Gå til innhold

VELDIG trente menn og kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det beste med nesten alle dere som sier at en fit/veltrent kropp er ÆÆÆSSSSJJJJJJ er jo at det er en VELDIG stor sjangs for at dere enten er overvektige selv eller scorer lavt på utsendeskalaen.. Kan ikke få dere noe bedre, stakkars mennesker..

Anonymous poster hash: cc943...60a

Jeg syns en kropp med markante muskler er turn-off, er selv opptatt av trening, men vil ha en slank og "myk" kropp, ikke en kropp med synlige muskler og sener - jeg syns nemlig ikke det er noe fint. Dette har ikke noe å gjøre med utseendet mitt (hadde jeg ønsket å ha markante muskler, hadde jeg trent mer styrke og bygd muskler, men jeg er ikke interessert i det, i stedet for bruker jeg mye tid på kondisjonstrening), så misunnelses-kortet kan du stikke en viss plass. Jeg er derimot enig i at å se ned på andre mennesker fordi de trener for å få synlige muskler, er tullete.

Anonymous poster hash: 90462...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leo Nardo

Fitte jenter :fnise:

"Jeg liker fitte jenter", ikke, "Jeg liker fitte, jenter".

Selv om sistnevnte også er sant, din tøs.

:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Nå har jeg akkurat lidd meg gjennom nesten 5 sider med ymse kommentarer her. Tror det er viktig å sortere hva som er hva. Det er veldig individuelt hva som oppleves som godt trent, muskuløs osv. Man kan for eksempel ha sixpack uten å være godt trent - dersom man har lite kroppsfett, er man da godt trent? Og hva med oksygenopptak? Er man ikke godt trent dersom man ikke ser ut på en spesiell måte?

En godt trent kropp er et resultat av en livsstil med trening. Man behøver ikke være tynn eller spesielt muskuløs. Og så kommer det an på hvilke idrett eller idretter man driver med som gjør at kroppen ser ut som den gjør. En godt trent syklist ser ikke ut som en godt trent svømmer, eller strongman utøver.

Kan godt forstå at man ikke syns det er attraktivt med mennesker som er veldig full av seg selv og den godt trente kroppen sin, men har det egentlig med utseende å gjøre? Handler ikke det om at man er litt kvalm og klysete og digger seg selv? Er det ikke sånn at det er de folkene vi ikke liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at en fokus på trening og sunn livsstil automatisk utelukker indre kvaliteter.

Jeg er f.eks. såpass glad i hjernen min, og mine indre kvaliteter, at jeg vil leve så lenge som mulig. Det involverer en sunn livsstil.

Dog har jeg en jobb som krever mye dyktig fysikk og teknikk, noe som tilsier at på mitt verste ligger jeg på syv-ti treningsøkter i uken á 20-120 minutter hver. Sleng på periodevis heftig diett for å få mest kraft per kilo, så må jeg tydeligvis være et narsissistisk svin uten positive indre kvaliteter.

Selvfølgelig går det mye tid og energi i å få maksimal utnyttelse av kroppen, både i forhold til den spesifikke treningen, teknikkene og kostholdet. Hvorfor er det kritikkverdig? Hva er forskjellen på en ingeniørstudent som leser fysikk og matte?

Med et sunt kosthold og god trening presterer også hodet bedre. Det tillater meg å ha mer energi i hverdagen, som jeg kan bruke på familien min, lese gode bøker, ta kveldsstudier - det gir meg rett og slett et bedre utgangspunkt for å være et bedre menneske.



Anonymous poster hash: ec210...ff2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingaborga

Synes at trente folk er veldig pent å se på, og gjør mye selv for å være i den kategorien. Syns derimot ikke kroppsbyggere og dem som trener for konkurranse ikke nødvendigvis har så veldig flott kropp. Det skal ikke så mye til før det bikker over.

Alt med måte.

Samtidig må jeg vel innrømme at jeg ser litt ned på dem som som ikke tar vare på kroppen sin og trener for å holde seg sunne og sterke. Prøver så godt jeg kan å ikke gjøre det, men når jeg ser feite folk i butikken som kjøper usunne ting som kommer til å gjøre dem enda feitere, så tenker jeg jo mitt..

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Samtidig må jeg vel innrømme at jeg ser litt ned på dem som som ikke tar vare på kroppen sin og trener for å holde seg sunne og sterke. Prøver så godt jeg kan å ikke gjøre det, men når jeg ser feite folk i butikken som kjøper usunne ting som kommer til å gjøre dem enda feitere, så tenker jeg jo mitt..

Ja. Du syns kanskje at alle skal være sånn som deg?

Det som er minst tiltrekkende er mennesker med slike holdninger som du har. Du har fordommer mot andre mennesker. Du kjenner ikke personene bak, du velger heller et snevert menneskesyn. Ville heller vært sammen med de personene du ser ned på enn personer med slike holdninger som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Du syns kanskje at alle skal være sånn som deg?

Det som er minst tiltrekkende er mennesker med slike holdninger som du har. Du har fordommer mot andre mennesker. Du kjenner ikke personene bak, du velger heller et snevert menneskesyn. Ville heller vært sammen med de personene du ser ned på enn personer med slike holdninger som deg.

Tja, det går ikke helt på at jeg vil at alle skal være som meg. Jeg vet derimot hvor lite det krever å holde seg i relativt grei form, og derfor så tenker jeg mitt om dem som ikke engang forsøker å passe på den ene kroppen som de har fått utdelt. Skriver også at jeg forsøker å ikke tenke på denne måten, men det er nå engang slik at disse assosiasjonene kommer opp for min del. Det er jo alltid en grunn, uten unntak, for at folk er feite, og det er utelukkende for mye kalorier inn, for lite kalorier ut.

Hvem du har lyst å være med eller ikke er jo opp til deg. Jeg er for en sunn hverdag, med masse aktivitet og riktig mat. Prøver så godt jeg kan å motivere venninnner og familie som har problemer med kiloene til å være mer aktive og ha et bedre kosthold og tenker at det kan jeg ivertfall bidra med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det går ikke helt på at jeg vil at alle skal være som meg. Jeg vet derimot hvor lite det krever å holde seg i relativt grei form, og derfor så tenker jeg mitt om dem som ikke engang forsøker å passe på den ene kroppen som de har fått utdelt. Skriver også at jeg forsøker å ikke tenke på denne måten, men det er nå engang slik at disse assosiasjonene kommer opp for min del. Det er jo alltid en grunn, uten unntak, for at folk er feite, og det er utelukkende for mye kalorier inn, for lite kalorier ut.

Hvem du har lyst å være med eller ikke er jo opp til deg. Jeg er for en sunn hverdag, med masse aktivitet og riktig mat. Prøver så godt jeg kan å motivere venninnner og familie som har problemer med kiloene til å være mer aktive og ha et bedre kosthold og tenker at det kan jeg ivertfall bidra med.

Jeg håper virkelig de har bedt deg om å motivere dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig de har bedt deg om å motivere dem.

Klart de har det, ellers hadde jeg heller ikke sagt noe. Hvorfor bruke tid og krefter på folk som ikke er interessert? Jeg hadde noen kilo for mye før og har klart å kvitte meg med dem samt å beholde denne vekten over flere år. Dette vil gjerne de også få til. Hva er problemet egentlig? Alle ønsker jo å ha en sunn og sterk kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de har det, ellers hadde jeg heller ikke sagt noe. Hvorfor bruke tid og krefter på folk som ikke er interessert? Jeg hadde noen kilo for mye før og har klart å kvitte meg med dem samt å beholde denne vekten over flere år. Dette vil gjerne de også få til. Hva er problemet egentlig? Alle ønsker jo å ha en sunn og sterk kropp.

Ja, da blir det jo noe annet.

Det er verre med de som absolutt skal misjonere for trening og sunt kosthold til folk som overhodet ikke har bedt om det. Slike mennesker er temmelig utålelige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Synes at trente folk er veldig pent å se på, og gjør mye selv for å være i den kategorien. Syns derimot ikke kroppsbyggere og dem som trener for konkurranse ikke nødvendigvis har så veldig flott kropp. Det skal ikke så mye til før det bikker over.

Alt med måte.

Om du bruker folk som trener for konkurranse som eksempel så skal det jo ganske mye til før det bikker over.

Og disse trener jo nettopp for konkurranse og ikke for å bli attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ned på mennesker som er ekstremt veltrente.

Anonymous poster hash: 043a7...014

Er dette sarkasme? Om ikke hadde det vert gøy om du forklarer hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er blir bare for dumt. Se ned på noen fordi de liker og trene og ta vare på kroppen sin? Synes hele denne posten oser av sjalusi, og kommentarer fra mennesker som tydeligvis har dårlig selvbilde. Jeg respekterer at folk er forskjellige som personer, og det gjelder også interesser. Det at flere synes veltrente kvinner og menn med muskler er lite vakker ser jeg. Syntes ikke muskuløse kvinner var fint tidligere jeg heller. Nå synes jeg det er flott. Fordi jeg vet hvor mye innsats som legges ned i det. Synes det står respekt av slik. Men jeg har aldri sett ned på noen på grunn av kropp. Jeg ser ikke ned på noen om de er overvektige, tynne, tykke, normale osv. Og det at man liker å prate om interessen sin er vel ikke noe galt? Nei, som nevnt tidligere så er sikkert de fleste som skriver at de ser ned på trente personer mennesker som selv sliter med kropp eller selvbilde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ser ikke ned på de som trener!!! Må bare si det :sjenert:

TS

Anonymous poster hash: 7e582...005

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns personlig det er mest sexy å være trent, så lenge det ikke er for mye. Liker ikke kjempebola gutter eller veldig synlig sixpack på jenter. Men folk får jo gjøre som de vil. Å fks se ned på folk som er trente er vel litt overdrevet. Slanke jenter som ikke nødvendigvis er trente er også rimelig sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Ser du opp til mennesker som er ekstremt utrente da?

Nå var ikke spørsmålet til meg men for min del så kan man det ja. Ikke fordi de er ekstremt utrente men fordi de er jo mennesker og har mange gode kvaliteter og egenskaper. Hvorfor skulle man ikke kunne se opp til mennesker som er ekstremt utrente ?

Det hjelper ikke med en bra kropp dersom man ikke har en personlighet som matcher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke spørsmålet til meg men for min del så kan man det ja. Ikke fordi de er ekstremt utrente men fordi de er jo mennesker og har mange gode kvaliteter og egenskaper. Hvorfor skulle man ikke kunne se opp til mennesker som er ekstremt utrente ?

Det hjelper ikke med en bra kropp dersom man ikke har en personlighet som matcher.

Kommentaren min var myntet på at det virker som om hun ser ned på veltrente mennesker helt automatisk. Kun fordi de er veltrente.

Så da lurer jeg på om det motsatte gjelder utrente mennesker?

Skjønner? Jeg mener ikke at man ikke kan se opp til utrente mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer fra person til person. Har sett noen ekte kjekke og deilige muskelbunter. Sier aldri nei til muskler. Men det er noen menn som ikke passer å ha så mye muskler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...