Gå til innhold

18 år og altfor mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det jeg er usikker med? Ja jeg er usikker på et fast forhold, enda vertfall. Var nok med x'en min som var ei drittkjerring. Hun som ga meg skrekken på å være i et fast forhold. Hun var UTRO. Sexgal hore. Da har jeg også lov å være litt drittsekk. Ikke bare kvinnfolk.

Andre skal ikke straffes pga hun var ei skitkjerring.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 18 år og har hatt sex med 24 stykker.. Flere av dem har jeg vært men flere ganger men aldri som kjæreste eller holdt på..

Syntes dere dette er mange i forhold til hvor gammel jeg er?

Anonymous poster hash: df2eb...b41

Jeg synes du er løs ja.

Anonymous poster hash: 2fd8f...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ironisk med brukernavnet ditt. Skikkelig classy dette her.



Anonymous poster hash: e6b49...dd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du i det hele tatt spør, så får jeg en følelse av at du kanskje synes det er litt i overkant sjøl. Det er faresignalet ditt, og ikke hva vi andre synes.

Du har hatt flere, faktisk hele 24 flere, enn jeg sjøl hadde da jeg var 18 år. Og det kan jeg godt si deg, hadde jeg hatt sjansen, hadde jeg hatt like mange som deg den gang. Guttungene som sitter og driter deg ut her og sier du oppfører deg horete, de hadde hatt like mange som deg hvis de hadde hatt sjansen. Jentene rundt deg som sitter og slenger med leppa om at du er pult til gjennomtrekk eller hva de nå sier, de hadde hatt like mange om de var mer seksuelt sjølsikre eller hadde hatt sjansen.

Så vi skal faktisk bare holde kjeft.

Forøvrig, så handler seksuell frigjorthet for kvinner om mer enn antall partnere. Jeg håper for din del at det ikke bare var misjonærstilling med alle 24.

Nå må du gi deg. Du kan ikke si at alle jenter hadde hatt 24 sexpartnere dersom de hadde hatt sjansen (og var like selvsikre som trådstarter) i en alder av 18 år.

Jeg hadde ikke hatt noen når jeg var atten år, og kommer aldri til å oppnå det antallet der. Ulikheten i antall sexpartnere handler vel mest om at noen legger mer i sex enn andre. Og sånn er det bare. Noen mener man bør ha følelser for en sexpartner, andre ikke. Den ene forståelsen er ikke nødvendigvis mer riktig enn den andre - men du kan ikke si at det handler om mangel på muligheter for "oss andre". Det hadde gitt meg svært lite å ligge rundt med menn jeg ikke hadde hatt følelser for - tror rett og slett jeg hadde følt meg dårlig. Det betyr ikke at trådstarter ikke kan ha glede av tilfeldig sex, og at hun ikke skal få lov til å ligge rundt. Men blir litt tåpelig å si at "alle" hadde ligget rundt om de hadde hatt muligheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nå må du gi deg. Du kan ikke si at alle jenter hadde hatt 24 sexpartnere dersom de hadde hatt sjansen (og var like selvsikre som trådstarter) i en alder av 18 år.

Jeg hadde ikke hatt noen når jeg var atten år, og kommer aldri til å oppnå det antallet der. Ulikheten i antall sexpartnere handler vel mest om at noen legger mer i sex enn andre. Og sånn er det bare. Noen mener man bør ha følelser for en sexpartner, andre ikke. Den ene forståelsen er ikke nødvendigvis mer riktig enn den andre - men du kan ikke si at det handler om mangel på muligheter for "oss andre". Det hadde gitt meg svært lite å ligge rundt med menn jeg ikke hadde hatt følelser for - tror rett og slett jeg hadde følt meg dårlig. Det betyr ikke at trådstarter ikke kan ha glede av tilfeldig sex, og at hun ikke skal få lov til å ligge rundt. Men blir litt tåpelig å si at "alle" hadde ligget rundt om de hadde hatt muligheten.

Herreguri! Er enig i hvert ord!

Hvor mange man ønsker å dele sex med er jo en privat og personlig greie som hver enkelt må finne ut av for seg selv.

Merkelig at noen går å dømmer andre fordi de enten velger EN fast sexpartner eller at de ønsker mange sexpartnere....

Jeg forstår bare ikke fordommene mot mange partnere. Er det ikke bare for de som vil ha færrest mulig da å finne seg en av samme kaliber?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er sex ja, men det er ikke bare.

Sex tilrettelegger for graviditet og sykdommer. Ja, man kan bruke kondom, men uhell skjer. I tillegg er de med mange sexpartnere oftere langt mer disponert for å sporadisk droppe prevensjon.

En graviditet har store komplikasjoner - enten det er det psykiske ved abort eller det livsforandrende ved å få et barn.

Sex gir hormonelle reaksjoner - mer for kvinner enn for menn. At kvinner utvikler tilknytning i sterkere grad enn menn er et faktum, og noe som både kan bevises samt de fleste av oss har enten observert eller erfart, eller begge deler.

Som resultat har mange kvinner, kanskje en majoritet, ved et eller annet tidspunkt kjent seg "brukt" etter å ha blitt avvist etter sex, i motsetning til menn.

Sex er forskjellig, og oppleves forskjellig, for kvinner og for menn. "Dobbeltmoralen" når det gjelder antall partnere gir derfor en viss mening.

Jeg tror ikke noen egentlig er dumme nok til å benekte dette, de bare tviholder på et feministisk budskap de feilaktig tror kommer kvinner til gode, og insisterer på trykke det ned halsen på unge jenter som TS, under dekke av at de har hennes beste interesser i tankene (i motsening til sine egne).

Anonymous poster hash: ce17f...465

Dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du gi deg. Du kan ikke si at alle jenter hadde hatt 24 sexpartnere dersom de hadde hatt sjansen (og var like selvsikre som trådstarter) i en alder av 18 år.

Jeg hadde ikke hatt noen når jeg var atten år, og kommer aldri til å oppnå det antallet der. Ulikheten i antall sexpartnere handler vel mest om at noen legger mer i sex enn andre. Og sånn er det bare. Noen mener man bør ha følelser for en sexpartner, andre ikke. Den ene forståelsen er ikke nødvendigvis mer riktig enn den andre - men du kan ikke si at det handler om mangel på muligheter for "oss andre". Det hadde gitt meg svært lite å ligge rundt med menn jeg ikke hadde hatt følelser for - tror rett og slett jeg hadde følt meg dårlig. Det betyr ikke at trådstarter ikke kan ha glede av tilfeldig sex, og at hun ikke skal få lov til å ligge rundt. Men blir litt tåpelig å si at "alle" hadde ligget rundt om de hadde hatt muligheten.

Nå var vel kjernen i innlegget mitt at faresignalet til trådstarter at hun sjøl begynte å lure om det var for mange. Resten av innlegget mitt bærer preg av min egen erfaring: avunn er en kraftig motivasjon for å slenge med leppa. -Så ble det heller satt på spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei......ikke for mange

Anonymous poster hash: 41259...42f

Aaalt for mye, selv en hore i samme alder kan ikke vifte med så mange partnere. Er sykt at noen kan si at ikke dette er mye.. Dette er jo langt over gjennomsnittet for et helt liv. Sier jo bare mere om dine holdninger..

Anonymous poster hash: 3d6d3...624

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaalt for mye, selv en hore i samme alder kan ikke vifte med så mange partnere. Er sykt at noen kan si at ikke dette er mye.. Dette er jo langt over gjennomsnittet for et helt liv. Sier jo bare mere om dine holdninger..

Anonymous poster hash: 3d6d3...624

Du kjenner til hvor mange tenåringsprostituerte har hatt altså....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner til hvor mange tenåringsprostituerte har hatt altså....

Hehe nei men du skjønner hva jeg mener..:P

Anonymous poster hash: 3d6d3...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gjør ikke det.

Men er ikke alt man trenger å skjønne da.;) Noen spm vil alltid bli ubesvart.:)

Anonymous poster hash: 3d6d3...624

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mange jeg vil. Holder meg til ei for gangen så klart. Men hvis jenter har hatt flere enn 5 kuker inni seg så stikker ikke jeg den inn der. Æsj!

Må da være like æsj for oss jenter at dere menn har dyppet kuken deres i flere damer...

Anonymous poster hash: 31b90...b44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg ikke så mye om antallet, men håper bare du er forsiktig...

Bruk beskyttelse og prøv å se an hvilke typer du drar opp i senga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være like æsj for oss jenter at dere menn har dyppet kuken deres i flere damer...

Anonymous poster hash: 31b90...b44

Vi har jo ikke hatt fullt i kuker inn i oss. Er det som er ekkelt. Ikke å stikke den inn i damer. :P Det er bare deiligt. Det er ikke noe æsj. Endret av Baby_Blue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Må da være like æsj for oss jenter at dere menn har dyppet kuken deres i flere damer...

Anonymous poster hash: 31b90...b44

Helt enig! Og det er jo uansett ikke slik at det ligger rester av saftene til dama på pikken heller når man går over til en annen dame....med mindre man har ekstremt dårlig hygiene da ;)...men da havner man vel ikke i senga med en dame uansett :) Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Vi har jo ikke hatt fullt i kuker inn i oss. Er det som er ekkelt. Ikke å stikke den inn i damer. :P Det er bare deiligt. Det er ikke noe æsj.

Så du evner ikke å forstå det fra damenes side altså? De syntes også det er deilig å bli fylt av en pikk....og da bør du forstå at de kan syntes det er ekkelt å ha pikken din, som har vært i så mange andre damer, inni seg også ikke sant?

Hmmmm...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du evner ikke å forstå det fra damenes side altså? De syntes også det er deilig å bli fylt av en pikk....og da bør du forstå at de kan syntes det er ekkelt å ha pikken din, som har vært i så mange andre damer, inni seg også ikke sant?

Hmmmm...

Ja, det er da ingen som nekter noen å synes det?

Men jenter flest synes at kuker er mer attraktive jo flere jenter de har vært inni. Det er ihvertfall min erfaring.

Anonymous poster hash: 6c70d...311

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...