Gå til innhold

Dere som er slanke: hva spiser dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heh, trenger man virkelig å lese en rar bok/følge sinnsyke ideer for å gå ned i vekt, ha stabilt blodukker og spise mer grønnsaker?

 

Du er hva du spiser, heter det. Jeg bare forteller hvordan jeg spiser og hvor bra jeg har fått det. Jeg tvinger ingen til å leve som meg, det får være opp til hver enkelt.

Men jeg ønsker å opplyse og å fortelle, så får folk tenke selv. :)

Anonymous poster hash: 13b36...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fire grovskiver til frokost, fire grovskiver til lunsj, pålegg er alt fra gulost med paprika til kaviar med egg, leverpostei, skinke eller salami med majones eller brunost med syltetøy. Så spiser jeg gjerne en banan eller annen frukt og youghurt. Så er det middag, det er alt fra taco til torsk til pizza til wok til hva som frister magen den dagen :) Til kvelds spiser jeg frokostblanding eller noe sånt noe, spiser ofte litt godis når jeg får lyst også. Gjør vel egentlig ingenting for å holde meg slank, bortsett fra at jeg går stort sett over alt hvor jeg skal :)



Anonymous poster hash: 818cb...879
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva har dette å gjøre med påstanden om selvrenselse mellom klokka 6 og 12?

Anonymous poster hash: 38ca6...f1b

 

 

De som har skrevet boka har forsket på dette i mange år, og har funnet ut hvordan kroppen fungerer. Det er ikke bare hva du spiser, og hvordan du kombinerer maten, men også når du spiser hva.

 

Derfor bør man ikke spise mellom 20 om kvelden til 6 om morgenen, for da skal kroppen hvile og å restaurere seg selv. Huden repareres. Ja, de som sover godt om natten har sjelden eller aldri rynker. Mine rynker er iallfall borte blitt.

 

Fra 6 om morgenen kvitter kroppen seg med avfallsstoffer som har samlet seg opp iløpet av nattens restutisjon av kroppen. Da kan du hjelpe kroppen ved å starte dagen med å drikke vann og å spise diverse frukt.

Til lunsj kan du spise vanlig mat, og ellers de andre måltider frem til ca.20, Da bør magen få hvile..

 

Det er jo ganske interessant, dette, og veldig innlysende. Man får jo en gladere, friskere og sunnere kropp som fungerer.

Anonymous poster hash: 13b36...355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokoster: yoghurt med bær,nøtter,raspet sjokolade,tørket frukt,honning,syltetøy osv(ikke alt samtidig) knekkebrød eller ciabatta med pålegg(makrell i tomat,egg og kaviar,roastbeef etc)frukt,kaffe,juice. I helgene blir det ofte egg og bacon på toast med tomatbønner og sånne "mini"pølser.

Lunsj: salater,yoghurt,knekkebrød med pålegg,frukt

Middag:4 av 7 middag er med fisk eller skalldyr så fordeles resten som kjøtt og vegetar. Alle bør spise mer fisk og litt mindre kjøtt. Alltid er det med grønnsaker(stekt,most,woket,kokt whatever)og salat. 1-3 ganger er det med feks ris,pasta,couscous etc.

Annet: suppe av buljong,brødskive etc

Spiser usunt også,men overdriver ikke. Lager jeg hamburger så må jeg ikke ha med pommes frites og masse dressing. Og spiser sjeldent junk food ute som feks mcdonalds da dette er syntetisk mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har skrevet boka har forsket på dette i mange år, og har funnet ut hvordan kroppen fungerer. Det er ikke bare hva du spiser, og hvordan du kombinerer maten, men også når du spiser hva.

Derfor bør man ikke spise mellom 20 om kvelden til 6 om morgenen, for da skal kroppen hvile og å restaurere seg selv. Huden repareres. Ja, de som sover godt om natten har sjelden eller aldri rynker. Mine rynker er iallfall borte blitt.

Fra 6 om morgenen kvitter kroppen seg med avfallsstoffer som har samlet seg opp iløpet av nattens restutisjon av kroppen. Da kan du hjelpe kroppen ved å starte dagen med å drikke vann og å spise diverse frukt.

Til lunsj kan du spise vanlig mat, og ellers de andre måltider frem til ca.20, Da bør magen få hvile..

Det er jo ganske interessant, dette, og veldig innlysende. Man får jo en gladere, friskere og sunnere kropp som fungerer.

Anonymous poster hash: 13b36...355

Hoho! Ok, i snart 30 år så har jeg forsket på mitt kosthold. Jeg spiser bare fet mat, mye ost, smør og helmelk, men også pasta, ris og poteter. Ikke lavkarbo med andre ord. Frukt og grønnsaker er jeg elendig på, kanskje en gang i uka får jeg i meg det. Jeg spiser godteri, chips og sjokolade hver dag. Har aldri nektet meg noe som helst. Jeg trener heller ikke. Jeg er slank, har pen hud og langt sunt hår. Jeg må fortsatt vise leg på polet. Åja, jeg drikker også 2-4 ganger i uken. Min mann er helt lik.

Så da kan vi skrive en bok, og få en hel skare av hjernedøde følgere. For hvis to mennesker har det sånn, da må det være oppskriften!

Anonymous poster hash: 65b4e...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...