Gå til innhold

Er en mann på 1.72 høy for lav for DEG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, fordi jeg er 175cm selv og vil helst ha en mann som er høyere enn meg. Minst 180, gjerne mer.

Anonymous poster hash: 176f4...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen er det for lavt, for andre ikke.

For å svare på spørsmålet ditt, så er jeg 177 selv, så jeg vil jo helst ha en mann som er like høy eller høyere.

Men hvem vet - kanskje det store kjærligheten min er 172 høy?

Endret av Bølle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fordi jeg er 175cm selv og vil helst ha en mann som er høyere enn meg. Minst 180, gjerne mer.

Anonymous poster hash: 176f4...412

Så om du treffer en fantastisk kjekk, snill og flott mann (som dessverre mangler noen centimeter) så dumper du han? Er det virkelig avgjørende for deg?

Anonymous poster hash: 651c2...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen er 172 cm, og NEI det har ingenting å si :)

top-gun-2.gif

Anonymous poster hash: 651c2...18e

Nettopp. Det er ikke høyden som gjør ham så lite tiltrekkende.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir for lavt for meg. Jeg liker følelsen av å "kysse oppover" fremfor å bøye hodet nedover. :fnise:

Nå er jeg 172 selv da. :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva mener dere? Hvor går grensa di?

Anonymous poster hash: 6dea8...e72

Jepp!

Optimalt sett er grensa på 1.80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :)
Har vært sammen med menn som er like høye som meg og andre som er litt høyere..
Han jeg er med nå er 180 og jeg er 167 x)

Har ingenting å si...men noen fordeler er det om man er ca like høye :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det et problem?

Anonymous poster hash: e48a4...919

Fordi jeg syns det er problematisk å skulle bøye meg for å kysse han. Det er en preferansesak. Jeg er 175 på sokkelesten, så i 14cm høye hæler ville det blitt et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg syns det er problematisk å skulle bøye meg for å kysse han. Det er en preferansesak. Jeg er 175 på sokkelesten, så i 14cm høye hæler ville det blitt et problem.

Om du ble hodestups forelsket hadde du ikke enset det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så om du treffer en fantastisk kjekk, snill og flott mann (som dessverre mangler noen centimeter) så dumper du han? Er det virkelig avgjørende for deg?

Anonymous poster hash: 651c2...18e

Nei, så overfladisk er jeg ikke. Skulle det dukke opp en flott mann som ikke er så høy, gir jeg han selvfølgelig en sjanse, som med andre. Men jeg faller for høye menn, sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 176f4...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke for lavt, men han kan da heller ikke ha problem med om jeg går med høyhelede sko. Er ikke noen forkjemper av høye damer som går med høye sko (det blir ganske maskulint om en er nesten 2 meter som jente fordi en tok på seg JC sko...), men synes det vitner om dårlig selvtillitt og komplekser om menn har noe i mot at jenter går med høye sko fordi de blir noen få cm høyere enn han.

Så nei, ikke for lavt, kunne også vert lavere uten at det er noe problem, bare ikke fuck med skovalget mitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ble hodestups forelsket hadde du ikke enset det. ;)

Sannsynligheten for at jeg hadde falt hodestups for en lav fyr, er forsvinnende liten. Det er personlighet man forelsker seg i, men jeg blir stort sett ikke kjent med menn på den høyden om jeg befinner meg i en dateingfase. Har aldri falt for lave menn. Slik er det bare :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp. Det er ikke høyden som gjør ham så lite tiltrekkende.

Lite tiltrekkende? Er du blind eller? Tror du han hadde vært Hollywood kjekkas om han var stygg?! :fnise:

Hva i alle dager tenner deg da?

Anonymous poster hash: 651c2...18e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde blitt for lavt for min del. Jeg er 168 selv, det skal sies at jeg faktsk hadde en flørt/kort forhold til en som var like høy som meg, men det er ikke det at jeg føler mannen er for lav, men heller at jeg er for høy.

Men jeg var alltid den høyeste på barneskolen og fikk usikkerheter rundt det, derfor hadde jeg nok ikke klart å ha et forhold til en som jeg blir høyere enn når jeg bruker heler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...