Gå til innhold

Beckys dagbok


Becky1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk dere. Jeg håper og at jeg tar feil. I dag er puppene litt ømme igjen, så øyner håp. Leste et sted at ting visst kan gå i dvale, for så å fortsette igjen. Vet ikke om jeg forstod det riktig. Time på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig av og på en periode.. Følte liksom at alt var helt som vanlig leeenge.. Hvor langt på vei er du isåfall nå sånn ca? Masse lykke til med timen på torsdag :):rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierte med symptomer her også, men er vitterlig gravid enda... Noen merker jo ikke at de er gravide før nesten baby blir født, så det trenger vel ike å ha noe å si! Krysser det jeg har for deg på torsdag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strålende :strix::bolledeig: var det jeg sa.. Veldig vanlig at symptomene er litt av og på :) tenker du var lettet når du gikk ut igjen der, noen bekymringer fattigere :rodmer:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Hurra!! Bare å håpe på at du slipper unna all kvalmen da! ;) Man blir jo gal av å gå og kjenne etter symptomer og overtolke alt som skjer...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Spent på hvordan det går med deg? Hadde vært koselig med en liten update :klemmer: Og så et spørsmål; du har jo pleid å spotte endel før TR (type 4-5 dager?). Gjorde du det den pp du ble gravid også? Jeg venter på innkalling til gyn, og er ikke spesielt optimist på egne vegne akkurat...

Håper du har det bra! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...