Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

I dag kan jeg gi bort lita gratis, makan til trass og fant på en toåring skal man lete lenge etter. Jeg blir helt svett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er rimelig slitsomt ja... ALT som ikke er lov er moro, og om man ikke får det som man vil, så hyyyyler man! Tenk om det var så enkelt å være voksen! :fnise: Lån henne bort (besteforeldre er et stikkord) i barnetv-tid og gå deg en tur i hurtig tempo.. Det virker her, ikke på trassen men på humøret mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rimelig slitsomt ja... ALT som ikke er lov er moro, og om man ikke får det som man vil, så hyyyyler man! Tenk om det var så enkelt å være voksen! :fnise: Lån henne bort (besteforeldre er et stikkord) i barnetv-tid og gå deg en tur i hurtig tempo.. Det virker her, ikke på trassen men på humøret mitt..

Mormora skal legge henne i dag og jeg drar på venninnekveld ;)

Tror vi hadde vært passe sliten om vi skulle trasse sånn som det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fryktelig trass og skriking kan gi den følelsen til enhver.. *kjenne igjen*. Heldigvis pleier det ikke gå lenge før man er like øm om hjertet igjen.

Kan jeg få tilgang til bloggen din ? :hug: Tenker masse på deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra de er så sjarmerende de små, ellers hadde det nok vært noen kreative annonser på finn.no! :fnise: Håper du koste deg i går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, fryktelig trass og skriking kan gi den følelsen til enhver.. *kjenne igjen*. Heldigvis pleier det ikke gå lenge før man er like øm om hjertet igjen.

Kan jeg få tilgang til bloggen din ? :hug: Tenker masse på deg :hjerte:

Da skal jeg ha lagt deg til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig fin venninnekveld i går, godt med de gode, gamle, sprøe jentene man har kjent siden ungdomsskolen. Fikk oss en god latter av gamle bilder :skratte::sprettoy:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en liten ramp, kanskje litt enklere men så har jeg sovet halve dagen så det er mormoren som har hatt hodebryet med rampen.

De bildene var litt mer en klein :flau: Hadde fortrengt en god del av de episodene :sprettoy::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Do not judge the bereaved mother.

She comes in many forms.

She is breathing, but she is dying.

She may look young, but inside she has become ancient.

She smiles, but her heart sobs.

She walks, she talks, she cooks, she cleans, she works, she IS,

but she IS NOT, all at once.

She is here, but part of her is elsewhere for eternity.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:hug:

Kjipe dager. Greit nok når lita er våken, slitsomt men greit. Prøver å aktivisere meg selv, hekler julegaver til litas venner og mine venners barn. Har egentlig ikke lyst til noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...