Gå til innhold

Once Upon a Time


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

De må bli ferdig med sesong 3 først ;)

men hvordan slutter sesong tre? har lyst til å fortelle hva jeg tror er slutten på sesong tre siden jeg streama fra en amerikansk side, men tør ikke si noe itilfelle du ikke har sett det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har sett slutten på sesong 3, for den har ikke kommet på amerikansk tv en gang (og jeg også følger med der). Siste episoden går der 30. mars, så det er ikke så lenge igjen. Jeg vil ikke spekulere.

Edit: Kom plutselig at noen faktisk har sett slutten, og det er produsentene og kanskje skuespillerne, men vi "vanlige" folk får ikke vite noe!

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

men hvordan slutter sesong tre? har lyst til å fortelle hva jeg tror er slutten på sesong tre siden jeg streama fra en amerikansk side, men tør ikke si noe itilfelle du ikke har sett det

Sesong 3 er ikke slutt de hadde bare en veldig lang pause mellom episode 11 og 12. En tre måneder lang pause sesong 3 slutter ikke før i mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Ingen har sett slutten på sesong 3, for den har ikke kommet på amerikansk tv en gang (og jeg også følger med der). Siste episoden går der 30. mars, så det er ikke så lenge igjen. Jeg vil ikke spekulere.

Edit: Kom plutselig at noen faktisk har sett slutten, og det er produsentene og kanskje skuespillerne, men vi "vanlige" folk får ikke vite noe!

Nei siste episode går ikke 30 mars det er 6 episoder igjen etter den som går 30 mars. Den siste episoden er i mai

Endret av Rhaegar Targaryen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har sett slutten på sesong 3, for den har ikke kommet på amerikansk tv en gang (og jeg også følger med der). Siste episoden går der 30. mars, så det er ikke så lenge igjen. Jeg vil ikke spekulere.

Edit: Kom plutselig at noen faktisk har sett slutten, og det er produsentene og kanskje skuespillerne, men vi "vanlige" folk får ikke vite noe!

nei, siste episoden kommer i usa den 4. mai.

Anonymous poster hash: f51e7...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei siste episode går ikke 30 mars det er 6 episoder igjen etter den som går 30 mars. Den siste episoden er i mai

nei, siste episoden kommer i usa den 4. mai.

Anonymous poster hash: f51e7...472

Greit, da hadde ikke de kommet lenger i min oversikt. Men hovedpoenget var at sesongen ikke er slutt og vi er ikke synsk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Åå så det var ikke slutten på sesong tre altså. Var bare at episoden var veldig sesongsluttaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så det var ikke slutten på sesong tre altså. Var bare at episoden var veldig sesongsluttaktig.

Kan hende du vet om dette, men om ikke så får du et lite tips her:

Sjekk ut serien på IMDB. Der kan du se informasjon om alle sesongene og episodene. Pleier å sjekke der for å se hvor mange episoder det er i hver sesong, når de har kommet ut eller eventuelt kommer ut.

Direktelink til sesong 3 her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

De har vel sex de også? :P Nei men altså..hvorfor skjule alt og gjør det til en barneserie? Kan like greit slå på Disney Chanel. :jolie:

Jeg vil se Price charming og Snow white ha hefting eventyrsex :fnise:

Synes Hook kunne kommet til meg og hatt heftig eventyrsex, jeg. Høhøhø :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått sjangsen til å se den serien, men har lyst til å sjekke den ut. Hvilken side kan man se den på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Elsa og Anna dukket opp? :) Det stod at de skulle dukke opp!

Ja i den første episoden av den nye sesongen som kom inatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, nå ble det mye Disney! Men gøy med nye karakterer og en ny historie. Mye av det gamle begynte å bli sabla kjedelig.

Er det forresten bare jeg som ikke kan fordra han guttungen? Synes han er så irriterende og teit. Synes også at Belle kan være ganske tåpelig, selv om man vel egentlig skal like henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten bare jeg som ikke kan fordra han guttungen? Synes han er så irriterende og teit.

Jeg syns også han er irriterende, klarer ikke å sette fingeren på hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var så søtt at de spilte den riktige melodien når Belle og Mr. Gold danset. Jeg er også spent på hvor de forskjellige historiene fører hen i denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...