Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt du har en liten solstråle å kose med når ting er vanskelige :hjerte: Tenker masse på mammaen din og håper så inderlig at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det 3 mnd kontroll. Gruer meg til vaksine, husker jeg syntes det var så fælt med storesøster. Er også spent på vektoppgangen nå siden hun ikke har spist så mye den siste uken pga sykdom. Matlysten er enda ikke helt på topp,.MEN hun vil faktisk ha pupp igjen! Jeg er SÅ glad for at jeg har pumpet og opprettholdt produksjonen til en viss grad. Så får vi se om jeg får økt den litt mer så vi kan droppe flaske i hvert fall på dagen. Jeg er så glad for å kunne amme litt, særlig hvis det fungerer.

Idag skal jeg til veterinær med pus, årlig vaksine. Håååper hun ikke bæsjer i buret på veien! Hun er ikke så glad i å kjøre bil nemlig. Det ordner seg nok ;)

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at det går fremover med din mor. :klem: Krysser fingrene for hurtig bedring :hjerte:

 

Og så godt at snuppa er intr. i pupp igjen :)

 

Lykke til med pusen i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror fikk vaksiner på torsdag. Jeg gruet meg sånn, og satt og kjempet mot tårene på et annet kontor mens han ble stukket. I følge mannen hadde han ropt uæææh da han fikk den første, bare i to sekunder eller så, og så litt mer da han fikk den andre. Ti sekunder liksom. Så var det over, og han smilte og bablet etterpå. Jeg har ikke merket noe på ham etterpå, ingen reaksjon i det hele tatt.

Tror det er mye verre for oss enn for dem, men jeg gruer allerede til andre runde...

Det går nok bare fint med snuppa :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, boks :klemmer:

Ja, Trampe, det er nok verre for oss! Vi må jo grue oss i forkant også, det er vel nesten verst med det hele ;) Det går nok bra, jeg er bare litt i overkant hønemor, særlig nå. Men ikke noe galt i det da, er bare slitsomt for meg. Jeg er jo mer avslappa nå enn forrige gang,så det hjelper jo litt.

Ja, da er det bare å prøve å presse pus inn i buret, det er ikke lett skal jeg si dere! Mannen slet med en spinnende og strittende katt sist da vi skulle på hytta. Ikke søren at hun skulle inn der! Men vi har verdens snilleste katt da, hun klorer jo nesten aldri uansett hva vi gjør... Hun godtar nesten litt for mye når storesøster plutselig blir voldsom med henne eller gir en litt for hard kos. Meen vi får se etterpå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vondt. En stor bekymring og en sorg på en måte.. Syns du er tapper! Mammaen din blir bra igjen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt. En stor bekymring og en sorg på en måte.. Syns du er tapper! Mammaen din blir bra igjen ❤️

Takk ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere.

Lillesøster har begynt å rulle over på magen! Hun styra mye med den ene armen i starten, men klarer det fint nå. Syns det er litt tidlig da, er så redd hun skal rulle over på natta... Men hører henne som regel uffe seg da.

Også har hun begynt å le :hjerte: Det er så herlig altså. Og storesøster sier hun er glad i meg :rodmer: Gud så heldig jeg er som har dem!

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at dette er en vanskelig tid. Det er tøft å være den sterke midt oppi en slik situasjon. Du må huske å ta vare på deg selv og få snakke ut om det du opplever. Blir glad for å høre at barna gir deg glede. :) Klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår at dette er en vanskelig tid. Det er tøft å være den sterke midt oppi en slik situasjon. Du må huske å ta vare på deg selv og få snakke ut om det du opplever. Blir glad for å høre at barna gir deg glede. :) Klem til deg :klem:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått problemer med ryggen/bekkenet igjen :( Kjenner det i korsryggen etter mye bæring og herjelek med storesøster. Hun elsker jo å bli kastet i lufta,men det er ikke helt bra for ryggen. Jeg MÅ få trent... Skulle jo egentlig starte på fysiotrening for to uker siden, men så ble jo mamma syk så da ble det ikke prioritert. Men på onsdag må jeg starte. Tør ikke trene alene nå med vond rygg før jeg får noen øvelser å gjøre. Noen andre som har problemer med ryggen etter fødsel?

Også var det lillesøster da. Hun er verdens herligste baby! Akkurat som storesøster er hun som regel bare blid og fornøyd så lenge hun er mett og uthvilt. Hun smiler og ler litt hver gang hun ser oss, særlig til storesøster. Helt herlig. Jeg ammer svært lite nå for har ikke hatt energi til å pumpe og har vært på sykehuset endel uten lillesøster og da blir det flaske. Ammer vel 3 ggr om dagen og det er greit syns jeg nå. Hun sover veldig bra om natten foreløpig. Legger seg kl 1930, da ammer jeg først og gir flaske etterpå. Hun sover til alt fra kl 01-05. Får flaske når hun våkner og sovner som regel fort igjen. Står opp ca kl 7. Sover lite på dagen da. Ca 30 min×4. Noen ganger lenger, men ikke ofte... men det går greit så lenge hun sover på natta. MEN, det som er SÅ irriterende nå er at hun skal spise på hendene sine HELE TIDEN! Det resulterer i at hun slår ut smokken uten å ville det og blir da sinna. Dette skjer hele tiden og i natt holdt hun på i halvannen time. Litt frustrerende kan man si. Men det som hjelper er å holde henne i hendene til hun sover.

Hun gulper også veldig mye for tiden... Ikke når hun sover, men hele tiden i våken tilstand... håper ikke det er allergi. Men er ikke sikker. Skal veie henne snart for å se om hun går opp.

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom deg. Sitter så mye på mobilen om dagen, slik som nå.

Veldig leit å høre om moren din, men godt å lese at hun blir helt frisk igjen og stadig blir bedre.

Angående ryggen så tror jeg det er viktig at du får oppfølging og satt opp riktig type trening. Fysio et nok veldig lurt og det kan du få henvist av fastlegen.

Gulpingen kan være refluks? :vetikke: Kjenner jeg er på utrygg grunn her, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillesøster har blitt litt av en mammadalt nå. Hun blir veldig sinna hvis det ikke er meg som kommer hvis hun mister smokken på kvelden... Men idag gikk det bra. Også er hun mer skeptisk til andre. Hun får skikkelig furteleppe av og til, hun er sååå søt når hun blir sint da. Haha jeg er litt slem. Men hun er stort sett bare en herlig gladjente. Elsker den alderen som begynner nå! Hun hviner masse, bruker stemmen der hun kan og gurgler som en due når hun prates til. Åå så heldig jeg er! Men storesøster er litt vanskelig for tiden, så er litt slitsomt det,men hun er også veldig god med lillesøster så det gjør meg glad!

Har for øvrig blitt mer og mer overbevist om at to barn er nok :ler: I hvert fall noen dager :fnise:

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og apropos gulping så vet jeg ikke.. hun gulper mye,men spiser jo også mye nå så kan jo være at det blir mye. Skal høre med helsesøster når jeg skal dit neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...