Gå til innhold

Hva synes du er kleinest på KG?


Summers

Anbefalte innlegg

Alle tror jeg er yngre enn jeg virkelig er

Jeg blir alltid spurt om jeg skal ha barnebillett/leg på polet

Hva kan jeg gjøre for å ikke se så ung ut?

Jeg blir alltid sjekket opp av guttunger

etc



Anonymous poster hash: 9e143...04a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kleint hvordan hele kg har blitt. for noen år siden husker jeg ordentlig gode diskusjoner, masse morsomt og selvfølgelig en del drittkasting. men nå.. i dont want to live in this world anymore. sperr internett tilgangen for ungdomsskolen please.



Anonymous poster hash: 12a7c...13a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleinest synes jeg er samme gjengen som poster bilder tusen ganger av seg selv i bildetråder, og samme klikken kommenterer og hyller. Hvis en mere ukjent stakkar poster bilde så blir det glatt oversett av "gjengen".

Samme banden stiller alltid opp for hverandre og forfølger andre brukere som ikke er enige med klikken i tråder.

Enkelte damer her inne er alltid helt perfekte. Super kropp, supre kjæresteemner, har både tre og firkanter, er helt enestående og enhver manns våte drøm.

For ikke å snakke om disse "Hvem ville du ha ************ fyll inn det som passer"-trådene.........samme om og om igjen som kommenterer.

Anonymous poster hash: f6bc8...7ff

dette

Anonymous poster hash: 12a7c...13a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At endel tror de virker intelligente ved å blande en engelsk setning/frase i innlegget sitt. Det ser bare latterlig ut.

Så har vi superknullerne. De damene som ikke kan få fortalt ofte nok hvor mange vaginale orgasmer de får under samleie, hvor fantastiske de er til å suge mannen sin og forklarer i detalj hvordan de tilfredsstiller ham. Disse damene harselvsagt valgt avatarer av superflotte damer.

Anonymous poster hash: d3c6d...ab1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har vi superknullerne

Anonymous poster hash: d3c6d...ab1

Det finnes bare én superknuller i Norge.

Han heter Andreas Gran, og stikker av med alle de beste damene i Jakten på kjærligheten.

http://www.vg.no/rampelys/tv/reality-tv/jakten-andreas-venter-barn-med-eks-flamme/a/10044424/

Andreas Gran (26) har nettopp blitt kjæreste med Ingrid Aasberg (26), som derfor har trukket seg fra «Jakten på kjærligheten». Samtidig venter han barn med en annen. Andreas var også den som stakk av med «seieren» i kampen om TV-bonden Silje Stensland (30) i 2008.

Anonymous poster hash: 46815...08a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleinest?

Når jeg ser tråder med 0 svar, hvor alt trådstarteren vil er å få åpenbar bekreftelse eller avkreftelse på et tema som får meg til å mistenke at trådstarter enten er spikke pine gal, selvdestruktiv og/eller ekstremt oppmerksomhetssøkende. Det blir kleint å i det hele tatt vurdere om man skal svare, og med tanke på at tråden kan være gammel, så er ikke jeg den første som velger å ikke ta i temaet med ildtang - selv om en kan være ganske så anonym og ærlig her inne.



Anonymous poster hash: 9fd62...52f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som spør om høyde på kjæresten......helt utrolig at høyden på folk skal avgjøe den store kjærligheten

Mødre som sutrer over at gubben prioriterer jobb, når de har nyfødtbarn. Selv om det kommer frem at de må ha pengene fra hans jobb.

Mødre som klager over sine x, og kaller de for psykopater, drittsekkr og det som verre er. De skal nekte de samvær med unger osv. Jeg tviler på at disse trekkene kom frem når de fikk barn

Folk som spør hva kjøpte du i dag av klær.

De som spør hva slags inntekt du har. Hvor stort hus du har. Hva ermening med slike spørsmål. De er stilt xxxxx antall ganger før her inne, man kan jo lete litt da.

Folk som spør om helt enkle ting, som man kan finne med et tastetrykk på pc.



Anonymous poster hash: c66fe...833
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere som bare skriver floskler og innlegg for å få plusser.

Brukere som må prøve å være morsomme i alle innlegg.



Anonymous poster hash: 9e143...04a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At endel tror de virker intelligente ved å blande en engelsk setning/frase i innlegget sitt. Det ser bare latterlig ut.

Anonymous poster hash: d3c6d...ab1

Haha, har tenkt samme tanken.

Spesielt de som skriver laaaaaaaaaange innlegg om ingenting, og så plutselig et par engelske ord til slutt.

It's too much, likssom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har tenkt samme tanken.

Spesielt de som skriver laaaaaaaaaange innlegg om ingenting, og så plutselig et par engelske ord til slutt.

It's too much, likssom.

Jeg snakker sånn. Salig blanding av norsk ispedd engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Menn som henger på Kg"

Som om de er en egen rase.

Tusen takk.

Anonymous poster hash: 9e143...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg synes den indignerte sutringen og klagingen i tråden Ting jeg har lært av Kvinneguiden. Spesielt folk som har blitt parkert i andre diskusjoner som løper inn der og "sladrer" med en meget forurettet tone.



Anonymous poster hash: 19e09...cf6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folks sykelige besettelse av å diskutere og kritisere fotballfrue.

Det har roet seg betraktelig ned her inne etter at det ble forbudt å poste som AB på Rampelys.

Anonymous poster hash: 19e09...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har roet seg betraktelig ned her inne etter at det ble forbudt å poste som AB på Rampelys.

Anonymous poster hash: 19e09...cf6

Det er fortsatt ille nok.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...