Gå til innhold

Tidenes verste romanse i en tv-serie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest New_Girl

Carrie og Alexandr Petrovsky i SATC. Jeg grøsser og spoler over det episodene han er med.

Huff ja, han var fæl! Likte ikke Carrie heller når hun var sammen med han.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rachel og Ross i friends.

Carrie og Alexandr Petrovsky i SATC. Jeg grøsser og spoler over det episodene han er med.

Neeei, Rachel & Ross ❤️❤️❤️

Anonymous poster hash: 99354...94b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen konkurranse her: Owen og Christina i Grey's. Absolutt null kjemi og troverdighet, likevel ville de ha oss til å tro at de ikke kunne få fingrene fra hverandre og stadig måtte ha seg i garderobeskapet etter at de hadde gjort det slutt osv.



Anonymous poster hash: 84e5d...8c5
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen konkurranse her: Owen og Christina i Grey's. Absolutt null kjemi og troverdighet, likevel ville de ha oss til å tro at de ikke kunne få fingrene fra hverandre og stadig måtte ha seg i garderobeskapet etter at de hadde gjort det slutt osv.

Anonymous poster hash: 84e5d...8c5

Veldig enig. Personlig digget jeg Cristina og Burke, kjemien var mye bedre.

Anonymous poster hash: 99354...94b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, han var fæl! Likte ikke Carrie heller når hun var sammen med han.

Det er sjeldent jeg føler at folk er skikkelig frastøtende og ekle, men jeg har ikke ord for hvor grusomt ekkel og frastøtende han var. Heslig mann! Og enig med deg, likte ikke carrie heller! Glad det ikke varte lengre enn noen episoder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joey og Rachel :P Den romansen var skikkelig meningsløs, og jeg mistenker at de lagde den romansen kun fordi de ønsket at seertallene skulle få et oppsving.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager spoiling! Susan var min favorittperson i den serien, så så forskjellig oppfatning kan man tydeligvis ha. :)

Kan du ikke redigere innlegget ditt? Det er ikke alle, inkludert meg selv, som ikke har sett så langt. Eller skrive spoileralert eller noe.

Rachel og Ross i friends.

Carrie og Alexandr Petrovsky i SATC. Jeg grøsser og spoler over det episodene han er med.

RACHEL OG ROSS I FRIENDS? Seriøst... Dette er jo noe av det beste.

Anonymous poster hash: 56a06...094

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke redigere innlegget ditt? Det er ikke alle, inkludert meg selv, som ikke har sett så langt. Eller skrive spoileralert eller noe.

RACHEL OG ROSS I FRIENDS? Seriøst... Dette er jo noe av det beste.

Anonymous poster hash: 56a06...094

Jeg synes Ross er så klein og ekkel at jeg synes synd på rachel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Ross er så klein og ekkel at jeg synes synd på rachel.

Er du syk! Ross er jo den bedre.. Er Rachel som er irriterende.

Anonymous poster hash: b9a78...0e9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Ross er så klein og ekkel at jeg synes synd på rachel.

Ross (+ Chandler) er jo den beste i hele serien! Ansiktsutrykkene hans er til å død av, haha

Anonymous poster hash: 99354...94b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du syk! Ross er jo den bedre.. Er Rachel som er irriterende.

Anonymous poster hash: b9a78...0e9

Nei, jeg synes Ross virker som en mindre begavet person. Det er heldigvis lov å være uenig uten å kalle andre mennesker for syk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes Ross virker som en mindre begavet person. Det er heldigvis lov å være uenig uten å kalle andre mennesker for syk.

Ross er utvilsomt den mest intelligente blant de seks vennene! Eneste med skikkelig utdannelse.

Visste dere forresten at om denne serien hadde kommet på lufta i dag, 20 år senere, så ville det vært rasistisk om ikke det hadde vært en neger og en asiat og kanskje en hispanic med blant de seks vennene??

Anonymous poster hash: b9a78...0e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ross er utvilsomt den mest intelligente blant de seks vennene! Eneste med skikkelig utdannelse.

Visste dere forresten at om denne serien hadde kommet på lufta i dag, 20 år senere, så ville det vært rasistisk om ikke det hadde vært en neger og en asiat og kanskje en hispanic med blant de seks vennene??

Anonymous poster hash: b9a78...0e9

Tja. Det er flere tilsvarende serier som startet 20 år senere og har bare hvite hovedroller, feks. How I Met Your Mother.

Anonymous poster hash: 41439...7d0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke redigere innlegget ditt? Det er ikke alle, inkludert meg selv, som ikke har sett så langt. Eller skrive spoileralert eller noe. RACHEL OG ROSS I FRIENDS? Seriøst... Dette er jo noe av det beste. Anonymous poster hash: 56a06...094

Over 2 år siden siste episode gikk i Norge, så trodde det var noe alle som fulgte med på serien hadde fått med seg.

Redigert det nå.

Endret av Pheel
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Det er flere tilsvarende serier som startet 20 år senere og har bare hvite hovedroller, feks. How I Met Your Mother.

Anonymous poster hash: 41439...7d0

Nei, den startet i 2005.

Anonymous poster hash: b9a78...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ross og Rachel er jo den ultimate serieromansen, tenk å få følge en kjærlighetshistorie og alle dens opp og nedturer i 10 år!

Ezra og Aria fra PLL er helt forferdelig kliss jall, samme med Caroline sammen med Matt og Tyler i The Vampire Diaries. Bonnie og Jeremy er dog den verste romansen fra den serien.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle i Sunset beach

Ross er utvilsomt den mest intelligente blant de seks vennene! Eneste med skikkelig utdannelse.

Visste dere forresten at om denne serien hadde kommet på lufta i dag, 20 år senere, så ville det vært rasistisk om ikke det hadde vært en neger og en asiat og kanskje en hispanic med blant de seks vennene??

Anonymous poster hash: b9a78...0e9

Er derfor de puttet inn Charlie som Ross og Joey data, fordi afroamerikanerne klagde over at det kun var hvite i serien.



Anonymous poster hash: 5f98c...7aa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er derfor de puttet inn Charlie som Ross og Joey data, fordi afroamerikanerne klagde over at det kun var hvite i serien.

Anonymous poster hash: 5f98c...7aa

Ja, rektig. Det var kun derfor. Det morsomt var at ingen i serien påpekte at Charlie var mørkhudet. De lot som om hun var hvit. Så utrolig latterlig.

Anonymous poster hash: b9a78...0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...