hjertesukka Skrevet 13. september 2014 #81 Skrevet 13. september 2014 9/Mynter. Helt klart. Over vinteren og til neste sommer. Oki. Det høres jo bra ut, takk for den. Får surfe så godt jeg kan da.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #82 Skrevet 13. september 2014 Jeg er trønder selv, så det ligger nok der Ta et valg ja, bare idioter å velge mellom, men må vel bare "levva livet" Fire pils og en pizza. 2
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #83 Skrevet 13. september 2014 http://m.youtube.com/watch?v=ONkiLR5Ehys Lei av å være singel. Skjer det noe snart? Verden. Ja, men du må aktivt avslutte noe selv også.
uret Skrevet 13. september 2014 #84 Skrevet 13. september 2014 http://www.youtube.com/results?search_query=coldplay+fix+you vet ikke hvordan jeg limer inn video.. skjer det noe på kjærlighetsfronten snart? skjønner vis du ikke vil ta denne, har ikke fått noen flere inlegg siden sist jeg spurte
momo Skrevet 13. september 2014 #85 Skrevet 13. september 2014 http://www.youtube.com/watch?v=vaAVByGaON0 Når får jeg meg kjæreste?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #86 Skrevet 13. september 2014 http://www.youtube.com/results?search_query=coldplay+fix+you vet ikke hvordan jeg limer inn video.. skjer det noe på kjærlighetsfronten snart? skjønner vis du ikke vil ta denne, har ikke fått noen flere inlegg siden sist jeg spurte 4/Mynter. Du har en der i kikkerten, og han liker deg også, men dere har vært såret før, der kjemper begge med at dere er iferd med og bli harde og gi fanden og ikke våge å strekke ei hånd ut til den andre, sånn er det når man ikke er en giver av natur, men en av dere må bryte sirkelen og det kan like godt bli du siden jeg nu gjør deg oppmerksom på hva det er som foregår. Lykke til.
Gjest Sabrina Skrevet 13. september 2014 #87 Skrevet 13. september 2014 Måtehold. Du er på leting og du det du søker er det like i nærheten. Han vil, du vil, og det er hva det er her og nu. Så hvorfor går du ikke bare bortover og stikker tunga di i munnen hans? Jøss! Jeg er på leting ja, men jeg ante ikke at det var en han inne i bildet engang. Lurer på hvem det kan være? Hvis ikke du har alltfor mye på hendene, kunne du dra opp ett til på meg? Dette blir mer konkret og ikke generelt. Jeg er i en alvorlig sitausjon som er svært vanskelig og jeg håper jo på at ting vil gå i min retning, men nå nylig opplevde jeg noe som satte hele prosessen tilbake et par hakk. Jeg har selv tarot og tenker at det hadde vært interessant å se om du får opp noe lignende som det jeg gjorde.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #88 Skrevet 13. september 2014 http://www.youtube.com/watch?v=vaAVByGaON0 Når får jeg meg kjæreste? Huske på at jeg ikke er god på å spå i tid. Dommen. Julestria er over, januarregningene er betalt, du unner deg litt orgie i januarsalg og der vil han stå, han der som du vil forelske deg i og han i deg. Du står en lekker vår i måned i møte. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #89 Skrevet 13. september 2014 Jøss! Jeg er på leting ja, men jeg ante ikke at det var en han inne i bildet engang. Lurer på hvem det kan være? Hvis ikke du har alltfor mye på hendene, kunne du dra opp ett til på meg? Dette blir mer konkret og ikke generelt. Jeg er i en alvorlig sitausjon som er svært vanskelig og jeg håper jo på at ting vil gå i min retning, men nå nylig opplevde jeg noe som satte hele prosessen tilbake et par hakk. Jeg har selv tarot og tenker at det hadde vært interessant å se om du får opp noe lignende som det jeg gjorde. Hvilken situasjon da`
uret Skrevet 13. september 2014 #90 Skrevet 13. september 2014 4/Mynter. Du har en der i kikkerten, og han liker deg også, men dere har vært såret før, der kjemper begge med at dere er iferd med og bli harde og gi fanden og ikke våge å strekke ei hånd ut til den andre, sånn er det når man ikke er en giver av natur, men en av dere må bryte sirkelen og det kan like godt bli du siden jeg nu gjør deg oppmerksom på hva det er som foregår. Lykke til. Tuuusen hjertjelig takk med utfyllende svar! Du har helt rett, jeg har blitt såret og har nok blitt både hard og litt avvisende. Men jeg har ingen i kikkerten foreløpig, kun eksen jeg driver å tenker på (torturerer meg selv).. Vet dette kan bli vanskelig å svare på, men kan du gi meg en liten pekepinn på hvem han er? Om jeg har kjent han lenge osv. Da ville jeg blitt evig takknemlig
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #91 Skrevet 13. september 2014 Tuuusen hjertjelig takk med utfyllende svar! Du har helt rett, jeg har blitt såret og har nok blitt både hard og litt avvisende. Men jeg har ingen i kikkerten foreløpig, kun eksen jeg driver å tenker på (torturerer meg selv).. Vet dette kan bli vanskelig å svare på, men kan du gi meg en liten pekepinn på hvem han er? Om jeg har kjent han lenge osv. Da ville jeg blitt evig takknemlig 8/Beger. Det er en ny, totalt ny fyr, som du går i møte med å avslutte alt gammelt. Noen ganger så er det som må til.
uret Skrevet 13. september 2014 #92 Skrevet 13. september 2014 8/Beger. Det er en ny, totalt ny fyr, som du går i møte med å avslutte alt gammelt. Noen ganger så er det som må til. Å spennende! Tusen takk igjen Gjest Skal holde øynene åpne, håper jeg møter han snart
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #93 Skrevet 13. september 2014 Å spennende! Tusen takk igjen Gjest Skal holde øynene åpne, håper jeg møter han snart Lykke til. 1
Purple Diamond Skrevet 13. september 2014 #94 Skrevet 13. september 2014 Sekskløver - Kaizers Orchestra <3 http://m.youtube.com/watch?v=z8Q4ce-enuQ Stemmer magefølelsen min på at HAN er den rette, selv om han ikke tar initiativ?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #95 Skrevet 13. september 2014 Ingen flere med en yndlingssang?
Gjest Sabrina Skrevet 13. september 2014 #96 Skrevet 13. september 2014 Hvilken situasjon da` Det involverer rikshospitalet. Blir det for diffust?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #97 Skrevet 13. september 2014 Sekskløver - Kaizers Orchestra <3http://m.youtube.com/watch?v=z8Q4ce-enuQ Stemmer magefølelsen min på at HAN er den rette, selv om han ikke tar initiativ? Begerkongen. Han som er rett for deg er et varmt, voksent og generøst menneske som aldri ville ha latt deg være i uvishet hvis han likte deg, så hvis det passer på den her fyr du har i tankene, så er det kanskje ham, hvis ikke så kast ham til sides og gi den mer omtenksomme sidekameraten oppmerksomhet.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #98 Skrevet 13. september 2014 Det involverer rikshospitalet. Blir det for diffust? Meget.
Frk.K Skrevet 13. september 2014 #99 Skrevet 13. september 2014 Litt små catchy Sååeh.. ja har ingenting Stå på Gjest!
Gjest Sabrina Skrevet 13. september 2014 #100 Skrevet 13. september 2014 Meget. Vi prøver på nytt Jeg er transkjønnet, så det er i forhold til prosessen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå