Gå til innhold

18 år og altfor mange?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Siden du i det hele tatt spør, så får jeg en følelse av at du kanskje synes det er litt i overkant sjøl. Det er faresignalet ditt, og ikke hva vi andre synes.

Du har hatt flere, faktisk hele 24 flere, enn jeg sjøl hadde da jeg var 18 år. Og det kan jeg godt si deg, hadde jeg hatt sjansen, hadde jeg hatt like mange som deg den gang. Guttungene som sitter og driter deg ut her og sier du oppfører deg horete, de hadde hatt like mange som deg hvis de hadde hatt sjansen. Jentene rundt deg som sitter og slenger med leppa om at du er pult til gjennomtrekk eller hva de nå sier, de hadde hatt like mange om de var mer seksuelt sjølsikre eller hadde hatt sjansen.

Så vi skal faktisk bare holde kjeft.

Forøvrig, så handler seksuell frigjorthet for kvinner om mer enn antall partnere. Jeg håper for din del at det ikke bare var misjonærstilling med alle 24.

Endret av draug 75
  • Liker 1
Skrevet

Eller en ny partner hver måned om hun begynte ved myndig alder. Matten din kan vel ikke suge like mye som TS suger.

Anonymous poster hash: fafe3...e34

Tror du mente 2 partnere hver måned.

Gjest Hummels
Skrevet

Når skal du konfirmeres?

For 9 år siden. Hva med deg?

Gjest Hummels
Skrevet

Siden du i det hele tatt spør, så får jeg en følelse av at du kanskje synes det er litt i overkant sjøl. Det er faresignalet ditt, og ikke hva vi andre synes.

Du har hatt flere, faktisk hele 24 flere, enn jeg sjøl hadde da jeg var 18 år. Og det kan jeg godt si deg, hadde jeg hatt sjansen, hadde jeg hatt like mange som deg den gang. Guttungene som sitter og driter deg ut her og sier du oppfører deg horete, de hadde hatt like mange som deg hvis de hadde hatt sjansen. Jentene rundt deg som sitter og slenger med leppa om at du er pult til gjennomtrekk eller hva de nå sier, de hadde hatt like mange om de var mer seksuelt sjølsikre eller hadde hatt sjansen.

Så vi skal faktisk bare holde kjeft.

Forøvrig, så handler seksuell frigjorthet for kvinner om mer enn antall partnere. Jeg håper for din del at det ikke bare var misjonærstilling med alle 24.

Du skulle bare visst. Lett å få sjanse hvis man bare vil. Jeg liker best de som er eldre enn meg jeg da. Mye bedre i senga enn jentunger. Greit at du kaller meg guttunge, for jeg er bare 24. Når jenter går fra gutt til gutt og skal ligge med flest mulig så er de horer. Oppfører seg vertfall som ei billig hore. Er vel ikke så vanlig å kalle gutter/menn for horemann?

Skrevet

Du skulle bare visst. Lett å få sjanse hvis man bare vil. Jeg liker best de som er eldre enn meg jeg da. Mye bedre i senga enn jentunger. Greit at du kaller meg guttunge, for jeg er bare 24. Når jenter går fra gutt til gutt og skal ligge med flest mulig så er de horer. Oppfører seg vertfall som ei billig hore. Er vel ikke så vanlig å kalle gutter/menn for horemann?

Blir jo noen horer dere og..

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg syntes egentlig dette er dumt spm, for uansett hvilket svar du får så er jo ikke dette noe du kan endre på?

Gjest Hummels
Skrevet

Blir jo noen horer dere og..

Blir jo mest brukt på kvinnfolk. Ikke at jeg bryr meg om folk kaller meg horemann eller hva faen.

Skrevet

Jeg vet.

Nå. Eller fant det ut på din alder.

Men vær obs på hva det gjør med deg.

Gjest Hummels
Skrevet

Jeg vet.

Nå. Eller fant det ut på din alder.

Men vær obs på hva det gjør med deg.

Skjønte ikke så mye.. Litt flere ord kanskje?

Skrevet

Dere som har hatt så mange partnere har sikkert store problemer.(de fleste av dere)

Mange jenter er usikker på seg selv i den alderen og elsker oppmerksomhet. Dette gjør at de sprer bena til masse gutter, fordi de da får bekreftelse. Står en haug av gutter klare til å knulle disse naive unge jentene(desverre). Er en grunn til at jenter har langt flere sexpartnere enn gutter frem til 20- årsalderen. Dette er fordi gutter ikke har sjangs på eldre jenter før de bikker iallefall 20 år. Jenter derimot som er fra 16 år og oppover, kan få sex med menn som er alt fra samme alder til de går i grava..(hehe dere skjønner)

Mange unge gutter er så kåte når de endelig får sjangsen på å ha sex, at de knuller de jentene som sprer bena. For jenter er det ikke en "bragd" å få seg et ligg, mens gutter må kjempe for dette. For en gutt vil det derfor bety at han har noe ekstra å tilby hvis han får sex med ei random jente, mens for jenter så har verken utseende, personlighet osv noe å si for hvor lett hun får sex.

Hvis ei jente hadde hatt så mange sexpartnere som flere her sier de har, så hadde det ringet et stort varsku her. Hadde ikke blitt noe kjæresteemne iallefall.:)

Anonymous poster hash: 3d6d3...624

Skrevet

det høres jo mye ut.. men som sagt over, 1 i mnd er jo egentlig ikke all verdens, det er jo fort gjort om man "er litt ekstra kåt av seg"? Er ikke i nærheten selv, men hadde jeg vært singel så kan det jo hende at tallet hadde vært i nærheten.

Skrevet

Du er den verste type fyr.

Men...det er jo ikke din sak å dømme...?

Anonymous poster hash: fa168...8f9

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg har så mange jeg vil. Holder meg til ei for gangen så klart. Men hvis jenter har hatt flere enn 5 kuker inni seg så stikker ikke jeg den inn der. Æsj!

Du skal ha for å klare å lage det beste trolleinnlegget jeg har sett på KG ;)

For seriøst......Du MÅ kødde nå ikke sant? Du er vel klar over at det er deg og andre menn som deg, som gjør at damene er livredde for å binde seg og ha sex med menn?

Hvordan går det an å tenke slik?....Pffft...nei dette klarer jeg ikke ta seriøst. Sorry

• Liker 7
Skrevet

Men...det er jo ikke din sak å dømme...?

Anonymous poster hash: fa168...8f9

Ikke?

Skrevet

Skjønner fortsatt ikke hvorfor alle spør om sånt, bryr du deg virkelig om hva en hau av folk på et nettforum mener om ditt sexliv?

Så lenge du selv ikke synes det er et problem er det ikke et problem. Hvor mange du har hatt sex med behøver ingen andre enn deg å vite.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har så mange jeg vil. Holder meg til ei for gangen så klart. Men hvis jenter har hatt flere enn 5 kuker inni seg så stikker ikke jeg den inn der. Æsj!

Tror du jenter vil ha noen som deg inni de uansett? No way.

• Liker 4
Gjest Hummels
Skrevet

Du skal ha for å klare å lage det beste trolleinnlegget jeg har sett på KG ;)

For seriøst......Du MÅ kødde nå ikke sant? Du er vel klar over at det er deg og andre menn som deg, som gjør at damene er livredde for å binde seg og ha sex med menn?

Hvordan går det an å tenke slik?....Pffft...nei dette klarer jeg ikke ta seriøst. Sorry

Så er jeg ikke ute etter noe forhold enda. Kun ligg. Stoler ikke på kvinnfolk jeg heller. De er ikke så forbanna mye bedre enn menn.

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Tror du jenter vil ha noen som deg inni de uansett? No way.

Jenter som går etter utseendet, eller er ute etter ons, og ikke bryr seg om oppførselen min ja. Kan ikke tro de jeg har knullet egentlig er menn. :ler2:

Endret av Baby_Blue
Skrevet

Jenter som går etter utseendet, eller er ute etter ons, og ikke bryr seg om oppførselen min ja. Kan ikke tro de jeg har knullet egentlig er menn. :ler2:

Så du spør alle som sjekker deg opp hvor mange de har pult?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...