Gå til innhold

Once Upon a Time


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å plassere hvilket eventyr som jeg har hørt om han eventyrfiguren til Mister Gold.

Mener du den dingsen som ble til en slags gjennomsiktig trollmannshatt med galakser og stjerner inni? Jeg tenkte på trollmannen Merlin jeg, fra Sverdet i stenen. Aner ikke om jeg er inne på noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du den dingsen som ble til en slags gjennomsiktig trollmannshatt med galakser og stjerner inni? Jeg tenkte på trollmannen Merlin jeg, fra Sverdet i stenen. Aner ikke om jeg er inne på noe der.

Nei, selve han og når han blir til han onde duden med sverdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selve han og når han blir til han onde duden med sverdet.

Åja, da henger jeg med. Jeg kjenner ham fra eventyret sofie777 linker til. Husker jeg leste det mange ganger som liten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg er så lei meg over at han bae/neal ble drept ut av serien. Han var min favoritt. Var HAN som skulle være sammen med emma. Ikke hook. Hook er kjekk men det irriterer meg grenseløst at han fortsatt vaser rundt i piratkostyme i storybrook når alle de andre har vanlige klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei meg over at han bae/neal ble drept ut av serien. Han var min favoritt. Var HAN som skulle være sammen med emma. Ikke hook. Hook er kjekk men det irriterer meg grenseløst at han fortsatt vaser rundt i piratkostyme i storybrook når alle de andre har vanlige klær.

Sesong 3 var en opptur pga Peter Pan og gutten som spilte ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guttungen er en liten know-it-all. Derfor liker jeg ikke han så veldig godt.

Synes det var en grei start på sesongen og gleder meg til neste episode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Guttungen er en liten know-it-all. Derfor liker jeg ikke han så veldig godt.

Synes det var en grei start på sesongen og gleder meg til neste episode :)

Han har vært enebarn i typ 13 år han Henry da. Ikke rart han blir en veslevoksen knowitall da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest mer enn et par innlegg her i frykt for spoilers. Har så langt bare sett første sesong og syns det var egentlig ganske kult, men mistet litt tråden etter hvert siden det blir introdusert nye karakterer hele tiden, samtidig som de liksom blir litt glemt etter et par episoder igjen. Er resten av serien også slik, eller blir det mer kontinuitet etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Har ikke lest mer enn et par innlegg her i frykt for spoilers. Har så langt bare sett første sesong og syns det var egentlig ganske kult, men mistet litt tråden etter hvert siden det blir introdusert nye karakterer hele tiden, samtidig som de liksom blir litt glemt etter et par episoder igjen. Er resten av serien også slik, eller blir det mer kontinuitet etter hvert?

Syns det er masse kontinuitet. Iallefall ifh til de viktigste karakterene, men er en del fra sesong 1 jeg ennå ikke har sett igjen etter de ble introdusert i sesong 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er masse kontinuitet. Iallefall ifh til de viktigste karakterene, men er en del fra sesong 1 jeg ennå ikke har sett igjen etter de ble introdusert i sesong 1.

Ok. Kanskje jeg sesong 2 et forsøk da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phoenix

Jeg tror det spørres om hvilket eventyr Rumpelstiltskin kommer fra. Du kan lese om det her.

Åja, da henger jeg med. Jeg kjenner ham fra eventyret sofie777 linker til. Husker jeg leste det mange ganger som liten :)

Takk!! :)

Sesong 3 var en opptur pga Peter Pan og gutten som spilte ham.

Enig. Digget Peter Pan.:nigo: Han var kuuuuul og passet helt perfekt til rollen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Takk!! :)

Enig. Digget Peter Pan. :nigo: Han var kuuuuul og passet helt perfekt til rollen!

Jeg ble igrunn lei meg fordi min favoritteventyrfigur Peter Pan var gjort slem :( Vil ikke at han skal være slem. Jeg måtte se hook med robin williams etter den sesongen for å få se en snill peter pan igjen hehe. Men han gutten som spilte peter pan i serien passa perfekt, så creepy og ekkel han fikk til karakteren. Dødsflink skuespiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Jeg ble igrunn lei meg fordi min favoritteventyrfigur Peter Pan var gjort slem :(

Noen må være slemme og noen må være snille.

Jeg syns det er rart at Regina er snill nå og hjelper dem, hun er jo den evil queen.

Eller at Pinocchio var voksen...

Eller at Rødhette er en varulv...

Eller at Hook er snill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Noen må være slemme og noen må være snille.

Jeg syns det er rart at Regina er snill nå og hjelper dem, hun er jo den evil queen.

Eller at Pinocchio var voksen...

Eller at Rødhette er en varulv...

Eller at Hook er snill...

Ja. Er rart det og, eller egentlig ikke det med Regina når det er blitt kartlagt grunnen til at hun har vært slem. Usikker og dårlig selvtillit som hun har stakkar og alt det kjipe hun opplevde og den sjuke mora og alt det der.

Men nå er en gang Peter Pan mitt favoritteventyr av alle, så jeg likte ikke at de kødda med akkurat han . Jeg er vel litt rar sånn sett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sesong 1 da hele greia begynte, ble ikke så hekta at jeg orket å se sesong 2 og 3 når de kom, men har begynt å se på det igjen og syns faktisk det har blitt bedre.

Sesong 4 har vel begynt nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Så sesong 1 da hele greia begynte, ble ikke så hekta at jeg orket å se sesong 2 og 3 når de kom, men har begynt å se på det igjen og syns faktisk det har blitt bedre.

Sesong 4 har vel begynt nå. :)

ja første episode er kommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Ja. Er rart det og, eller egentlig ikke det med Regina når det er blitt kartlagt grunnen til at hun har vært slem. Usikker og dårlig selvtillit som hun har stakkar og alt det kjipe hun opplevde og den sjuke mora og alt det der.

Men nå er en gang Peter Pan mitt favoritteventyr av alle, så jeg likte ikke at de kødda med akkurat han . Jeg er vel litt rar sånn sett :P

Ja, men hvorfor den evil queen er slem kommer jo aldri frem i Snøhvit.. Hun er jo bare ond, slem og skummel... Jeg har aldri forestilt meg Regina som ond, klarte ikke å kjøpe det helt når hun var ond... Moren til Regina - hvilket eventyr er hun fra? På imdb.com så leste jeg at hun var Queen of heart fra Alice i eventyrland, men (nå har jeg ikke sett hver eneste episode) klarer jeg ikke å få den til å stemme.

Moro at de kødder litt med eventyrene da! :nigo: Frost er jo inspirert på snødronningen, så alle gjøre vell sin egen greie... Merkelig at Peter Pan var faren til Rumpelstilskin, men det gikk bra siden, jeg vet ikke, bare digget hele greia... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...