg kanskje nemna tilslutt at eg har negative assosiasjonar til både trening og oppdolla beibs. Altså assosiasjonar frå barndommen.

Snakk om å sette folk i bås. Mislike folk som liker å ta vare på seg selv, eller er fornøyd med seg selv liksom :)

Endret av alegria
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...