Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Knæsje joggesko er jo in i år, så det blir det nok mer og mer av. Jeg liker det da. Endelig en mote som er behagelig.

Og mine siste Nike sko kostet bare 599kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det, men det finnes da langt mer behagelige sko etter min mening.

Nå vel, jeg er nok bare bitter fordi det finnes folk som er mer sporty enn meg :fnise:

Hva slags sko er mer behagelig?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Vanlige Nike-joggesko er da ikke så dyrt. De billigste koster vel rundt tusenlappen.

Anonymous poster hash: e47d7...176

fins billigere enn det.. kanskje ikke i norge men.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne New Balance-sko. Synes de er helt forferdelig stygge.

new-balance-u420-schuhe-schwarz-1110-zoo

Og så leste jeg her inne at disse skoene visstnok er supertrendy:

8874385276958.jpg

Det er lenge siden jeg har sett noen så stygge sko. De minner meg om sånne eldre japanske og italienske turister som drar på ferie i turistbuss

Anonymous poster hash: e47d7...176

Synes de både er fine og ser behagelige ut jeg...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gutter og menn: bart og tredagersskjegg. Jeg synes også det ser rart ut med menn med store, nerdete briller. Har blitt inn å gå med briller. Ser utrolig teit ut.

Til dere som ikke liker tights: Bare fordi dere ikke er tynne nok til å gå i de, så trenger dere ikke kritisere andre for å gjøre det.

Tror du har misforstått litt. Tviler på tights-hatet kommer fra tykke kvinner med ønske om å se "bra" ut i tights, det kommer fra folk som har innsett hvor ekstremt stygt det er; uansett hvor stor kropper din er. Man slipper ikke unna kun fordi man er tynn, tights er og blir stygt.

Anonymous poster hash: d2599...9ad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spam/tulleinnlegg og svar til dette.

- Magnifique, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis går jeg i hva jeg måtte ønske! Hadde blitt sliten av å tenke på hva som matchet hva og om det vil bli godtatt av andre :O

Jeg er en nok et skrekk-eksempel for mote-løvene :fnise: Har ikke oppdatert garderoben min siden sene tenår :rodme:



Anonymous poster hash: b9528...225
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke de ekle tallene på alle gensrene og t-skjortene på Cubus. Men jeg liker derimot nesten alt som er nevnt i denne tråden :lillesky:



Anonymous poster hash: c6928...51c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Tror du har misforstått litt. Tviler på tights-hatet kommer fra tykke kvinner med ønske om å se "bra" ut i tights, det kommer fra folk som har innsett hvor ekstremt stygt det er; uansett hvor stor kropper din er. Man slipper ikke unna kun fordi man er tynn, tights er og blir stygt.

Anonymous poster hash: d2599...9ad

jeg liker tights jeg da. Men bare svarte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenden med disse shortsene og korte skjørt/kjoler som enten viser rumpeballer eller nesten er jeg drittlei. Burde absolutt ikke være sosialt akseptert å kle seg sånn!

Helt enig... Blir helt oppgitt hver sommer (eller, Frk. Ullebø poserer jo utendørs i sånne klær hele året) når jeg ser jenter ned i 11-årsalderen gå rundt i byen og vise rumpa. Jeg er ikke akkurat konservativ når det kommer til klær, men skjønner ikke folk at grensa går et sted?? :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig... Blir helt oppgitt hver sommer (eller, Frk. Ullebø poserer jo utendørs i sånne klær hele året) når jeg ser jenter ned i 11-årsalderen gå rundt i byen og vise rumpa. Jeg er ikke akkurat konservativ når det kommer til klær, men skjønner ikke folk at grensa går et sted?? :klo:

Hot? Not.

imagejpg1_zpsc573fefb.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Ombrehår eller hva det heter. særlig når halvparten av håret er i en knall farge også stopper det liksom opp helt plutselig på midten :ler: Hele greia ser egentlig ut som n stygg og altfor lang ettervekst. Æsj.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gutter og menn: bart og tredagersskjegg. Jeg synes også det ser rart ut med menn med store, nerdete briller. Har blitt inn å gå med briller. Ser utrolig teit ut.

Til dere som ikke liker tights: Bare fordi dere ikke er tynne nok til å gå i de, så trenger dere ikke kritisere andre for å gjøre det.

Tynn, tykk flat rumpe, sprett rumpe. Tights er ikke bukse, ei heller treningstights som er dratt langt oppi rattata.. Så sikkert 4 stykker som handlet idag i slike tights, ååååh dere er IKKE lekre!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Tynn, tykk flat rumpe, sprett rumpe. Tights er ikke bukse, ei heller treningstights som er dratt langt oppi rattata.. Så sikkert 4 stykker som handlet idag i slike tights, ååååh dere er IKKE lekre!

det gjør jo ikke noe å ha tights om man har noe som dekker rumpa over. Er jo det som er meningen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...