Gå til innhold

Mannen fortalte om sex med horer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en form for menneskehandel. Men selger man seg frivillig selger man fortsatt seg selv som menneske. Så i mitt hode blir det og menneskehandek

 

Hva det er i ditt hode er revnende likegyldig. Menneskehandel er som brukeren over deg beskrev, du står ikke fritt til å finne på egne definisjoner for ting slik at det passer best inn i din verdensoppfattning.

Det er det samme med alle som roper "pedofil" (og det er ganske mange av dere som gjør det) om en eldre person har sex med en 15 åring.

Anonymous poster hash: 29cd9...cca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en form for menneskehandel. Men selger man seg frivillig selger man fortsatt seg selv som menneske. Så i mitt hode blir det og menneskehandek

 

Men det er i hvert fall ikke den offisielle definasjonen. Ikke helt politisk korrekt å si det som du gjør.

Tenker man sånn så er jo danseshow, massasje og andre kroppslige tjenester også "menneskehandel" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det er i ditt hode er revnende likegyldig. Menneskehandel er som brukeren over deg beskrev, du står ikke fritt til å finne på egne definisjoner for ting slik at det passer best inn i din verdensoppfattning.

Det er det samme med alle som roper "pedofil" (og det er ganske mange av dere som gjør det) om en eldre person har sex med en 15 åring.

Anonymous poster hash: 29cd9...cca

Syns da de heller burde kalt det slavehandel. Blir mer riktig isåfall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns da de heller burde kalt det slavehandel. Blir mer riktig isåfall

 

Du får fortelle de eskortepikene som gjør det frivilig, og for veldig gode penger, at de er offer for slavehandel. Tror de hadde ledd deg ut av huset.

Anonymous poster hash: 29cd9...cca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får fortelle de eskortepikene som gjør det frivilig, og for veldig gode penger, at de er offer for slavehandel. Tror de hadde ledd deg ut av huset.

Anonymous poster hash: 29cd9...cca

Neeeiii ååhh gud jeg mente det du sier er menneskehandel skulle vært kalt slavehandel siden det er tvang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeiii ååhh gud jeg mente det du sier er menneskehandel skulle vært kalt slavehandel siden det er tvang

 

Hva man kaller det er ganske irrelevant, men vi er i hvertfall enig om at menneskehandel, og det å bli tvunget til prostitusjon ikke er en god ting, og det burde bli en slutt på det. Problemet er at det aldri vil bli borte ved å gjøre det ulovlig grunnet menneskers behov for nærhet (og sex), men hvorfor skal prostitusjon egentlig være ulovlig? Er det ikke en form for prostitusjon å få masasje da du egentlig bare bruker deler av et annet menneske for din egen nytelse? Du kjøper deg, i essensen, tilgang til en annen person sin kroppsdel for din egen nytelse.

Her vil jo de som er imot argumentere med at dette er noe helt annet fordi nærhet, sex, blah blah blah, men det er faktisk ikke det. Det finnes faktisk folk som ikke har et problem med å få betalt for å ha sex, folk som ikke vil ta skade av å selge sex og folk  som nyter det. Det er bare at siden dere ikke selv kunne tenke dere å gjøre dette så mener dere at det må være noe galt med den typen person som er villig til å selge sex og at de dermed ikke bør få lov til det.

 

En måte å få vekk problemet med menneskehandel er at det kunne vært lovlig å være prostituert på statseide bordeller. Det måtte vært statseid for å da kunne sikre kontroll, rettigheter, rutiner, få/ingen useriøse aktører, forhindre tvang, og en del mer.

Anonymous poster hash: 29cd9...cca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik som det i dag er lagt opp, er det skammelig å kjøpe sex av kvinner som ofte ikke har et valg. Og du kan aldri sikre deg at de faktisk gjør det frivillig. Med en ekstremt streng regulering av salg, kunne det kanskje fungert. Men med de store problemene bransjen faktisk sliter med, er det direkte uetisk å (antagelig) støtte opp om dette.

 

Når det er sagt, TS; mannen din var ung og dum. Jeg ville blitt ekstremt skuffet selv, men samtidig har jeg ikke så mye jeg skulle sagt om det han gjorde før vi ble sammen. Jeg gjorde mye dumt selv.

 

Og dere som snakker om løse tøser i tråden her; skam dere! For et kvinnesyn dere viser! Frivillig sex er en fin greie, og jeg trodde vi var frigjorte nok i Norge til at menn ikke fortsatt snakket sånn om kvinner som også liker uforpliktende sex.



Anonymous poster hash: 0edff...d17
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du får fortelle de eskortepikene som gjør det frivilig, og for veldig gode penger, at de er offer for slavehandel. Tror de hadde ledd deg ut av huset.

Anonymous poster hash: 29cd9...cca

 

 

Og hvor finner du garantien for at det er en av disse du kjøper? Kan du melde det inn til Forbrukerrådet om garantien ikke viser seg å stemme?

Anonymous poster hash: 0edff...d17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, lol :P

Menneskehandel er jo bakmenn som tvinger jenter til å selge seg sånn at han får pengene.

Handel av mennesker. Nå får du uansett snatt selge f di ettersom du prater om det og kom tilbake og fortell hvor stas det er. Og se Lilja4forever som ER representativ-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som er verst. At han har hatt sex med horer, eller at han er så dum at han forteller om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva man kaller det er ganske irrelevant, men vi er i hvertfall enig om at menneskehandel, og det å bli tvunget til prostitusjon ikke er en god ting, og det burde bli en slutt på det. Problemet er at det aldri vil bli borte ved å gjøre det ulovlig grunnet menneskers behov for nærhet (og sex), men hvorfor skal prostitusjon egentlig være ulovlig? Er det ikke en form for prostitusjon å få masasje da du egentlig bare bruker deler av et annet menneske for din egen nytelse? Du kjøper deg, i essensen, tilgang til en annen person sin kroppsdel for din egen nytelse.

Her vil jo de som er imot argumentere med at dette er noe helt annet fordi nærhet, sex, blah blah blah, men det er faktisk ikke det. Det finnes faktisk folk som ikke har et problem med å få betalt for å ha sex, folk som ikke vil ta skade av å selge sex og folk som nyter det. Det er bare at siden dere ikke selv kunne tenke dere å gjøre dette så mener dere at det må være noe galt med den typen person som er villig til å selge sex og at de dermed ikke bør få lov til det.

En måte å få vekk problemet med menneskehandel er at det kunne vært lovlig å være prostituert på statseide bordeller. Det måtte vært statseid for å da kunne sikre kontroll, rettigheter, rutiner, få/ingen useriøse aktører, forhindre tvang, og en del mer.

Anonymous poster hash: 29cd9...cca

Dette er bare vås fra horekunder og ikke løsning på noe som helst! Det er en marginal gruppe rass menn som kjøper fitte og ingen grunn til å tilrettelegge for den gruppen. Ja 0000000.2 promille av horer Gjør det sikkeet av ren fryd men resten er ødelagte, misbrukte,ofre trafficking -må selge kroppen og sjelen sin for å overleve. DU bør reise som meg ! Få innblikk, se hvordan verden fungerer og lille Norge er ikke representstiv for verden. Du skal ikle langt øst Før jenter må selge seg, etter å være goddigger ikke holder. Tror du det er stas å jobbe strippeklubb, selge deg etter økten så gå hjem til babyen moren din har??DET er verden og sex salg og ingenting av det forbannede vrøvlet du spyr opp gir mening. Dra og prat med horene I Amsterdam og du vil få nytt syn! Om du er mann vil de lyve men jeg vet bedre.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke så uvanlig idag at noen prøver dette. Når du tenker over det, er det så stor forskjell om han har sex med gratishorer (løse tøser på byen) eller betaler en slant for det? Jeg ville ikke gjort det til en big deal, særlig ikke når det er 9 år siden. Han var jo knapt voksen, en liten guttunge som ikke engang var russ. 

Anonymous poster hash: c7b44...ce3

 

 

Gratishorer? OMG....

Syns det sier noe om din intelligens når du omtaler kvinner på den måten. Som om ikke kvinner kan drikke seg full og ha ons fordi det er digg, på samme måte som at en mann gjør det, uten å være noe annet enn et menneske.

 

Sånne som deg er bare kvalme. Velkommen til 2015, kvinner kan ha sex med hvem de vil uten å være horer. Tragisk at det fortsatt fins sånne holdninger. Jaja, alle kan vel ikke være like utviklet i hodet.

Anonymous poster hash: 21289...73f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandig eller ikke, det er det menn gjør. å nei...

Anonymous poster hash: 93fc4...4fa

Herregud, det er ikke det "menn gjør". Se på statistikken. Finner du at 90% av menn benytter seg av prostituerte? Nei. Så det et ikke det menn gjør. Det er det menn med dårlig menneskesyn gjør. Menn som mener kropp kan kjøpes og brukes for å dekke egne behov.

En mann med et sunt menneskesyn hadde ikke fått dekket noe behov av dette...

Anonymous poster hash: d2d48...025

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns da de heller burde kalt det slavehandel. Blir mer riktig isåfall

 

Slavehandel er ulønnet arbeid.

 

Prostitusjon er betalt vederlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Jeg er et menneske som mener at det tenne meg mer og få betalt for sex enn må måtte betale for sex.

 

Om jeg selger meg for femhundre kroner til den som vil. Synes du det mennesket jeg tenner på skal betale meg for femhundre kroner er et dårlig menneske?

 

Blir jeg utnyttet?

 

Er jeg en taper om jeg får betalt for sex og ikke vil betale for sex?

 

Hva kommer denne fordømmelsen over mennesker som selv velger sine liv? Like du ikke toleranse, er det derfor du har vanskeligheter med å respektere andre menneskers valg?

Ja, det synes jeg.

Det er kjøperen som bidrar til at dette fortsetter, uten kjøpere, intet salg.

 

Det er for mange som blir utnyttet av  bakmenn, og gjør dette pga de selv er i en fortvilt situasjon.

 

Å kjøpe seg sex uten å tenke på konsekvensene er rett og slett for jævlig! Og jeg ser rett og slett ned på slike ja! 

 

Medaljens bakside... forferdelige forhold, menneskehandel.. ja du aner ikke hvor mye faenskap dette fører med seg, jeg skjemmes av våre landsmenn som kjøper sex og bare tenker på egen  nytelse, det er rett og slett til å spy av.

 

Jeg dømmer som regel ikke folk og akseptere mye, er frigjort, åpen og respektere mennesker valg, men akkurat dette er jeg svært imot. Altså kjøperne som i hovedsak er gifte menn i forhold! De fleste prostituerte kommer fra dårlige forhold og har ikke hatt det lett, det forteller tusenvis av historier oss om, Bare å søke på google så kommer de opp.

 

Svært få gjør dette av egen fri vilje pga lyst og å utforske menn, de fleste gjør det for å tjene penger og å overleve

 

 

Den lykkelige horen finnes bare i noen menns fantasi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg.

Det er kjøperen som bidrar til at dette fortsetter, uten kjøpere, intet salg.

 

Det er for mange som blir utnyttet av  bakmenn, og gjør dette pga de selv er i en fortvilt situasjon.

 

Å kjøpe seg sex uten å tenke på konsekvensene er rett og slett for jævlig! Og jeg ser rett og slett ned på slike ja! 

 

Medaljens bakside... forferdelige forhold, menneskehandel.. ja du aner ikke hvor mye faenskap dette fører med seg, jeg skjemmes av våre landsmenn som kjøper sex og bare tenker på egen  nytelse, det er rett og slett til å spy av.

 

Jeg dømmer som regel ikke folk og akseptere mye, er frigjort, åpen og respektere mennesker valg, men akkurat dette er jeg svært imot. Altså kjøperne som i hovedsak er gifte menn i forhold! De fleste prostituerte kommer fra dårlige forhold og har ikke hatt det lett, det forteller tusenvis av historier oss om, Bare å søke på google så kommer de opp.

 

Svært få gjør dette av egen fri vilje pga lyst og å utforske menn, de fleste gjør det for å tjene penger og å overleve

 

 

Den lykkelige horen finnes bare i noen menns fantasi.

 

Jeg vil heller få betalt for sex enn å måtte betale for sex.

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en fantastisk argumentasjon :skratte: Så fordi man ikke med 100% sikkerhet kan vite, så velger man altså å ta sjansen??? Herregud for en holdning. Ikke verre en sexkjøp sier du? Hvis dette sexkjøpet skjer hos en frivillig norsk studine som tjener ekstra penger på siden av studiene sine, så vil jeg si et rungende ja til at det er vesentlig bedre ja. Debatten blir rett og slett useriøs når man påstår at det er bedre å støtte opp om barnearbeid i Kina enn å kjøpe sex hos eskortejenten Lisa som gjør dette frivillig. Å kjøpe sex hos prostituerte som gjør dette mot sin vilje er dog en helt annen sak! Anonymous poster hash: 277ee...158

Jeg tror ikke du leste riktig eller så sammenhengen;)

For all del,kjøp sex,utnytt andre,gjør hva faen du vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, hvor klin gærne er dere egentlig? Brukere som Tibbie, Waco og andre omtaler prostitusjon som om det var en lek eller en teorietisk øvelse. Jeg kjenner jeg blir helt kvalm.

 

Skam dere. Skam dere så jævelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, hvor klin gærne er dere egentlig? Brukere som Tibbie, Waco og andre omtaler prostitusjon som om det var en lek eller en teorietisk øvelse. Jeg kjenner jeg blir helt kvalm.

Skam dere. Skam dere så jævelig.

Nå må du ikke misforstå da. Jeg skrev bare at jeg heller vil få penger for sex, enn å betale for sex.

Du da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke misforstå da. Jeg skrev bare at jeg heller vil få penger for sex, enn å betale for sex.

Du da?

Hva er det som foregår i knollen din? Ingen som gidder å svare på svada spørsmål med null relevans - du nekter å ta til deg virkeligheten og kan ikke begripe hvordan det er mulig! Det er både dumskap, kynisme og renspikket ondskap å forsøke uskyldiggjøre handel av menneskekjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...