Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun ville skrive hvem det var for å unngå at man mistenkte noen det ikke var. Men var det egentlig noen som ikke trodde det var Isabell?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var Isabel. Martine har skrevet det på bloggen. http://martinesjohaug.blogg.no DRAMA!

Anonymous poster hash: c37ab...132

Herreguud så sykt dårlig gjort av Isabel og Pierre!!! Visste Isabel var en bitch med en gang hun sjekka inn på hotellet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Haha fy faen de mattekunnskapene. Jeg lo faktisk av den med Linn på slutten

Anonymous poster hash: 84763...f35

 

Linn hade jo rett

Anonymous poster hash: 68a55...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teoretisk sett så var de ikke utro. M og P var ikke en gang sammen da dette skjedde. Det er uansett et svik og jeg kunne aldri stolt på en venninne som gjorde dette mot meg, men rett skal være rett.



Anonymous poster hash: 26f24...54f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå er Pierre i Rhodos med Sara S, Isabell og Linn.. Hehe, Mathias og Isabell slår vel opp snart.

Mathias og Isabel er ikke sammen, det har både Elin og Kevin sagt på videobloggene sine

Anonymous poster hash: c37ab...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias og Isabel er ikke sammen, det har både Elin og Kevin sagt på videobloggene sine

Anonymous poster hash: c37ab...132

:bond: Også har ikke mediene skrevet om det enda? 

Hehe, neida, my bad, fikk bare med seg når de skrev seg som forhold på facebook, men tenkte vel egentlig at Isabell (utseendemessig) var over Matias sin liga, heh  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Også har ikke mediene skrevet om det enda? 

Hehe, neida, my bad, fikk bare med seg når de skrev seg som forhold på facebook, men tenkte vel egentlig at Isabell (utseendemessig) var over Matias sin liga, heh  :fnise:

Over hans liga???

Hun er jo stygg som F !!!

Anonymous poster hash: 83cce...f2a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over hans liga???

Hun er jo stygg som F !!!

Anonymous poster hash: 83cce...f2a

Ja, Mathias er faktsk penere enn Isabell. Kan også være at vi synes det siden hun er ei kjerring.

Anonymous poster hash: 400f0...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over hans liga???

Hun er jo stygg som F !!!

Anonymous poster hash: 83cce...f2a

Nei, jeg synes ikke Isabell er stygg utseendemessig, men personligheten og oppførselen hennes kan jeg si andre ting om :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva som skjedde med bestekameraten til Mathias ? Så nettopp facebookstatusen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ville skrive hvem det var for å unngå at man mistenkte noen det ikke var. Men var det egentlig noen som ikke trodde det var Isabell?

At Martine mener at leserne fortjener å vite det og for å unngå å mistenke noen det ikke er har jeg ikke noe tro på. Dette er nok hennes måte å ta hevn på. "Alle" som føler Paradisegjengen vil jo komme med støtteerklæringer til Martine og hetse Isabel.

 

Jeg synes virkelig synd på Martine. For et svik av to av hennes nærmeste. Jeg er klar over at Pierre har lagt seg langflat, men hva med Isabel? Hva sier hun opp i dette? Hun er virkelig motbydelig. At hun har latt det gå så lang tid og latt som ingenting er helt usmakelig. 

 

Hmm.. DRAMA. 

Anonymous poster hash: 41acd...477

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

At Martine mener at leserne fortjener å vite det og for å unngå å mistenke noen det ikke er har jeg ikke noe tro på. Dette er nok hennes måte å ta hevn på. "Alle" som føler Paradisegjengen vil jo komme med støtteerklæringer til Martine og hetse Isabel.

 

Jeg synes virkelig synd på Martine. For et svik av to av hennes nærmeste. Jeg er klar over at Pierre har lagt seg langflat, men hva med Isabel? Hva sier hun opp i dette? Hun er virkelig motbydelig. At hun har latt det gå så lang tid og latt som ingenting er helt usmakelig. 

 

Hmm.. DRAMA. 

Anonymous poster hash: 41acd...477

 

Det virker ikke som at Isabel har noe dårlig samvittighet etter det jeg ser på snappene hennes. Hun filmer med Pierre nesten hele tiden! Stakkars Martine, for et svik! Blir helt sjokkert over oppførselen til Isabel og Pierre. Isabel virker så utrolig umoden!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som at Isabel har noe dårlig samvittighet etter det jeg ser på snappene hennes. Hun filmer med Pierre nesten hele tiden! Stakkars Martine, for et svik! Blir helt sjokkert over oppførselen til Isabel og Pierre. Isabel virker så utrolig umoden!

Så enig. Isabel er jo grusom og mangler noe i topplokket! Pierre har i alle fall lagt seg flat og sagt sin mening til Seher. Isabel derimot.

Endret av Savannah87
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva som skjedde med bestekameraten til Mathias ? Så nettopp facebookstatusen :(

Døde av overdose.

Anonymous poster hash: 9ba99...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I videobloggen på Isabell din side så sier hun at hun "skulle ønske hun og fant kjærligheten på paradise-slik som bl. a Pierre og Martine"

Var så mye feil med denne setningen.. Men indirekte forteller hun at det ikke er noe mellom henne og Mathias.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Hun og Mathias er bare tull. Lyser lang vei! Patetisk spør du meg.

Skal ikke Isabel komme med sin versjon på bloggen? Forsvarstale eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig. Isabel er jo grusom og mangler noe i topplokket! Pierre har i alle fall lagt seg flat og sagt sin mening til Seher. Isabel derimot.

Uten at jeg helt har klart å sette fingeren på det, har jeg aldri likt Isabell.. Alltid vært noe med hu som jeg ikke klarer å like. Endret av carolinesh
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...