sebra Skrevet 13. september 2014 #61 Skrevet 13. september 2014 https://m.youtube.com/watch?v=eBG7P-K-r1Y 😊
Anaïs Skrevet 13. september 2014 #62 Skrevet 13. september 2014 Jippi! Endelig :) Han jeg er betatt av, M, er han interessert i meg? Vil det bli noe mellom oss?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #63 Skrevet 13. september 2014 Tusen takk! Ett til? Vil mine helseproblemer noen sinne løsne/kan jeg håpe på en gang bli frisk? Dommen. Nei, du må bare vedkjenne for deg selv at slik er det bare.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #64 Skrevet 13. september 2014 Jippi! Endelig :) Han jeg er betatt av, M, er han interessert i meg? Vil det bli noe mellom oss? Begerknekten. Ja, men du må gi mindre subtile beskjeder om at du liker ham, han reagerer ikke på ting som kan forveksles som ordinær høflighet. Lykke til.
Anaïs Skrevet 13. september 2014 #65 Skrevet 13. september 2014 Tusen takk!! Generalisere meg også? Vær så snill??
Silfen Skrevet 13. september 2014 #66 Skrevet 13. september 2014 Nei, veldig klart svar, fordi du er den som skal bestemme hva som er rett avgjørelse for din situasjon, Tarot er bare en veiviser. Jeg vet jo ikke. Jeg gjør som jeg gjør, men jeg er aldeles ikke sikker på om det er rett. Og hvor lenge det i så fall er rett. Og så tenker jeg; men jeg kan jo bare avvike LITT. Men jeg gjør det ikke, fordi det er skummelt og hva om alt fuckes opp. Dritvanskelig.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #67 Skrevet 13. september 2014 https://m.youtube.com/watch?v=eBG7P-K-r1Y Begerpasjen. Du kommer ikk med problemstilling så da tolker jeg bare kortet ifølge sangen og du blir gravid snart og det er lite du kan gjøre med det. Valget er allerede tatt.
Ahava Skrevet 13. september 2014 #68 Skrevet 13. september 2014 Dommen. Nei, du må bare vedkjenne for deg selv at slik er det bare. Ops. Det greier jeg nok ikke på lang, lang tid enda. Men er redd for at du nok har helt rett. Kan du ta et sånt generaliserende på meg også? Igjen - veldig kjekt av deg dette herran her altså! Jeg blir sittende så lenge jeg bare får lov, for dettan har jeg ventet på! :-)
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #70 Skrevet 13. september 2014 Jeg vet jo ikke. Jeg gjør som jeg gjør, men jeg er aldeles ikke sikker på om det er rett. Og hvor lenge det i så fall er rett. Og så tenker jeg; men jeg kan jo bare avvike LITT. Men jeg gjør det ikke, fordi det er skummelt og hva om alt fuckes opp. Dritvanskelig. Paven. Nå aner jeg ikke hva det her gjelder, og noen ganger bør man slakke ned på kravet, men når motparten ser ut til å være av sorten som ser på alt av slakkng av kravene som en slags innrømmelse av at det man sier og mener er alt feil og de på sin side ikke trenger å g noe, så er det ikke dumt å være steinhard.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #72 Skrevet 13. september 2014 er her i dag også Begerdronning. Du må ha i bakhodet at du er en aktør, ikke en slik en som lar ting skje med seg bare pga kjemi du tror er der eller fordi du følte deg alene. Du må være sikker og du må agere, og ikke reagere.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #73 Skrevet 13. september 2014 3/Beger. Var du for nylig innblandet i et trekantdrama og trakk det korteste strået? Vel, det såg kanskje sånn ut da; ja. Men du trakk det lengste strået i det lengre løp, for du vet hvem som er dine venner eller ei. Lykke til.
Alja Skrevet 13. september 2014 #74 Skrevet 13. september 2014 Begerdronning. Du må ha i bakhodet at du er en aktør, ikke en slik en som lar ting skje med seg bare pga kjemi du tror er der eller fordi du følte deg alene. Du må være sikker og du må agere, og ikke reagere. Takk for svar
Silfen Skrevet 13. september 2014 #75 Skrevet 13. september 2014 Paven. Nå aner jeg ikke hva det her gjelder, og noen ganger bør man slakke ned på kravet, men når motparten ser ut til å være av sorten som ser på alt av slakkng av kravene som en slags innrømmelse av at det man sier og mener er alt feil og de på sin side ikke trenger å g noe, så er det ikke dumt å være steinhard. Motparten er meg selv, hehe. Men det stemmer jo for det. Takk.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #76 Skrevet 13. september 2014 Motparten er meg selv, hehe. Men det stemmer jo for det. Takk. Godt.
katyperry Skrevet 13. september 2014 #77 Skrevet 13. september 2014 http://m.youtube.com/watch?v=ONkiLR5Ehys Lei av å være singel. Skjer det noe snart?
Anaïs Skrevet 13. september 2014 #78 Skrevet 13. september 2014 (endret) 3/Beger. Var du for nylig innblandet i et trekantdrama og trakk det korteste strået? Vel, det såg kanskje sånn ut da; ja. Men du trakk det lengste strået i det lengre løp, for du vet hvem som er dine venner eller ei. Lykke til. Hmm, nei ikke noe sånt er skjedd verken på kjærlighetsfront eller i jobbsammenheng.. Klarer ikke å putte det i en sammenheng desverre. Kunne du trukket ett til for meg? Vil vite hvordan kjærlighetslivet mitt blir framover, er M den rette? Takk! Endret 13. september 2014 av ripcurl
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #79 Skrevet 13. september 2014 (endret) Nu er det min tur. Jeg får ikke den her versjonen ut av hodet. https://www.youtube.com/watch?v=Bnl1YMOqR_U 6/Sverd. Ikke tenk på hevn, bare gi fanden og gå videre med livet mitt. Endret 13. september 2014 av Gjest
Filippa90 Skrevet 13. september 2014 #80 Skrevet 13. september 2014 Elskerne. Du vet jo hvordan du skal bli yndlingen til en Gjest, Åge er en av mine yndlinger også, og jeg er stolt av å være trønder og at Trønderrock er et begrep. Uansett så virker det som at du har noen i kikkerten at du må ta et valg når det kommer til en elskede og at det er like presis hva du er redd for. At ta et valg. Men sånn er livet. Så ta et valg og gjerra mæg stolt. Lykke til Jeg er trønder selv, så det ligger nok der Ta et valg ja, bare idioter å velge mellom, men må vel bare "levva livet"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå