Gå til innhold

16 år og overnatting av kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo, når du bruker begrepet pedofili gjør det det. Som sagt må du gjerne mene det er galt - men man er ikke pedofil om man tenner på en person som ser ut som en voksen. Å kalle noen noe slikt er så alvorlig at man bør ha definisjonen på din side, og det har du ikke.

Ei jente på 15 år ser ut som et barn jo. De har en barnslig klesstil, oppførsel og de ser ikke ut som ei voksen kvinne på over 20 år. Og eldre gutter/menn som legger seg etter 15 åringer skurrer veldig i mitt hode.

Anonymous poster hash: 99861...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Godjente

Jeg lot dattera mi sin kjæreste overnatte. Hun er jo som sagt snart 16 og vil de ha sex, så har de det uansett om han overnatter eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Typen var på middag her i dag uten at jeg har spurt om det! De to sammen med en venninne av datteren min disket opp med lasagne. Han var veldig stille under middagen, men har fortsatt et godt intrykk. Det som overrasket meg var hvor frekk datteren min var mot han(?) Ikke under middagen, men ellers mens de lagde mat.. Makan. Virker som de kommer godt overens ellers da. Uansett, jeg har lest gjennom de mange kommentarene her og sa til hun at hun kan få lov å la han overnatte HER hjemme helgen etter hun har fyllt 16. Hun ble verken sur eller irritert og var utrolig forståelsesfull rundt dette. Han har også lappen så har sagt at han kan gjerne komme og gå som han vil så lenge hun rekker skole osv frem til det. :-) Så problemet her i hjemmet er herved løst! Tusen takk for alle svar og råd!!

Anonymous poster hash: c06f7...841

Det at hun var frekk var sikkert litt for å tøffe seg for deg og venninnen. :) Synes det høres ut som dere har hodet på rette plassen alle sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker er alt for lite til å la en fremmed kar valse inn i huset vårt, og hun er uansett under den seksuelle lavalder. Jeg hadde sagt nei, og om det skulle skje så sover han på gjesterommet, som enhver annen gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Det ville retten sannsynligvis ikke gjort, siden fyren er myndig, mens jenta fremdeles går på ungdomsskolen. I den alderen utvikler de fleste seg mye på tre år. Hadde han vært 16- 17, kunne man sagt at de er jevnbyrdige i alder og utvikling.

Anonymous poster hash: cff40...f81

Jeg er litt uenig i den. Da jeg gikk på vgs og guttene ble myndige forventet jeg at de skulle bli modne over natta. Men neida. De var fremdeles utrolig umodne i forhold til jentene. Svette gamere, slitsomme playere og utilpasse nerder. Alle type gutter var helt like, og det føltes ut som om vi jentene hadde kommet oss over den kleine pubertetskrisen mens guttene fremdeles ikke visste helt hva de holdt på meg. Det er en grunn til at jenter ofte legger seg etter eldre gutter i tenårene. Det var ikke før type 20 de begynte å følge etter i topplokket (takk gud, trodde aldri det skulle skje), og en gutt på 18 kan fint matche den mentale alderen til en jente på 16. Det er jo individuelle forskjeller, men det er jo ikke akkurat ukjent at gutter henger etter i puberteten og utvikling i forhold til jenter med rundt 1 - 2 år. Jeg ser ingen grunn til at dette ikke skal fungere, og nå har jo alt ordnet seg uansett ifølge TS.

Det jeg bekymrer meg for er at han har lappen og at hun sikkert kommer til å sitte på mye - fortell datteren din at hun skal passe på kjøringen hans og ikke la han farte rundt og kjøre som et svin! I hennes alder er råning ofte "kult" (wow, jeg har en eldre type med bil og sertifikat, bonus!) og man forstår ikke hvor mye ansvar som ligger på sjåføren. Og unge gutter som akkurat har fått lappen gasser gjerne ekstra på for å tøffe seg. Du har sikkert nevnt dette for henne uansett, og er litt OT, men er verdt å nevne da han er russ i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Ei jente på 15 år ser ut som et barn jo. De har en barnslig klesstil, oppførsel og de ser ikke ut som ei voksen kvinne på over 20 år. Og eldre gutter/menn som legger seg etter 15 åringer skurrer veldig i mitt hode.

Anonymous poster hash: 99861...d9d

Nå er du ganske generaliserende. Femtenåringer kommer i alle varianter, akkurat som alle andre. Jeg er snart 22 og kroppen min har ikke endret seg de siste 6 årene - og klesstilen er også ganske så lik.

Jeg var tidlig ute med bluser og blyantskjørt, og var ikke alene om det der jeg vokste opp. Det finnes nok av modne, velutviklede 15-åringer. Er mannen godt voksen blir det noe annet, men her er det snakk om to tenåringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde overnatting av min første forelskelse når jeg var 15/16, men turte ikke å ha sex fordet. Var hverken klar, og ville ikke at mamma skulle høre det.
Hvis datteren din føler seg klar så vil hun nok ha sex et annet sted om det ikke blir på denne overnattingen. Hvis du ikke stoler på hun kan du jo be de sove med døra åpen men man kan ikke behandlet ungen sin som et barn for alltid. De fleste debuterer i denne alderen og tidligere i dag.



Anonymous poster hash: 075ac...e13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo klart at datteren din kommer til å bli knullet på hele kvelden lang, om det blir overnatting. Det er ikke tvil engang. Er ikke uten grunn at de ønsker en overnatting...



Anonymous poster hash: 0ea9f...ac6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har flere saker der det har blitt domsavsigelse, og i to tilfeller endte det i tragedier.

Med en 18-åring og ei som var noen dager unna å fylle 16 år?

Bare tull, har aldri skjedd, kommer aldri til å skje.

Unntaket er om 18-åringen er eller har vært leder/trener, eller om den mindreårige er psykisk utviklingshemmet.

Anonymous poster hash: 7b326...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som er aktor og dette med lovlighet er godt gjennomdiskutert. Loven er til for å beskytte barn,mot voksne. Det er ikke ulovlig for en 14 åring å ha sex med en annen 14 åring, eller 15 åring. Det som er ulovlig er folk over 16 år har sex med barn under 16 år

Ja, om en som er 16 år gammel på bursdagen sin har sex med en som fyller 16 år dagen etterpå, så kan førstnevnte havne i fengsel. Særlig.

Anonymous poster hash: 7b326...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får bli opp til domstolen å finne ut av. ;) Hadde det vært min datter hadde han blitt anmeldt for utnytting av mindreårige. Hun er ikke lovlig før den dagen hun fyller 16. :)

Anonymous poster hash: 99861...d9d

Tull og tøys, når han ikke er eldre enn 18. Ville blitt henlagt umiddelbart av politiet.

Anonymous poster hash: 7b326...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor finner jenter seg "alltid" eldre kjærester?



Anonymous poster hash: e6a4d...038
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge begge er myndige ser jeg ikke problemet, men her er det snakk om en voksen mann og et barn. En russ bør vel finne seg en som er litt eldre enn 15?



Anonymous poster hash: e6a4d...038
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sikkert hatt sex allerede..

Synes hun skal få lov. Men kjenner du som mor at det ikke er greit enda, så sier du nei.. Kjenn på magefølelsen!

Anonymous poster hash: 966aa...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville sagt at

1) De har ikke kjent hverandre så lenge at du synes hun burde ha sex med han

2) Hun bør uansett vente til hun er 16

3) Du vil la dem sove hos deg, bare du blir litt kjent med gutten

Anonymous poster hash: 992f4...5a4

Dette er det jeg ville gått for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...