Gjest Hummels Skrevet 5. september 2014 #121 Skrevet 5. september 2014 Så du evner ikke å forstå det fra damenes side altså? De syntes også det er deilig å bli fylt av en pikk....og da bør du forstå at de kan syntes det er ekkelt å ha pikken din, som har vært i så mange andre damer, inni seg også ikke sant? Hmmmm... Jaja de får synes hva de vil.
Gjest daisydaisy Skrevet 5. september 2014 #122 Skrevet 5. september 2014 Jeg synes det er mange. Utover det tenker jeg verken positivt eller negativt om det.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #123 Skrevet 5. september 2014 Mestparten av damene knuller mye rundt, så er vel ganske normalt? Menn derimot er ikke så løse, de fleste liker å holde seg til en fast partner, bortsett fra type bad- boys. Men de utgjør maks 10% av den mannlige befolkningen. Disse har et veldig høyt antall sexpartnere, mens resten har mye mindre sexpartnere enn kvinner.Anonymous poster hash: 3d6d3...624
eee1 Skrevet 5. september 2014 #124 Skrevet 5. september 2014 Nei, bryr meg ikke om det er horer eller ikke når det er ons. Skal jeg på date med noen så spør jeg. Å du tror folk svarer ærlig? ?
Gjest Hummels Skrevet 5. september 2014 #125 Skrevet 5. september 2014 (endret) Å du tror folk svarer ærlig? ? Det bør de. Vil de være i et forhold så får de være ærlige også. Ellers trenger de ikke være i et forhold. Løgnhalser vil ikke jeg ha noe med å gjøre. Endret 5. september 2014 av Baby_Blue 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #127 Skrevet 7. september 2014 Jeg hadde sex med 20 forskjellige på 9 måneder. Gøy der og da, nå føler jeg meg bare ekkel når jeg tenker på det.. Var forresten 16/17Anonymous poster hash: 41544...811
FruRaeder Skrevet 7. september 2014 #128 Skrevet 7. september 2014 (endret) Om noen er løs trenger ikke ha noe med antall og gjøre. Noen går ut på byen for å drikke for å få seg noe, det spiller ingen rolle hvem og hvor, men hovedmålet for kvelden er sex, og slik holder de på hver helg. Andre har vært uheldige i kjærlihetslivet og går for fort frem. Det bør de. Vil de være i et forhold så får de være ærlige også. Ellers trenger de ikke være i et forhold. Løgnhalser vil ikke jeg ha noe med å gjøre. Jeg hadde droppet deg i sekundet du spurte. Jeg har langt i fra et skjemmende antall, men jeg ville følt et visst ubehag. Å spørre daten din om hvor mange hun har hatt sex med vitner om at du er en mann med et for stort kontrollbehov som antageligvis har et stort sjalusiproblem. Endret 7. september 2014 av seductive 2
Gjest Hummels Skrevet 7. september 2014 #129 Skrevet 7. september 2014 Om noen er løs trenger ikke ha noe med antall og gjøre. Noen går ut på byen for å drikke for å få seg noe, det spiller ingen rolle hvem og hvor, men hovedmålet for kvelden er sex, og slik holder de på hver helg. Andre har vært uheldige i kjærlihetslivet og går for fort frem. Jeg hadde droppet deg i sekundet du spurte. Jeg har langt i fra et skjemmende antall, men jeg ville følt et visst ubehag. Å spørre daten din om hvor mange hun har hatt sex med vitner om at du er en mann med et for stort kontrollbehov som antageligvis har et stort sjalusiproblem. Så klart hadde jeg blitt sjalu hvis ei jente hadde hatt 100 partnere før meg. Da virker hun jo som ei som bare er sexgal. Hvem vet om hun hadde vert utro bare for å få sex. Å kvinnfolk klager på at menn er kåte 1
Infinite Skrevet 7. september 2014 #130 Skrevet 7. september 2014 (endret) 24 er i hvertfall fler enn jeg kommer til å ha sex med i hele mitt liv. Jeg syns det er mange. Veldig mange. Endret 7. september 2014 av Infinite
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #131 Skrevet 7. september 2014 Mulig jeg trår på noens tær nå, men 10 sexpartnere i gjennom et helt liv er altfor mye etter min mening å da tenker jeg begge kjønn, vil tro det er "kult" å tenke på nå, men er vel noe en vil prøve å fortrenge når en blir "voksen"Anonymous poster hash: 6e879...e95
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #132 Skrevet 8. september 2014 Mulig jeg trår på noens tær nå, men 10 sexpartnere i gjennom et helt liv er altfor mye etter min mening å da tenker jeg begge kjønn, vil tro det er "kult" å tenke på nå, men er vel noe en vil prøve å fortrenge når en blir "voksen"Anonymous poster hash: 6e879...e95 Amen til det. Folk som har et vannvittig behov til å harve over mest mulig, fins ikke sexy i mine øyner. Blir bare litt kvalm av tanken.. Må da gå ann å ha mye sex når man er i forhold.Anonymous poster hash: 3d6d3...624
Infinite Skrevet 8. september 2014 #133 Skrevet 8. september 2014 Mulig jeg trår på noens tær nå, men 10 sexpartnere i gjennom et helt liv er altfor mye etter min mening å da tenker jeg begge kjønn, vil tro det er "kult" å tenke på nå, men er vel noe en vil prøve å fortrenge når en blir "voksen"Anonymous poster hash: 6e879...e95 Enig.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #134 Skrevet 9. september 2014 Du kan ligge med akkurat så mange du har lyst til å ligge med, og har din fremtidige kjæreste noe å si på det er han ikke rett for deg. Jeg mista tellinga på rundt 150 en gang på midten av 90-tallet. Jeg nyter mannfolk, jeg teller de ikke. Og så holder jeg kjeft, noe jeg kan gjøre fordi jeg bor i en by. Jeg har et rykte som skikkelig og litt prippen. Hvordan: jeg har valgt meg elskere langt borte fra mitt eget miljø. Hva du gjør eller ikke gjør TS, er din sak. Hør på Gjest, Hun har rett. Anonymous poster hash: 37247...a30
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #135 Skrevet 9. september 2014 Du kan ligge med akkurat så mange du har lyst til å ligge med, og har din fremtidige kjæreste noe å si på det er han ikke rett for deg. Anonymous poster hash: 37247...a30 Jeg vet ikke hva du er i for slags forhold, men folk flest synes det er viktig å være trofaste mot hverandre når man er i et forhold. Det betyr at det er få som er igjen som potensielle kjærster til personer med dine holdninger. Anonymous poster hash: 775c7...63f
Pottepalme Skrevet 9. september 2014 #136 Skrevet 9. september 2014 Kvinnfolk som knuller i hytt å pine har seg selv å takke når hun blir gravid og ikke aner hvem barnefaren er. Det er til å le av Mannfolk har seg selv å takke når de puler i hytt og pine, og får vite at de skal bli pappa. Det er til å le av. 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #137 Skrevet 9. september 2014 Mulig jeg trår på noens tær nå, men 10 sexpartnere i gjennom et helt liv er altfor mye etter min mening å da tenker jeg begge kjønn, vil tro det er "kult" å tenke på nå, men er vel noe en vil prøve å fortrenge når en blir "voksen"Anonymous poster hash: 6e879...e95 Eh, ti er for mye gjennom et helt liv? Jeg er 39, og debuterte da jeg var 17. Har hatt 15 sexpartnere. En hver 535 dag er mye? Legger til at jeg sikkert har minst 35 år igjen å leve.... Anonymous poster hash: 3007d...3a6 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #138 Skrevet 9. september 2014 Jeg synes det er verre med de som gifter seg flere ganger, får barn med flere partnere, og hopper fra forhold til forhold. Da er det bedre at man holder seg singel og heller har sex med hvem man ønsker uten forpliktelser. Når det et sagt er 18 år en ung alder og 24 er mange uansett om man mistet jomfrudommen tidlig. Man har et helt liv med sex igjen, og hvis man allerede har hatt så mange sexpartnere så tidlig, hvor høyt vil antallet være når man er 40? Jeg mistet jomfrudommen som 18 åring men var bevisst på at når jeg først går inn i et forhold, skal det være med noen jeg oppriktig ser en framtid med. Det ble noen sexpartnere de neste par årene, men jeg kom ikke halvparten av så mange som deg en gang. Møtte ektemannen min som 20 åring, ble samboere etter 4 mnd. Fikk barn etter 2 år, gift etter 5 år sammen. Er nå i 30 årene og håper at mannen min er den siste på listen min. En venninne av meg i ungdommen mistet jomfrudommen som 13 åring. Når hun var 18 år var hun kommet opp i 60 sexpartnere og hun innledet et nytt forhold oftere enn andre skifter sokker nærmest. Hun er enda sånn den dag i dag. Hvert forhold blir beskrevet som ekte kjærlighet på Facebook og det er like pinlig når hun endrer sivilstatusen sin. Tørr ikke tenke på hvor høyt antallet er nå.Anonymous poster hash: fd0b3...a36
Gjest Kritisk Skrevet 9. september 2014 #139 Skrevet 9. september 2014 Jepp. Jeg liker å pule damer, men liker ikke at damene jeg ligger med har hatt mange partnere før meg. Det er ekkelt. Driter i hva andre mener om meg men de jeg har ligget med har vertfall ikke hatt noe i mot det. Spør alltid hvor mange partnere de har hatt før meg. Om de har hatt 1-5 er greit. Men flere enn 5? Nei da får de ikke noe hos meg. Kaller jeg de hva jeg vil. Stakkars, du kan ikke ha fått nok oppmerksomhet hjemmefra... Oppsøk hjelp! 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #140 Skrevet 9. september 2014 Er 18 år og har hatt sex med 24 stykker.. Flere av dem har jeg vært men flere ganger men aldri som kjæreste eller holdt på.. Syntes dere dette er mange i forhold til hvor gammel jeg er? Anonymous poster hash: df2eb...b41 Jeg ville anbefalt deg å roe ned litt. Kan jo fort bli veldig mange, ikke at det er noe galt i det da. Jeg er 26, og jeg har 30 sexpartnere inkludert min nåværende kjæreste. Jeg hadde en periode da jeg bodde utenlands for å studere da jeg ofte kunne ha en ny hver kveld. Jeg har funnet ut senere at jeg var veldig ensom, og jeg følte meg både tiltrekkende og jeg fikk selskap av å iigge med en mann. Men klart jeg er litt flau over antallet, og når folk spørr så kutter jeg antaller i to og trekker fra noen. Føler ikke at noen trenger å vite det eksakte antallet. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2,5 år nå, og vi hadde en liten samtale om dette for halvannet år siden. Han sa han aldri hadde hatt one night stand, men hadde ligget med 9 jenter som han hadde hatt kortere og lengre forhold til. Jeg ble superflau, og sa jeg hadde vel ligget med rundt 10/11 stk. Han har sagt at han driter i hvor mange jeg har ligget med, men jeg føler ikke for å fortelle noen om det uansett, det er jo fortid. Jeg vet med meg selv at jeg aldri hadde orka å hatt ons igjen, for det er jo når man har vært i forhold over lengre tid at sexen er fantastisk. Ons blir aldri på samme måte. Anonymous poster hash: d6df4...8c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå