Gå til innhold

Møtte opp på date med hele kompisgjengen! Hva skjer? Hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du gjorde alt riktig. Kudos til deg. Du ventet med sex, hvilket resulterte i at du ikke ble et engangsligg. Og du sa ifra da han ikke behandlet deg riktig.

Jeg forstår at det er vondt nå, men det vil gå over.

Anonymous poster hash: 09d68...0ea

Tusen takk for svar:) Ja, jeg føler selv at jeg har gjort det riktige da jeg i tre år har vært veldig "fri" samt hatt masse sex med menn, så jeg har faktisk jobbet med meg selv for han samt sluttet å vimse rundt og selv om jeg sparte meg så gikk det ikke. Så nå er jeg like såret igjen! Savner så sykt nærhet med noen:(

Anonymous poster hash: 325fb...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar:) Ja, jeg føler selv at jeg har gjort det riktige da jeg i tre år har vært veldig "fri" samt hatt masse sex med menn, så jeg har faktisk jobbet med meg selv for han samt sluttet å vimse rundt og selv om jeg sparte meg så gikk det ikke. Så nå er jeg like såret igjen! Savner så sykt nærhet med noen:(

Anonymous poster hash: 325fb...1ad

Men ser du ikke at du selv kanskje har skyld i dette? Ser du ikke at han kanskje viste deg at han var seriøs ved å ville introdusere deg til vennene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er ikke psyko! Du har bare behov for bekreftelse, og har en større frykt for å bli såret, i større grad enn andre akkurat nå.

Takk for et veldig godt svar. Du imponerer meg veldig, fordi det du skriver er akkurat det jeg føler.

Jeg har flørtet rundt og levd livets glade dager i ganske lang tid, og jeg forklarte han at jeg ville finne noen jeg kunne føle noe ekte for osv, og han forsto alt jeg sa men han ga meg ikke noen klar bekreftelse... Så jeg ble veldig fort sint, og det tok ikke lange tiden før jeg faktisk dro! Jeg er på en måte glad for at jeg gjorde det også, fordi jeg har det egentlig mye bedre med meg selv nå. Jeg ble veldig sliten av å tenke på hva vi kunne bli, om, men, hvis osv.. Men veldig trist er det da vi er veldig like, samt skal flytte til Bergen om ikke så lenge.

Og jeg reagerer også på at han ikke har snakket noe mer til meg.. Altså, vi hadde virkelig noe på gang og han har sagt lenge at han gledet seg til å møte meg, og kompisene hans likte meg veldig godt også. Tror du har ble redd, eller tenker du at han rett og slett ikke har tenkt på meg som noe annet enn en venn... Og tidligere på kvelden forklarte han meg bare at jeg måtte slappe av, noe som fikk meg til å tenke at han ikke ville snakke om oss to' da jeg føler det er ganske vanlig å gjøre det etter laaaang tid med masse kontakt samt interesse for hverandre.

Ja, jeg vet at jeg er et brent barn. Og ja jeg er faktisk strengere enn folk flest, men det er fordi jeg er lei av å hele tiden være på gress eller en av mange!

Anonymous poster hash: 325fb...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ser du ikke at du selv kanskje har skyld i dette? Ser du ikke at han kanskje viste deg at han var seriøs ved å ville introdusere deg til vennene sine?

Synes uansett at det er noe spesielt at han tar med seg de, da vi egentlig bare skulle være sammen så nei. Han har også avlyst date tidligere! Alt som har skjedd gjennom tid når det gjelder han har gjort med usikker og irritert, så det var vel magefølelsen min som sa ifra.

Dessuten har han allerede avtalt å reise til Bergen i helga, og det virker som han har kommet ganske godt over meg allerede. I tillegg til dette så liker han veldig mange bilder av flere damer på både insta og facebook, og det er ikke måte på hvor bra han har det når han oppdaterer statuser på sosiale medier, noe han ikke gjorde tidligere.. Jeg blir nesten litt usikker på om han noen gang har brydd seg om meg, med mindre sosiale medier lyver 100 %!!!

Anonymous poster hash: 325fb...1ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at jeg er et brent barn. Og ja jeg er faktisk strengere enn folk flest, men det er fordi jeg er lei av å hele tiden være på gress eller en av mange!

Anonymous poster hash: 325fb...1ad

Og den følelsen forstår jeg veldig godt. Den er helt forferdelig! Samtidig er det viktig ( og jeg håper du tilgir meg for at jeg er så direkte nå) at du ikke skaper flere negative følelser i deg enn nødvendig. Når du merker at en fyr ikke gir deg det du ønsker, så nytter det ikke å bli sint på han. Han vil ikke bry seg om det uansett. Det er nok også derfor han har gått videre så raskt. Han så en side fra deg han ikke likte og siden han ikke hadde så sterke følelser fra før, så skrudde han bare av. Trist at det er sånn, trist at mennesker har så lett for å knytte seg og så avknytte seg, men sånn er desverre verden.

Jeg var som deg før, og jeg engasjerte meg for mye for raskt. Nå ser jeg ikke verdien i noen som ikke ser verdien i meg. Jeg har ikke behov for å fortelle dem det, men jeg tekker meg bare unna gjerne med et smil om munnen.. På den måten skaper jeg mindre drama, har mindre konflikter og har en mer indre ro.

Og bedre menneskelige relasjoner rundt meg :)

Endret av Nettinettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut som om han har tenkt på det som en date i det hele tatt, men at dere skulle treffes og gå på konsert uten andre intensjoner enn det. Han ble nok ganske paff da du begynte med kjærestepraten på utestedet og spurte ham ut om andre damer. Det er godt mulig at han og vennene han ser på deg som litt psyko nå, ja.

Anonymous poster hash: ef4eb...466

Vi avtalte å møtes over en kaffe først, fordi vi har begge lyst å bli bedre kjent med hverandre uten alkhohol. Og vi snakket sammen hver dag i over en uka om at vi gleder oss begge til å treffe hverandre, Men det var kanskje ikke en date:(?

Anonymous poster hash: 325fb...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og den følelsen forstår jeg veldig godt. Den er helt forferdelig! Samtidig er det viktig ( og jeg håper du tilgir meg for at jeg er så direkte nå) at du ikke skaper flere negative følelser i deg enn nødvendig. Når du merker at en fyr ikke gir deg det du ønsker, så nytter det ikke å bli sint på han. Han vil ikke bry seg om det uansett. Det er nok også derfor han har gått videre så raskt. Han så en side fra deg han ikke likte og siden han ikke hadde så sterke følelser fra før, så skrudde han bare av. Trist at det er sånn, trist at mennesker har så lett for å knytte seg og så avknytte seg, men sånn er desverre verden.

Jeg var som deg før, og jeg engasjerte meg for mye for raskt. Nå ser jeg ikke verdien i noen som ikke ser verdien i meg. Jeg har ikke behov for å fortelle dem det, men jeg tekker meg bare unna gjerne med et smil om munnen.. På den måten skaper jeg mindre drama, har mindre konflikter og har en mer indre ro.

Og bedre menneskelige relasjoner rundt meg :)

Ja, jeg skjønner men jeg pratet med han på en veldig voksen og rolig måte før jeg dro. Jeg ga han tilogmed en klem samt ga bestevennene hans en klem da jeg reiste meg, så sur det er jeg ikke. Det handler vel mer om at han ikke følte noe mer, og at han ikke ser noe grunn til å fortsette da han rett og slett ikke bryr seg.

Ja, jeg skal nok bare gå videre. Jeg har det uansett mye bedre nå, og jeg ser fram til å glemme han helt.

Er det barnslig og slette han fra sosiale medier? Jeg vil faktisk ikke vise han at jeg ble så såret.

Anonymous poster hash: 325fb...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gjort noe med noe sletting eller noe enda.. bare la det gå sin gang.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tar han ikke kontakt. Du tok kjæresteprat og gav han praktisk talt ett ultimatum(om å ikke møte andre) når dere var samlet en hel gjeng. Han ble nok skremt og sikkert litt lei seg. Att han faktisk ønsket å introdusere deg for vennene sine betyr jo att du var spesiell for han. Den praten kunne du spart til dere var i enerom. Att han ikke sa noe og ble stille tolker jeg som att han ble satt ut og ikke forventet det av deg

Anonymous poster hash: e9561...d87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tar han ikke kontakt. Du tok kjæresteprat og gav han praktisk talt ett ultimatum(om å ikke møte andre) når dere var samlet en hel gjeng. Han ble nok skremt og sikkert litt lei seg. Att han faktisk ønsket å introdusere deg for vennene sine betyr jo att du var spesiell for han. Den praten kunne du spart til dere var i enerom. Att han ikke sa noe og ble stille tolker jeg som att han ble satt ut og ikke forventet det av deg

Anonymous poster hash: e9561...d87

Ja, og jeg er ferdig med han så da går jeg bare videre til neste:)

Takk for gode innspill.

Anonymous poster hash: 325fb...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg er ferdig med han så da går jeg bare videre til neste:)

Takk for gode innspill.

Anonymous poster hash: 325fb...1ad

Så egentlig så betydde ikke han noe for deg heller? Eller skrudde du av følelsene for han fordi du så at han skrudde av følelsene også?

Og lærte du noe om deg selv og hvordan dine automatiske tanker er, via denne episoden?

Jeg sier ikke dette for å være slem, eller for å ta deg, men jeg sier dette fordi måten du skremte han vekk på, og det faktum at du kanskje ikke så hva han faktisk gjorde for deg, er noe ekstremt mange kvinner og menn gjør. Og det ødelegger veldig mye når man prøver å finne seg en kjæreste.

Jeg husker jeg for mange år siden spurte meg selv:

-Hvorfor er det så enkelt for noen å få seg en flott kjæreste? Hvorfor er det så komplisert for meg?

Svaret var at jeg var komplisert. Ikke med tanke på livet mitt eller med tanke på krav jeg hadde, men jeg kompliserte ting ved å tenke det verste og ikke det beste. Jeg analyserte alt og overreagerte veldig ofte. Krisemaksimerte det som skjedde og skapte drama i det meste.

Så da måtte jeg jobbe med deg selv og skape mer indre ro. Det har gjort at jeg har bedre menneskelige relasjoner uten drama.

Det er fortsatt drama i livet mitt hvis man tenker på mennesker jeg treffer som overreagerer eller lar sin følelsesmessige ubalanse gå ut over meg, men det påvirker ikke meg lenger. Jeg går videre, ikke for å trasse, men fordi jeg ikke har noe nytte av en relasjon med et slikt menneske. Et slikt menneske som er slik som jeg var..

Endret av Nettinettet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du nettinettet, jeg er til en viss grad enig med deg, men syntes du det er ok å endre planer på den måten i siste liten? Først skulle de møtes på kaffe, men plutselig dro han til en kompis for noen pils istedenfor og sluttet til og med å svare på meldinger før derre, og så kommer han plutselig dressene med hele kompisgjengen uten forvarsel (uten om meldingen som kom rett før). Det er ikke slik man viser respekt eller omtenksomhet for andre. Da jeg møtte min samboers kompiser var dette en avtale, der vi dro sammen, jeg og kjæresten min, for å møte kompisene. Det var ikke en koselig date jeg og kjæresten skulle på der han plutselig var helt rart, sluttet å svare, endret planer og dukket opp med kompisene. Det hadde jeg syntes var veldig ubehagelig og respektløst.

Når det er sagt syntes jeg også det var feil av ts å ta opp en slik samtale med han foran alle kompisene hans. Jeg syntes kommunikasjon er veldig viktig, men alltid, tid og sted. Det beste hadde nok vært å snakket med han i ettertid om st hun syntes det var litt ubehagelig hva som skjedde osv. Og etterhvert også snakket om hva han tenkte om å date andre osv., men ikke foran kompisene.

Anonymous poster hash: 306d6...ddc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... nå blir jeg kanskje den store slemme her, men jeg må lufte de tankene jeg får.

Har du møtt kameratene/vennegjengen hans før? I såfall kan det hende at han virkelig hadde kommet dit at han ønsker å introdusere deg til dem, for å se hvordan dere fungerte sammen som en gjeng. For mange er det et stort steg i riktig retning og noe de setter stor pris på fra en de dater. Du ble sint på han og fortalte han at du var ute etter en kjæreste og dermed ville treffe han alene. Det kan gi mange en følelse av at du er litt kontrollerende og ikke ønsker at han skal være sosial.

Og når du stilte han spørsmål om det var andre damer, hvorfor gjorde du det? Hadde du mistanke om det eller noe du hadde hørt? At han ble stille trenger ikke å bety at han datet andre, men at han kanskje innså etter det som hadde skjedd den kvelden at dere ikke passet sammen likevell.

Men normale mennesker avtaler en "kveld ute med venner" om de vil at daten skal møte vennegjengen. Å først la noen vente fordi de skal ta noen øl og så uten varsel dra med en lass venner er like lite kurrant som om ts hadde møtt opp på date med mor, far og søsken på slep "fordi hun likte han så godt at hun ville han skulle møte slekta".

Typen ville på konsert og hadde antagelig tenkt å ditche ts før hun klart ga inntrykk av at han da ikke ville få napp. At han sier han ville hun skulle møte kompisene uten å ha vist noen tegn på å ha planlagt nettopp det blir for dumt. Så lettlurte er ingen.

Anonymous poster hash: 90e7b...645

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du nettinettet, jeg er til en viss grad enig med deg, men syntes du det er ok å endre planer på den måten i siste liten? Først skulle de møtes på kaffe, men plutselig dro han til en kompis for noen pils istedenfor og sluttet til og med å svare på meldinger før derre, og så kommer han plutselig dressene med hele kompisgjengen uten forvarsel (uten om meldingen som kom rett før). Det er ikke slik man viser respekt eller omtenksomhet for andre. Da jeg møtte min samboers kompiser var dette en avtale, der vi dro sammen, jeg og kjæresten min, for å møte kompisene. Det var ikke en koselig date jeg og kjæresten skulle på der han plutselig var helt rart, sluttet å svare, endret planer og dukket opp med kompisene. Det hadde jeg syntes var veldig ubehagelig og respektløst.

Når det er sagt syntes jeg også det var feil av ts å ta opp en slik samtale med han foran alle kompisene hans. Jeg syntes kommunikasjon er veldig viktig, men alltid, tid og sted. Det beste hadde nok vært å snakket med han i ettertid om st hun syntes det var litt ubehagelig hva som skjedde osv. Og etterhvert også snakket om hva han tenkte om å date andre osv., men ikke foran kompisene.

Anonymous poster hash: 306d6...ddc

Her har du nok et eksempel på hvordan man tenker negativt kontra positivt. Du ser på dette som respektløst og som om han ikke bryr seg.

Her er hva jeg hadde tenkt:

Han har tenkt at han er klar for å introdusere meg for kameratene sine. Kanskje har han snakket om meg til kameratene over en øl. Kanskje var det derfor han ville ta den ølen med dem. for å snakke om hun dama han har møtt og høre hva de tenker.

Om jeg har rett, eller du har rett, det vet jeg ikke, men det jeg vet er at den følelsen jeg hadde hatt inn i denne kvelden kontra den du ville hatt, skaper veldig store forskjeller i følelsene hos den vi dater.

med meg ville han fått en blid og fornøyd kvinne som hilser fint på kameratene og bruker egentlig mest tid på å skape et positivt inntrykk hos dem, kontra hos han jeg dater. Han vet hvem jeg er, for meg er det viktig at kameratene får et fint inntrykk slik at de vil godkjenne meg hos han. Venner har ALT å si når vi velger en partner.

Med deg ville han altså fått det resultatet han fikk av TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men normale mennesker avtaler en "kveld ute med venner" om de vil at daten skal møte vennegjengen. Å først la noen vente fordi de skal ta noen øl og så uten varsel dra med en lass venner er like lite kurrant som om ts hadde møtt opp på date med mor, far og søsken på slep "fordi hun likte han så godt at hun ville han skulle møte slekta".

Typen ville på konsert og hadde antagelig tenkt å ditche ts før hun klart ga inntrykk av at han da ikke ville få napp. At han sier han ville hun skulle møte kompisene uten å ha vist noen tegn på å ha planlagt nettopp det blir for dumt. Så lettlurte er ingen.

Anonymous poster hash: 90e7b...645

Les innlegget jeg skrev over, så får du sett ting med en litt annen synsvinkel enn din egen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg var tøft gjort av deg! Så mange flere kvinner burde gjort det samme, vært ærlig med seg selv og gått. :pls: Du gjorde det riktige valget, uten tvil :)



Anonymous poster hash: 93015...f1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ut fra hva du skriver om ham så virker det som om du har tatt det rette valget for deg. Ikke noe kjekt at han drar en hel gjeng med seg på date og du sa klart ifra også. Men det virker kanskje ikke helt som han er klar for noe seriøst han heller........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg var tøft gjort av deg! Så mange flere kvinner burde gjort det samme, vært ærlig med seg selv og gått. :pls: Du gjorde det riktige valget, uten tvil :)

Anonymous poster hash: 93015...f1f

Ut fra hva du skriver om ham så virker det som om du har tatt det rette valget for deg. Ikke noe kjekt at han drar en hel gjeng med seg på date og du sa klart ifra også. Men det virker kanskje ikke helt som han er klar for noe seriøst han heller........

Og dette beviser for meg hvordan MANGE kvinner/jenter automatisk tenker, og det er også i mine øyne hovedgrunnen til at menn tror de fleste kvinner er krevende og negative!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha etterlyst flere dater uten spesifikk grunn og virret hensynsløs frem og tilbake ang denne kvelden, var det i grunnen ikke så stor grunn til å ta noen "prat". Om en mann har så lite respekt for deg, ville dette aldri blitt noe uansett.

Anonymous poster hash: d7f3f...96f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette beviser for meg hvordan MANGE kvinner/jenter automatisk tenker, og det er også i mine øyne hovedgrunnen til at menn tror de fleste kvinner er krevende og negative!

Er det krevende å ikke like at avtaler blir avlyst gang på gang? Eller at man vil vite om man skal på date eller møte en hel gjeng mer enn et par minutter før det skjer?

I så fall er jeg glad jeg er krevende, for sosemikler som ikke evner å gjennomføre planlagte avtaler orker jeg ikke bruke tid på. Verken som venner eller annet.

Anonymous poster hash: d7f3f...96f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...