Gå til innhold

Finnes det håp for meg?


WubWub

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert

Jeg forstår ts slik at han ønsker gode relasjoner, og aller helst en kjæreste. Det blir ikke en god relasjon dersom han møter en jente som vektlegger materielle verdier. Da er vel ts like langt. Han blir ikke happy med en dårlig relasjon.

Enig i det. Jeg mente at han vektla at han hadde mye penger samt to leiligheter også videre. Det kunne tiltrekke de jentene. Så tenkte han bør presentere seg litt mer jordnært. Om han da ikke VIL ha ei "snobb"..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er lei for det. jeg vil ikke deg noe vondt. vendt å se hva jeg gjør,

hahaha. vennidra di griner så det holder

Tror ikke jeg helt skjønte svaret ditt. Var ikke venninna mi som var slem med meg, men en guttegjeng. Vent å se hva du gjør? Som hevn? Den beste hevnen er å la andre se at de ikke fikk påvirke deg. Og du gjør jo suksess på jobb, så den har du jo i boks!

Det ordner seg nok! Håp er det ihvertfall!

Anonymous poster hash: 516a2...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

jeg har vært snill mont mennesker. og dere slem mot meg? hehe. om dere er sleme mot meg så ja, dere kan bare beskylde dere selv

Tror ikke vi tar den diskusjonen du :-)

Får holde seg til tema..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du trenger ikke bekymre deg for meg. for de fleste som kjenner meg per idag vet at jeg er den siste i verden du burde slenge dritt til. så ingen plager meg lenger.

Tar d for gitt at du ikke mente "du" som i meg:)

Nei, ikke lett med din bakgrunn. Men et godt råd er å chille ned litt, se hvordan du kan bruke fortien til noe positivt. Mine råd over er seriøse, og blir benyttet av alt fra aksjemeglere til byggningsarbeidere.

En fin metode til et mer avslappa forhold til det å treffe jenter, til å føle seg bedre med seg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det. Jeg mente at han vektla at han hadde mye penger samt to leiligheter også videre. Det kunne tiltrekke de jentene. Så tenkte han bør presentere seg litt mer jordnært. Om han da ikke VIL ha ei "snobb"..?

eller en gold digger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det du skriver fremstår det som om du er opptatt av ¨å se bra ut og fortelle at du har en del penger og materielle ting. Det er flott men ingenting som er viktig i forhold til det du savner i livet ditt. Prøv å legg fra deg viktigheten av de verdiene og fokuser mer på å åpne deg for andre mennesker uten å vektlegge din materialisme, om du forstår.

Når jeg leser det du skriver i tråden så virker du veldig usikker på deg selv, bitter, og ser på deg selv som et offer. Det virker som om du ikke helt er ferdig med de kjipe tingene som du har opplevd.

Det kan være en god ide å få støtte til å leve bedre av en terapeut.

Men for å svare på spørmålet ditt så er svaret ja. Det er håp for deg også. Det bare virker som om du ikke har knekket sosiale koder som gjør at man ender opp i gode relasjoner.

Angående terapi så har jeg fått solid støtte og hjelp til å komme over sosial fobi og panikk lidelse så per idag er fungeringsnivået mitt skyhøyt konta hvordan det var for bare 1 år siden.

I takt med denne utviklingen så har mitt ønske og behov for vennskap og forhold også steget :) før så viste jeg at jeg hadde ingen forutsetninger for å bli likt eller hadde noe å tilby i en sosial relasjon. om man ikke greier ha en dialog så stiller man ganske kort :) men jeg har ikke disse begrensningene lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i det. Jeg mente at han vektla at han hadde mye penger samt to leiligheter også videre. Det kunne tiltrekke de jentene. Så tenkte han bør presentere seg litt mer jordnært. Om han da ikke VIL ha ei "snobb"..?

Tror ikke jeg helt skjønte svaret ditt. Var ikke venninna mi som var slem med meg, men en guttegjeng. Vent å se hva du gjør? Som hevn? Den beste hevnen er å la andre se at de ikke fikk påvirke deg. Og du gjør jo suksess på jobb, så den har du jo i boks!

Det ordner seg nok! Håp er det ihvertfall!

Anonymous poster hash: 516a2...3d8

Ja du har helt rett :) Beste hevnen i livet er å heve seg over ufine mennesker, gå videre med livet å få det fint :)

Hjelper sjeldent til aldri å grave seg ned i sorg og bitterhet, kommer ingen vei med det ! godt å høre at du har klart deg bra. tar av meg hatten for deg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil vel kanskje appelere til jenter som ser og liker hans verdier?

Det er jo selfølgelig en sjanse å ta,da han kan gå glipp av mer jordnære jenter han ville likt.

Nei jeg hadde nok ikke trivdes med noen som utelukkende ville ha bekjentskap utifra bo situasjonen min :P Prøvde bare få frem at jeg har en stabil tilværelse å tilby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ja, det er håp. Samtidig så er du ikke i mål med selvutviklingen din. Du må fortsette å jobbe målbevisst med deg selv. Et element i den utviklingen er å ikke ha en partner som et sentralt element.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det du skriver fremstår det som om du er opptatt av ¨å se bra ut og fortelle at du har en del penger og materielle ting. Det er flott men ingenting som er viktig i forhold til det du savner i livet ditt. Prøv å legg fra deg viktigheten av de verdiene og fokuser mer på å åpne deg for andre mennesker uten å vektlegge din materialisme, om du forstår.

Når jeg leser det du skriver i tråden så virker du veldig usikker på deg selv, bitter, og ser på deg selv som et offer. Det virker som om du ikke helt er ferdig med de kjipe tingene som du har opplevd.

Det kan være en god ide å få støtte til å leve bedre av en terapeut.

Men for å svare på spørmålet ditt så er svaret ja. Det er håp for deg også. Det bare virker som om du ikke har knekket sosiale koder som gjør at man ender opp i gode relasjoner.

Er nok litt bitter ja, men det kommer bare frem om jeg har tatt meg en dram eller to som jeg gjorde igår kveld hehe. Men det er heldigvis sjeldent jeg drikker så stort sett er jeg glad som dagen er lang, høflig og alright :)

Men ja er nok fremdeles usikker uansett tilstand, har ikke hatt så mange relasjoner de siste 10 årene så jeg har liksom ikke fått så mye feedback fra omverden. Var vel kanskje denne usikkerheten som fikk meg til å skrive denne tråden ? :) Var ute på reise igår å la merke til alle kjæreste-parene som hygget seg så begynte jeg undres om kanskje ikke det fantes noen i verden for meg også

har jo et håp og ønske jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som hater kvinner..

Jeg har ikke lagt merke til dette, hvilke tråder?

Anonymous poster hash: a8a2f...f30

Denne for eksempel: Kjerringer som krever og dømmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ser du etter i en partner? Hva vil du dele? hva vil du oppleve?

først og fremst så ville jeg nok syntes det hadde vært utrolig artig å hatt noen å reise sammen med for jeg reiser veldig ofte :) vært i 22 land så langt og flere land står på menyen! de siste 6 månedene har jeg vært 5 ganger i tyrkia.

så hadde det jo vært koselig å hatt noen å trene sammen med. fine sykkelturer et par ganger i uka, styrketrening og muligens squash. spilte mye squash og badminton når jeg var tenåring så det er noe jeg kunne tenkt meg ta opp igjen om jeg hadde noen å spille med.

dra litt på resturant besøk 1-2 ganger i uka. og ha noen å prate med

tror ikke det er sunt med for mye ensomhet i livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne for eksempel: Kjerringer som krever og dømmer

den er ikke kvinnehatende. det er bare et lite mindretall av kvinner som skjærer alle menn over en kam, dette mindretallet er de jeg retter fokusen mot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ikke kvinnehatende. det er bare et lite mindretall av kvinner som skjærer alle menn over en kam, dette mindretallet er de jeg retter fokusen mot

Det er et lite mindretall av menn som skjærer alle kvinner over en kam også. (fiffy ordtak forresten.......) :P

Anonymous poster hash: df426...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et lite mindretall av menn som skjærer alle kvinner over en kam også. (fiffy ordtak forresten.......) :P

Anonymous poster hash: df426...198

ja dessverre, kanskje jeg lager en tråd om disse mannfolka i fremtiden.

da får jeg nok også garantert flere støttespillere her på kvinneguiden hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å få deg en hund, en hund holder deg med selskap og er en god venn?!

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å få deg en hund, en hund holder deg med selskap og er en god venn?!

har fryktelig lyst på en pomeranian eller bichon frise ! men er dessverre allergisk.. hørt de 2 rasene er allergi vennlige og at det finnes allergi-sprøyter og allergi-shampoo man kan bruke men jeg tør ikke ta risikoen.

har altfor ofte opplevd at vesener jeg bryr meg om forsvinner fra livet mitt så det hadde knust meg om jeg fikk en hund jeg ble oppriktig glad i for så å måtte gi den fra meg.

er ikke sånn super allergisk mot hunder men nok til at jeg får pusteproblemer om jeg tilbringer en hel dag hos noen som har bikkje.

katter derimot, bare jeg har vært i et rom hvor det har vært en katt så må jeg omtrent på legevakta. blir slått ut i flere uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først og fremst så ville jeg nok syntes det hadde vært utrolig artig å hatt noen å reise sammen med for jeg reiser veldig ofte :) vært i 22 land så langt og flere land står på menyen! de siste 6 månedene har jeg vært 5 ganger i tyrkia.

så hadde det jo vært koselig å hatt noen å trene sammen med. fine sykkelturer et par ganger i uka, styrketrening og muligens squash. spilte mye squash og badminton når jeg var tenåring så det er noe jeg kunne tenkt meg ta opp igjen om jeg hadde noen å spille med.

dra litt på resturant besøk 1-2 ganger i uka. og ha noen å prate med

tror ikke det er sunt med for mye ensomhet i livet

Da handler det vel mest om at du kanskje må komme deg litt ut av komfortsonen din?

For å bli kjent med folk må man jo møte folk, og med dine ønsker har du jo glimrende muligheter for å møte ei du kan trives med. Treningssenter og flyplasser er jo flotte steder å slå av ufropliktende prater med andre jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så får jeg inntrykk av at du skal fremme din økonomiske velstand som et av dine argumenter for at du er en "god" partner.

For det andre så prøver du også å fremme at du er den hyggeligste og koseligste personen i verden.

Prøv å snakk med folk du gjør ting sammen med, kampsport f.eks, mange av de som deltar i samme kurs har sikkert samme interesser seg deg, og spør om de vil bli med å gjøre noe etter trening.

En god partner skal ikke se på økonomiske velstand som en av hovedgrunnene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...