Gå til innhold

Angrepet av eksen sin nye kjæreste! Langt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 32 år gammel dame som er på besøk hos familien i hjembygda mi i påsken. Flytta herfra når jeg skulle begynne på vgs.

Slutten av ungdomsskolen og vgs var jeg sammen med en gutt fra hjembygda mi. Like gamle. Vgs ligger i nabokommunen, ca 1 time å kjøre. Veldig vanlig å flytte dit etter ungdomsskolen for å studere.

Forholdet var veldig.. Preget av at vi var tenåringer. Av og på, masse drama, nussing på andre jenter osv. Vi avslutta det når vi var 20 år, etter 5 år av og på. Avslutta som gode venner. Vi hadde jo tross alt mange felles venner, familiene våre er veldig close, kommer fra et lite sted osv. Vi var enige, vokste fra hverandre.

Jeg flytta for å studere videre, han begynte i militære og flytta også videre.

Har ikke hatt særlig kontakt annet enn når vi har møtt på hverandre tilfeldig når vi begge har vært hjemme. Skjer jo titt og ofte siden vi har søsken som er venner, fedre som jobber sammen, mødre som er venninner osv. Har ikke vært annet enn å utveksle noen ord, bare hyggelig småprat om bygda og været.

Han er samboer med to barn. De har vært sammen i minst 8 år, hilste på henne sommeren 2006 når jeg møtte tilfeldig på dem. Har ikke sett henne flere ganger, har ikke sett barna. Samboeren var søt og hyggelig, ikke noe kleint eller noe! De er bosatt på andre siden av landet (der hun er fra) og har ikke inntrykk av at hun og barna har vært mye i min hjembygd. Er langt å reise med små barn!

Jeg har et par kortere forhold etter ungdomskjæresten, men har nå vært gift i snart 1 år. Har vært sammen med ektemannen min i 4 år. Vi bor ca 5 timer med bil unna hjembygda mi.

(Phew, mye bakgrunnsinfo. Spør om det er noe som er uklart!)

Var tidligere i dag en tur nede i sentrum i bygda. Er et lite kjøpesenter med noen butikker, jeg skulle på apoteket og litt sånn forskjellig. Var veldig mye folk der! Mange lokale kjentsfolk, en del turister osv.

Plutselig hører jeg noen rope navet mitt. Samboeren til ungdomskjæresten min kommer løpende og slår meg med flat hånd over ansiktet. Sier jeg skal la de være i fred, holde meg unna, jeg skal anmeldes, er ei hore og en god del andre syke ting. ALLE får selvsagt dette med seg. Jeg får meg ikke til å si noe, blir så fortumla og hun forsvinner med en gang.

Jeg ble så sjokka!! Sto der helt alene, ingen kom bort for å høre om det gikk bra!

Kan se ut som at jeg har drevet og hatt et forhold med ungdomskjæresten på si, men det har jeg IKKE! Har ikke nr hans en gang! Og ikke har han facebook heller. Hadde ikke hatt et forhold til ham om jeg hadde fått betalt for det! Han er ikke min type (lenger) og jeg tviiiiler på at jeg er han!

Når vi var sammen likte han veldig godt når jeg var sjalu, det tok han som et kompliment, så han prøvde hele tiden å få meg sjalu med å si feks "så du det?! Helene blunket til meg!!" Han elska når jeg ble sjalu! (Et av problemene som gjorde at jeg ikke orka være i lag med han...)

Men vokser man ikke fra seg sånne ting...? Gjør man virkelig sånn når man er voksen, har barn og samboer..?

Ble så flau, jeg gikk rett hjem og fortelte det til mannen min og familien min. De var like overrasket som meg. Mannen mener jeg burde anmelde henne for blind vold, vurderer det faktisk. Har et digert rødt merke på kinnet og har tatt bilde av det.

Vet at bygdesladderen nok alt er i gang.. Og en anmeldelse vil kanskje roe det litt? Hvertfall hvis eksen min må innrømme at han løy? Evt blir det bare seende ut som at jeg er ei enda større bitch? :/

Hva.. Skal alt dette bety? :/ hva gjør jeg?

(Beklager lang innlegg)

Anonymous poster hash: 24a92...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy flate for ei kjerring! Jeg hadde anmeldt henne tvert for blind vold, noe det også var. Ta bilde av merket slaget etterlot seg, og du har jo mange vitner på at hun uprovosert slo deg.

Edit;

Ser nå at du har tatt bilde, bra!

Endret av Pomperipossa
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Jeg hadde anmeldt henne. Slik oppførsel kan ikke forsvares, uavhengig av situasjonen.

Spiller det egentlig noen rolle for deg hva utfallet av dette blir på ryktebørsen? Du bor ikke i nærheten av hjembydga, og det er tvilsomt at dine nærmeste kommer til å tro på ryktene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde funnet frem nr hennes, sendt melding om hun kom til å bli anmeldt om hun ikke beklager seg for blind vold . Og fortalt at man ikke kan angripe randoms på gata ..

Anonymous poster hash: 4cdf3...22e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde funnet frem nr hennes, sendt melding om hun kom til å bli anmeldt om hun ikke beklager seg for blind vold . Og fortalt at man ikke kan angripe randoms på gata ..

Anonymous poster hash: 4cdf3...22e

Anmeld svinmerra.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ville jeg ha anmeldt. Man skal ikke finne seg i sånn. Oppegående voksne mennesker oppfører seg da virkelig ikke på en slik måte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde forsøkt å kontakte dem samtidig, tror jeg. For her virker det som om han har løyet på seg en kontakt som ikke finns. Siden søsken og venner er omgangsvenner med familien hans, kan du vel skaffe begges epostadresser, og spørre hva i huleste det er som foregår, (forklar din side av hendelsesforløpet, omtrent som du gjør her), og si at hvis du ikke får en uforbeholden undskyldning fra begge, anmelder du.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde funnet telefonnr. til mannen hennes, ringt ham og spurt hva i h.... han har sagt til samboeren sin. Evt. bedt om å få ta en prat med de begge to til stede, så han kan innrømme foran henne og deg at han har løyet. Jeg hadde sagt at om han ikke gikk med på dette, så anmelder jeg henne for blind vold.

Jeg tipper han ikke har vokst av seg den oppførselen, og har nok sagt mye pent om deg til henne slik at hun tror det er noe mellom dere... Noen vokser aldri opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Enig med de som sier at du skal anmelde! Kan ikke finne seg i hva som helst, og den dama er tydeligvis ikke helt "god"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS oppdater hva du sier/hvorvidt du anmelder



Anonymous poster hash: 1b621...456
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Synes ikke du skal ta kontakt med dem og bruke energi på å få dem til å høre på deg. Det er de ikke verdt.
Anmeld henne, og hvis du har lyst kan du si ifra til henne personlig om at du har gjort det - for skadefrydens skyld.

Annet enn det hadde jeg ikke giddet å snakke med dem eller bruke tid på dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Han likte at du ble sjalu.. Han har nok fortalt henne at du har flørtet med ham og prøvd deg på ham! For å gjøre henne sjalu, det er jo det han liker, at dama hans er sjalu?

Så si til ham at du har tenkt til å anmelde det, hvem vet, kanskje det kommer en liten innrømmelse? Og en unnskyldning.. Uansett om dama har hørt noe sånt fra ham, så er det selvsagt ingen god grunn til å gå til angrep fysisk, men det kan jo være en begrunnelse om ikke annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Takk for tilbakemeldinger

Nå ruller ballen! Er mye styr, så må prøve å være kort:

Ringte politistasjonen, men der er det stengt. Bare åpent mandager og onsdager. Telefonsvarer ba oss kontakte politi i nabokommunen om det haster. Ringte de. De sa det var bra jeg hadde tatt bilde, men ba meg få dokumentert skade av legen. Anbefalte meg å anmelde lokalt i morgen, så da gjør jeg det.

Har vært hos legen, fikk komme raskt til. Det røde har dempet seg litt, men han så jo at slaget må ha vært hardt siden det var såpass rødt 3 timer etter.

Min mor er engstelig for bygdesnakk, jeg er egentlig ikke så engstelig. Bor jo ikke her lenger, men kjenner på den angsten for å skille seg ut, for å bli diskutert.. Det er også grunnen til at jeg anmelder, for at ikke rykter og sladder skal gå ut over mine foreldre og søsken som faktisk bor her.

Når jeg fortalte hendelsesforløpet til min søster (2 år yngre, bosatt i bygda) og at jeg ikke har noe kontakt med han og "han er jo ikke på facebook en gang" kunne hun informere meg om at DET er han.

Hun viste meg profilen til både eksen og dama. Når jeg søker de opp, vises ingenting. Antar det betyr de har blokkert meg? Begge har vært medlem siden 2008, har aldri sett profilen hans har dukket opp. Så da har jeg vel vært blokkert i 6 år...?

Dette er jo sykt..?

Litt av grunnen til at jeg i utgangspunktet var engstelig for å anmelde, er at jeg jobber med barn. En anmerking på rullebladet og jeg kan miste jobben. Politifolkene jeg snakket med sa jeg ikke skulle bekymre meg for det, blind vold skal ikke gå ut over meg.

Veldig usammenhengende og rotete, beklager, hurtig oppdatering. Sitter i bilen på vei fra legekontoret.

Har fått beskjed av politiet å ikke ta kontakt med de, har ikke tenkt til å gjøre det heller. Anmelder lokalt i morgen.

TS

Anonymous poster hash: 24a92...a13

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Ang evt anmerking på rullebladet; det er kun anmerking av seksuell sort som kan vera til hinder for deg, ikkje blind vald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husk å oppdatere oss TS!!

Anonymous poster hash: 3ecd2...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?

Bra du anmelder TS, jeg skjønner veldig godt bekymringen for bygdesladder. Og viktig å ikke ta kontakt med dem, det er det uansett ikke noe poeng i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har anmeldt!

Opplevde noe lignende for ikke så lenge siden da jeg var på byen med noen venninner, plutselig kommer den nye dama til eksen min (Som var utro konstant.. jeg har ikke hatt kontakt med han på flere mnd..) og slo meg med knytta neve.. Etter dette anmeldte HUN meg for at jeg hadde dyttet henne vekk, men hun har heldigvis fått straffen sin nå da politiet fant ut at hun bare løy :fnise:

Noen kvinnfolk altså! Får håpe det ikke blir noen problemer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...