Gå til innhold

Once Upon a Time


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Det er bare en "Once upon a time" og det er once upon a time in the west!!

og så er det en once upon a time in wonderland :P Neida den har jeg ikke sett. hva handler once upon a time in the west om?

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

og så er det en once upon a time in wonderland :P Neida den har jeg ikke sett. hva handler once upon a time in the west om?

Uten å røpe for mye, en western, mange mener det er den beste western laget.

Ikke så mye action, men har en ekstrem oppbygging, og musikken er fantastisk, og når musikken og den store hendelsen på slutten skjer er det hele nær perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, menn som ser på Once upon a time? :fnise:

Burde ikke dere se på noe litt mer mandig med action? Tør dere fortelle gutta i gjengen om dette? ¨Hei, har dere sjekka ut ¨once upon a time¨ serien med eventyr figurer? Snøvit er der f.eks! ¨

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:



Anonymous poster hash: c07dd...b7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett både OUaT og ...in Wonderland og liker best den originale. Det er altfor mye fake CGI i Wonder. I den originale er fake-CGI'en omtrent bare i slottene, mens i Wonder er den nesten overalt. Men historien er spennende nok til at jeg kommer til å fortsette å se begge seriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Lol, menn som ser på Once upon a time? :fnise:

Burde ikke dere se på noe litt mer mandig med action? Tør dere fortelle gutta i gjengen om dette? ¨Hei, har dere sjekka ut ¨once upon a time¨ serien med eventyr figurer? Snøvit er der f.eks! ¨

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Anonymous poster hash: c07dd...b7d

Om folk reagerer at jeg som mann ser på once upon a time er det deres problem ikke mitt. Jeg har ingen problemer med og si at jeg ser på serien og at jeg synes at den er bra. Hva andre tenker om det er meg totalt likegyldig

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, menn som ser på Once upon a time? :fnise:

Burde ikke dere se på noe litt mer mandig med action? Tør dere fortelle gutta i gjengen om dette? ¨Hei, har dere sjekka ut ¨once upon a time¨ serien med eventyr figurer? Snøvit er der f.eks! ¨

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Anonymous poster hash: c07dd...b7d

Unnskyld, men hvorfor mener du at det er morsomt at menn ser på "Once upon a time"? Mener du i tillegg at kvinner ikke skal jobbe, men være på kjøkkenet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Unnskyld, men hvorfor mener du at det er morsomt at menn ser på "Once upon a time"? Mener du i tillegg at kvinner ikke skal jobbe, men være på kjøkkenet?

det er jo litt jenteserie. Men ikke at det gjør meg noe om gutter liker serien altså
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo litt jenteserie. Men ikke at det gjør meg noe om gutter liker serien altså

Da burde jeg slutte å se på Breaking bad og alle CSI-seriene. For de er jo mandlige med action. Slike stereotyper kan jeg ikke støtte. Folk ser på hva de vil og finner interessant. Hvis menn vil gå i rosa bukser eller gensere så får de gjøre det og de blir ikke mindre menn på grunn av det. Jeg liker ikke rosa selv og går alltid i blå eller grønne klær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Da burde jeg slutte å se på Breaking bad og alle CSI-seriene. For de er jo mandlige med action. Slike stereotyper kan jeg ikke støtte. Folk ser på hva de vil og finner interessant. Hvis menn vil gå i rosa bukser eller gensere så får de gjøre det og de blir ikke mindre menn på grunn av det. Jeg liker ikke rosa selv og går alltid i blå eller grønne klær.

det er ofte slik at jenter kan like typiske gutteting og det er greit mensnår det er motsatt blir det latterliggjort. Sånn er dessverre samfunnet. Vi har ikke 100 prosent likestilling og det er mye dobbeltmoral ute og går. Jeg sier ikke at jeg syns det er ok men sånn er det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Rumplestiltskin er bare en herlig karakter i serien :D

ja han er kul han. Men han forvirret meg i dtarten. Var han slem? Var han snill? Digga fnisinga og den morbide humoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han er kul han. Men han forvirret meg i dtarten. Var han slem? Var han snill? Digga fnisinga og den morbide humoren

Han er vel litt som Regina (evul queen).

Med tanke på at han har opplevd mye dritt og har blitt formet litt ut ifra fortiden sin, men prøver å være snill nå (sesong 2ish).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Han er vel litt som Regina (evul queen).

Med tanke på at han har opplevd mye dritt og har blitt formet litt ut ifra fortiden sin, men prøver å være snill nå (sesong 2ish).

ja jeg vet. Har sett ut sesong 3. Men er jo Belle det vøtt.

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt flaut å si men jeg oppdaget ikke det før i starten av sesong 3. At i bakgrunnen på introen til hver episode så er det kanskje en liten "spoiler" til hva episoden vil handle om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...