Gå til innhold

ble pult av 5 gutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Javel. Hva mener du med "2 en i hver hånd"? Hvis du har 2 i hver hånd, blir det 7 tilsammen hvis jeg teller riktig.

Er nok bare dårlig tegnsetting, skal sikkert stå: 2, en i hver hånd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Flere som har hatt sex med flere gutter? på lørdag hadde jeg deiliiiiig sex med 5 kååååååte gutter. hadde en kuk i hvert hull og 2 en i hver hånd. Deiliiiig var det.....

Andre som har har gjort det eller fantaserer om det?

Håper du fikk betaling for det her slitsomme greierne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er nok bare dårlig tegnsetting, skal sikkert stå: 2, en i hver hånd.

Det gikk opp for meg etterhvert, men jeg gadd ikke slette innlegget.

Når det gjelder den spesielle situasjonen, sier jeg bare hver sin lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes TS virker som ei digg jente, jeg.

Kanskje ikke kjærestemateriale, men definitivt en artig jente. Det er jo deilig med sex, da. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som har hatt sex med flere gutter? på lørdag hadde jeg deiliiiiig sex med 5 kååååååte gutter. hadde en kuk i hvert hull og 2 en i hver hånd. Deiliiiig var det.....

Andre som har har gjort det eller fantaserer om det?

Hvordan fikk du til dette?

Du hadde en pikk i hvert hull kroppen din kan oppdrive, altså én pikk i hvert nesebor (au), samt én pikk i hvert øre, det blir 4.

Pluss på men de pikkene du trengte for å fylle ræva, urinrøret og standardhullet for sengeaktiviteter, da er vi oppe i 7 pikker.

Så legger vi til munnen, da teller vi 8.

Samt 2 i hver hånd, samt en (?). Da er vi oppe i 12 eller 13.

Hvordan i alle dager klarte du å få plass til alle disse samtidig? Mest sannsyldig er de dverger; de tar ikke så mye plass. Samt at du teller ekorna, vaskebjørnene og alt det andre som måtte dukke opp.

snow-white-and-the-seven-dwarfs.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Synes TS virker som ei digg jente, jeg.

Kanskje ikke kjærestemateriale, men definitivt en artig jente. Det er jo deilig med sex, da. :)

OT, dine oppfatninger står ikke i stil med nicket ditt, synes jeg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, dine oppfatninger står ikke i stil med nicket ditt, synes jeg.

He he...jeg er nok langt over snittet liberal og sulten hva angår sex, ja.

Men jeg liker jo at damer er feminine og har middagen klar når jeg kommer fra kontoret, da. I så måte er jeg konservativ. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

He he...jeg er nok langt over snittet liberal og sulten hva angår sex, ja.

Men jeg liker jo at damer er feminine og har middagen klar når jeg kommer fra kontoret, da. I så måte er jeg konservativ. ;)

Da er ikke jeg dame for deg. Jeg er ikke spesielt flink til eller interessert i matlaging :fnise: . Feminin på andre måter er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...jeg er nok langt over snittet liberal og sulten hva angår sex, ja.

Men jeg liker jo at damer er feminine og har middagen klar når jeg kommer fra kontoret, da. I så måte er jeg konservativ. ;)

Da er du ikke konservativ, du er dobbelmoralsk. Og hvorfor skal de ha middagen klar til du kommer hjem? Hadde det drept deg å måtte lage din egen mat en gang i blandt?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du ikke konservativ, du er dobbelmoralsk. Og hvorfor skal de ha middagen klar til du kommer hjem? Hadde det drept deg å måtte lage din egen mat en gang i blandt?

Jeg tjener over en mill. i året. Det innebærer at jeg i stor grad forsørger den dama jeg for tiden er sammen med. Da skulle det bare mangle at hun avlaster meg litt før jeg drar på gymmet for å pumpe opø størrelsen på de allerede digre musklene mine. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tjener over en mill. i året. Det innebærer at jeg i stor grad forsørger den dama jeg for tiden er sammen med. Da skulle det bare mangle at hun avlaster meg litt før jeg drar på gymmet for å pumpe opø størrelsen på de allerede digre musklene mine. ;)

Hehe, ja... drømmemannen. :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg tjener over en mill. i året. Det innebærer at jeg i stor grad forsørger den dama jeg for tiden er sammen med. Da skulle det bare mangle at hun avlaster meg litt før jeg drar på gymmet for å pumpe opø størrelsen på de allerede digre musklene mine. ;)

Heller enn å bli forsørget av en mann som forlanger tjenester til gjengjeld, ville jeg ha tigget på gaten. Jeg kan ikke tenke meg noe mer ydmykende enn å bli satt i en slik posisjon.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller enn å bli forsørget av en mann som forlanger tjenester til gjengjeld, ville jeg ha tigget på gaten. Jeg kan ikke tenke meg noe mer ydmykende enn å bli satt i en slik posisjon.

Hun skal da ta seg av kvinnearbeidet uten at jeg skal behøve å forlange det.

Det skal falle kvinnen naturlig å lage mat og vaske for mannen sin.

Ikke rart at jeg knuller norske jenter, men blir sammen med øst-europeiske. De lar ikke en universitetsutdannelse gå ut over deres kvinnelige plikter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun skal da ta seg av kvinnearbeidet uten at jeg skal behøve å forlange det.

Det skal falle kvinnen naturlig å lage mat og vaske for mannen sin.

Ikke rart at jeg knuller norske jenter, men blir sammen med øst-europeiske. De lar ikke en universitetsutdannelse gå ut over deres kvinnelige plikter.

Og hvilken planet kommer du fra, sa du?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hun skal da ta seg av kvinnearbeidet uten at jeg skal behøve å forlange det.

Det skal falle kvinnen naturlig å lage mat og vaske for mannen sin.

Ikke rart at jeg knuller norske jenter, men blir sammen med øst-europeiske. De lar ikke en universitetsutdannelse gå ut over deres kvinnelige plikter.

Hvis du mener dette alvorlig, er du født i feil århundre. Ansett heller en husholderske da. Det er i alle fall en redelig sak.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal da ta seg av kvinnearbeidet uten at jeg skal behøve å forlange det.

Det skal falle kvinnen naturlig å lage mat og vaske for mannen sin.

Ikke rart at jeg knuller norske jenter, men blir sammen med øst-europeiske. De lar ikke en universitetsutdannelse gå ut over deres kvinnelige plikter.

Haha, leste nettopp gjennom posthistorikken din. Hahaha, du må slår faktisk steinar i å være stusselig. Gratulerer!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...