Gå til innhold

Tarot, nu med sang


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begerkongen.

77.jpg

Han som er rett for deg er et varmt, voksent og generøst menneske som aldri ville ha latt deg være i uvishet hvis han likte deg, så hvis det passer på den her fyr du har i tankene, så er det kanskje ham, hvis ikke så kast ham til sides og gi den mer omtenksomme sidekameraten oppmerksomhet.

Takk :) Han er både varm, voksen og generøs. Men jeg tror han er veldig usikker og ikke tør helt. Får jo noen hint da, men tør ikke helt å ta disse som interesse. Blir så usikker og vil ikke presse han til noe han ikke er klar for. Hjelper det å gi han tid, eller bør jeg snakke med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er i forhold til å være i prosessen?

Hvorvidt min nåværende situasjon, vil forbedre seg og om det hele vil få et bra utfall! Altså at det går i min retning. Det er noe med det å ha sitt liv, hvile i hendene til andre. Det er lite man kan gjøre selv, etter at man når et punkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt min nåværende situasjon, vil forbedre seg og om det hele vil få et bra utfall! Altså at det går i min retning. Det er noe med det å ha sitt liv, hvile i hendene til andre. Det er lite man kan gjøre selv, etter at man når et punkt.

Skjebnehjulet.

10.jpg

Det går din retning. Klem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begerpasjen.

46.jpg

Du kommer ikk med problemstilling så da tolker jeg bare kortet ifølge sangen og du blir gravid snart og det er lite du kan gjøre med det. Valget er allerede tatt.

Oj da, den hadde jeg ikke sett komme heheh. Kan du trekke ett nytt kort mtp på hvem det er jeg kommer til å få barn med? Endret av sebra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...