Gå til innhold

VELDIG trente menn og kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjølvsagt :)

Eg kjem frå ein familie der trening er livet, så eg har litt bakgrunn :P

Trente mennesker har en tendens til å prate veldig mykje om kva dei trener, korleis dei trener, kven dei trener med, kva dei et, kva dei ikkje et, kva du bør ete osv. Det verste eg ser er folk i treningskle! Også desse x-buksene som så mange jenter går med for tida!! Du får ikkje meg til å tru at alle desse kjem frå eller er på veg til eit treningssenter.

Trente folk har ein litt sånn sjølvgod handling. "Her kjem eg og skal trene" evt "Her kjem eg og du skal tru eg skal trene".

Eg har den same tanken om jenter/damer som pynter seg fordi det td skal ta fly, dei skal på kino osv. Slike jenter/damer ser eg ned på.

Også kan eg kanskje nemna tilslutt at eg har negative assosiasjonar til både trening og oppdolla beibs. Altså assosiasjonar frå barndommen.

Nei, jeg trener ikke for at andre skal tenke "åja, hun trener, ja" - kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mennesker tenker og ikke tenker. Jeg trener for å holde meg frisk og for å holde meg slank. Går heller ikke med treningsklær når jeg ikke skal trene, men det kan hende du ser meg på butikken i treningsklær - ettersom jeg stikker innom butikken på vei hjem fra trening.
Du ser også ned på mennesker som pynter seg litt når de går ut av huset? Det syns jeg er merkelig. Ser du ned på menn også som pynter seg litt og trener, eller gjelder det bare jenter (må spørre ettersom du bare nevner ordet "damer som trener og damer som pynter seg."

Anonymous poster hash: 90462...3bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye tid bruker dere på trening da? Det er ikke stygt å holde seg i form, men bulemuskler og six pack er ikke min kopp te :sjenert:

Anonymous poster hash: 7e582...005

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

"Stjerner og planeter", du er patetisk...

Atletiske kropper er selvsagt vakkert. Det er ikke uten grunn at oldtidens grekere lagde muskuløse og atletiske statuer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

"Stjerner og planeter", du er patetisk...

Atletiske kropper er selvsagt vakkert. Det er ikke uten grunn at oldtidens grekere lagde muskuløse og atletiske statuer.

Ja, det er patetisk å bry seg mer om indre kvaliteter. Det er vel nettopp på grunn av profilbilder som ditt du kan bekrefte grunnen til min generalisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tid bruker dere på trening da? Det er ikke stygt å holde seg i form, men bulemuskler og six pack er ikke min kopp te :sjenert:

Anonymous poster hash: 7e582...005

Jeg kan ikke fordra synlige muskler på en damekropp, så jeg trener ikke for å få markante muskler! Jeg er slank og myk, og vil fortsette å være det, så det blir lite styrketrening (kun noen enkle øvelser hjemme for å forebygge belastningsskader) og masse kondisjonstrening.

Anonymous poster hash: 90462...3bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker muskuløse menn, men selvfølgelig alt med måte. Hva som er for mye kommer jo an på preferanser, men for min del er jeg veldig glad i en barsk mannemann.



Anonymous poster hash: 00edd...e9c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes at trente folk er veldig pent å se på, og gjør mye selv for å være i den kategorien. Syns derimot ikke kroppsbyggere og dem som trener for konkurranse ikke nødvendigvis har så veldig flott kropp. Det skal ikke så mye til før det bikker over.

Alt med måte.

Samtidig må jeg vel innrømme at jeg ser litt ned på dem som som ikke tar vare på kroppen sin og trener for å holde seg sunne og sterke. Prøver så godt jeg kan å ikke gjøre det, men når jeg ser feite folk i butikken som kjøper usunne ting som kommer til å gjøre dem enda feitere, så tenker jeg jo mitt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tid bruker dere på trening da? Det er ikke stygt å holde seg i form, men bulemuskler og six pack er ikke min kopp te :sjenert:

Anonymous poster hash: 7e582...005

Jeg trener rundt 20 timer i uka hvis jeg tar med alt, og synes altså likevel at bulemuskler er usexy.

"Stjerner og planeter", du er patetisk...

Atletiske kropper er selvsagt vakkert. Det er ikke uten grunn at oldtidens grekere lagde muskuløse og atletiske statuer.

Folk har forskjellig smak, og skjønnhetsidealer forandrer seg. Det er heller ikke uten grunn at det finnes massevis av nydelige malerier hvor fyldige kvinner er avbildet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er patetisk å bry seg mer om indre kvaliteter. Det er vel nettopp på grunn av profilbilder som ditt du kan bekrefte grunnen til min generalisering.

Beklager, men det er skikkelig patetisk å se ned på alle som har gjort noe som helst for å forbedre utseendet sitt. Det er litt tragisk å se så mye selvhat kanalisert mot andre, men dette ble så ekstremt at jeg har slutta å synes synd på brukeren.

Anonymous poster hash: c20df...b9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Beklager, men det er skikkelig patetisk å se ned på alle som har gjort noe som helst for å forbedre utseendet sitt. Det er litt tragisk å se så mye selvhat kanalisert mot andre, men dette ble så ekstremt at jeg har slutta å synes synd på brukeren.

Anonymous poster hash: c20df...b9e

Kanaliserer jeg selvhat mot andre? Jeg hater slettes ikke meg selv.

Det var kanskje stygt sagt, men jeg har aldri tent på en trent kropp som vitner om timer i helsestudio. Er mer typen som ser på indre verdier.

Og tro meg - jeg har i min tid gjort MYE for å forbedre mitt eget utseende. Det var også den gangen jeg tenkte kropp 24/7 og ikke hadde så mye annet å fare med.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanaliserer jeg selvhat mot andre? Jeg hater slettes ikke meg selv.

Det var kanskje stygt sagt, men jeg har aldri tent på en trent kropp som vitner om timer i helsestudio. Er mer typen som ser på indre verdier.

Diskusjonen gjaldt uttalelsene til brukeren stjerner&planeter. Foreslår at du leser gjennom disse, før du evt gir din støtte. (Ditt syn virker noe mer nyansert, så langt jeg har sett.)

Anonymous poster hash: c20df...b9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er litt rart å hevde at man er opptatt av indre verdier, og samtidig spy ut dritt om andre folk. Beklager, men et godt menneske respekterer andres personlige valg her i livet.



Anonymous poster hash: c20df...b9e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med nesten alle dere som sier at en fit/veltrent kropp er ÆÆÆSSSSJJJJJJ er jo at det er en VELDIG stor sjangs for at dere enten er overvektige selv eller scorer lavt på utsendeskalaen.. Kan ikke få dere noe bedre, stakkars mennesker..



Anonymous poster hash: cc943...60a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ned på folk fordi de trener? Fordi de har andre interesser enn det du har selv? For et merkelig menneskesyn. Indre verdier meg i rumpa, du gidder tydeligvis ikke å lete så mye under overflaten etter disse "indre verdiene" hvis det ikke skal mer til enn medlemsskap på treningsstudio og et ønske om å ha på seg kjole på kino før man blir dømt nedenom og hjem.



Anonymous poster hash: 09c0c...389
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med nesten alle dere som sier at en fit/veltrent kropp er ÆÆÆSSSSJJJJJJ er jo at det er en VELDIG stor sjangs for at dere enten er overvektige selv eller scorer lavt på utsendeskalaen.. Kan ikke få dere noe bedre, stakkars mennesker..

Anonymous poster hash: cc943...60a

Synes du dette er mindre tåpelig enn å tro at alle mennesker som liker å trene er uinteressante narsissister?

Man kan fint ha preferanser uten å være misunnelig på de som har en annen kroppstype.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Det beste med nesten alle dere som sier at en fit/veltrent kropp er ÆÆÆSSSSJJJJJJ er jo at det er en VELDIG stor sjangs for at dere enten er overvektige selv eller scorer lavt på utsendeskalaen.. Kan ikke få dere noe bedre, stakkars mennesker..

Anonymous poster hash: cc943...60a

Lurte på når den skulle komme ja. Imponert over at det tok så lang tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser ned på mennesker som er ekstremt veltrente.

Anonymous poster hash: 043a7...014

Jeg derimot ser ned på feite folk.

Anonymous poster hash: b5b17...e29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med nesten alle dere som sier at en fit/veltrent kropp er ÆÆÆSSSSJJJJJJ er jo at det er en VELDIG stor sjangs for at dere enten er overvektige selv eller scorer lavt på utsendeskalaen.. Kan ikke få dere noe bedre, stakkars mennesker..

Anonymous poster hash: cc943...60a

Nå ble det spurt om veldig trente mennesker, ikke normalt trente.

Nei jeg synes ikke vektløftere i verdensklasse eller en OL vinner i maraton har en fin kropp.

De er ikke "æsj" men jeg foretrekker helt klart mindre ekstreme kropper. Jeg liker ikke ekstremt eksteriør på noe annet dyr heller. Foretrekker et naturlig/normalt utseende.

Hva er så galt med det?

Har ingenting med hvorvidt jeg kunne vært sammen med en med svært trent kropp eller ikke å gjøre. Jeg er ikke særlig kroppsfiksert, men hadde Mr Right sett ut som en muskelbunt, ja så hadde det ikke hatt noen betydning i det store og hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Jeg liker fitte jenter som tar vare på kropp og sjel, men foretrekker at fettprosenten ikke er altfor lav (og heller ikke for høy selvsagt).

Hilsen fit mann.

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker fitte jenter som tar vare på kropp og sjel, men foretrekker at fettprosenten ikke er altfor lav (og heller ikke for høy selvsagt).

Hilsen fit mann.

:)

Fitte jenter :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...