Gå til innhold

Kvinner, hvordan "straffer" dere kjærestene deres?


Gjest Hofmann

  

58 stemmer

  1. 1. Metoden jeg helst bruker er:

    • gruilt tripping / appellere til hans samvittighet
      30
    • spille emosjonelt distansert / appellere til hans frykt for å miste meg
      30
    • involvere utvendig 3. part / appellere til hans frykt for å tape ansikt
      2
    • fysisk konfrontasjon / utnytte hans iboende motforestillinger mot å ta igjen
      3


Anbefalte innlegg

Menn/TS: Hvordan "straffer" dere kvinner, bare for å være kvinner?

Metoden jeg helst bruker er

  • "Negging", prøver å jekke henne ned noen hakk, kvinner skal ikke tro de er noe
  • Setter urimelige skjønnhetsstandarder som ingen kan leve opp til
  • Lager en passiv-aggressiv tråd på KG hvor jeg moser mest mulig fordommer og bitterhet mot kvinner inn i et innlegg forkledd som et spørsmål, hvor ingen får være uenige i premissene for spørsmålet

Synes det er merkelig at du insisterer på å formulere deg på en såpass irriterende måte, og ser ut til å forvente at folk skal ta tråden seriøst og ikke kun som et dårlig forkledd forsøk på å spy ut litt edder og galle. Man trenger ikke akkurat en doktorgrad i retorikk eller kommunikasjon for å skjønne at det finnes bedre måter å formulere dette spørsmålet på som hadde gitt flere svar.

Men det er jo åpenbart ikke et åpent spørsmål, kun et forsøk på å straffe kvinner - noe som gjør det hele ganske ironisk da du starter dette bitre oppgulpet av et innlegg med å si at menn ikke gjør slikt.

Noe man forøvrig heller ikke trenger mange studiepoeng for å vite at de gjør.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha. Elsker at damer setter seg opp i hvordan spørsmålet er presentert, og driter i hva ts tar opp. Det er så typisk! Å innrømme at folk har mangler, kan være tungt for enkelte 😂😂😂

Anonymous poster hash: eef0d...ad1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder hovedsaklig dere kvinner, siden kun menn som er psykopater oppfører seg som kvinner når det gjelder akkurat dette.

Dere vet når typen deres ikke vil gjøre noe som dere vil han skal gjøre, eller evt. vil gjøre noe dere ikke vil han skal gjøre; Det kan f.eks. være at han vil henge med kompisene sine, men du vil heller at dere skal se på "Love, Actually" sammen. Ellers så kan det være at han vil spille World of Warcraft, men du vil heller at dere skal se på "Love, Actually" sammen. Eller kanskje han har lyst til å reise på musikkfestival til Barcelona med bandet sitt, men du hadde heller sett for deg en "Love, Actually" - maraton for dere to den helgen.

Hvilken metode bruker dere da for å straffe mennene deres, og manipulere dem til å adlyde deres vilje?

Lager du denne tråden kun pga min tråd om at jeg er lei av at typen spiller? I såfall krever ikke jeg at han skal sitte å se kjærlighetsfilmer med meg.

Anonymous poster hash: 8e2b3...0b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Elsker at damer setter seg opp i hvordan spørsmålet er presentert, og driter i hva ts tar opp. Det er så typisk! Å innrømme at folk har mangler, kan være tungt for enkelte

Anonymous poster hash: eef0d...ad1

Så du mener altså at hvordan man kommuniserer, ikke har noe å si for den videre dynamikken i kommunikasjonen?

I så fall er dette banebrytende innenfor feltet kommunikasjon, så hvis du kan bevise dette, så vil du nå langt!

Anonymous poster hash: 478bd...2de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg skrev det er fordi veldig få kvinner vet om de faktisk holder på slik. De som holder på slik kommer ikke til å innrømme det. Hvem i sitt rette sinn vil innrømme at de holder på slikt? Derfor kommer det egentlig ikke noe svar som bekrefter en av de tre måtene han skrev i innlegget.

Anonymous poster hash: fa414...2d7

Alle menn er patetiske svin som ikke er verdt en dritt. De vil bare ikke innrømme det. Alle menn som sier noe annet lyver, for dersom damer viste hvor dårlig menn var så ville de styrt unna. Dette er klart fra et biologisk perspektiv der patetiske svinemenn lettere fikk videreformidle genene sine.

Anonymous poster hash: 4f971...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn/TS: Hvordan "straffer" dere kvinner, bare for å være kvinner?

Metoden jeg helst bruker er

  • "Negging", prøver å jekke henne ned noen hakk, kvinner skal ikke tro de er noe
  • Setter urimelige skjønnhetsstandarder som ingen kan leve opp til
  • Lager en passiv-aggressiv tråd på KG hvor jeg moser mest mulig fordommer og bitterhet mot kvinner inn i et innlegg forkledd som et spørsmål, hvor ingen får være uenige i premissene for spørsmålet

Synes det er merkelig at du insisterer på å formulere deg på en såpass irriterende måte, og ser ut til å forvente at folk skal ta tråden seriøst og ikke kun som et dårlig forkledd forsøk på å spy ut litt edder og galle. Man trenger ikke akkurat en doktorgrad i retorikk eller kommunikasjon for å skjønne at det finnes bedre måter å formulere dette spørsmålet på som hadde gitt flere svar.

Men det er jo åpenbart ikke et åpent spørsmål, kun et forsøk på å straffe kvinner - noe som gjør det hele ganske ironisk da du starter dette bitre oppgulpet av et innlegg med å si at menn ikke gjør slikt.

Noe man forøvrig heller ikke trenger mange studiepoeng for å vite at de gjør.

Vel du ser ut til å være en som ikke greier det?

Anonymous poster hash: 38fb0...643

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FruPotter

Straffer aldri samboeren min, uansett hva. Blir sjelden direkte sint på han, men selv når jeg er irritert holder jeg enten kjeft eller sier hva det er. Vet at irritasjonen går bort etter litt. Er åpen og ærlig. Vi liker å gjøre våre egne ting, men også ha litt tid sammen. Da ser vi som regel en film (vi begge elsker thrillere, så blir ingen "Love Actually" her i huset), går en tur om vi har vært inne for lenge eller bare sitter i sofa og slapper av sammen.

Vi er ikke så veldig sosiale av oss. Men da han hang mye med kompisene sine hadde jeg null problemer med det. Jeg liker å være alene, så var godt å kunne slå på høy musikk og bare ta det helt med ro i stua mens han var ute.

Så ingen "straffemetoder" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi du har dårlige erfaringer med kvinner så antar du at de fleste damer er sånn? Ser du ikke hvor fjernt det er?



Anonymous poster hash: 60ada...45f

Nei, jeg har erfaring med mennesker.

Det å ha selvinnsikt er noe av det vanskeligste man kan ha. Mennesker som oppfører seg på en måte vil som sagt ikke ha selvinnsikt til å skjønne hvorfor de gjør det.

Så når TS da presenterer disse valgene, og spør om noen gjør dette, så er det vanskelig for flere å faktisk granske seg selv å si om de holder på slik. Både kvinner OG menn.

Og så har man dette aspektet med at man sitter her og innrømmer at man egentlig er en barnslig og umoden kjæreste som vil straffe, istedet for å løse. Ville du innrømmet dette? Jeg vet ikke med deg, men jeg ville følt et stort ubehag å sitte og skrive noe sånt, selv anonymt.

Så derfor syns jeg også det er morsomt at noen går batshit-insane og angriper TS for å ha formulert seg dårlig. Jeg stilte egentlig et ganske enkelt spørsmål. Gjør du en av disse tre tingene? Kanskje fler?

Men følelser overstyrer et enkelt spørsmål. De mener han har stilt et urettferdig og dårlig forumlert spørsmål. De vil ikke svare. Fordi det å måtte sette seg ned og granske seg selv er ubehagelig, og da er det heller lettere å skylde på at TS har gjort en feil, enn at de kanskje står til feil selv.



Anonymous poster hash: fa414...2d7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dere ikke snart lei av å poste alle disse "se hvor fæle kvinner er"-trådene? Fint vær ute, gå ut og gå en tur i stedet. Få litt frisk luft.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener altså at hvordan man kommuniserer, ikke har noe å si for den videre dynamikken i kommunikasjonen?

I så fall er dette banebrytende innenfor feltet kommunikasjon, så hvis du kan bevise dette, så vil du nå langt!

Anonymous poster hash: 478bd...2de

Bevis, sier hun. Så beviser hun poenget mitt😁😁

Anonymous poster hash: eef0d...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nok kanskje en mild variant av "silent treatment", men det er fordi jeg selv trenger litt tid til å prossesere mine følelser og klare å sette ord på dem for å kunne formidle det på en behersket måte. Ser ikke på det som en straff. Ville vært mye mer ødeleggende for oss begge om jeg ikke fikk gå gjennom en litt stillere periode før vi får løst problemene sammen og kommet fram til en løsning som begge kan være fornøyd med både på kort og lang sikt.

Kommunikasjon har alltid vært et vanskelig tema for meg. Jeg er ekstremt konfliktsky og utolmodighet fra den andre parten er oftere det som skaper gnissninger enn faktiske problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Blir dere ikke snart lei av å poste alle disse "se hvor fæle kvinner er"-trådene? Fint vær ute, gå ut og gå en tur i stedet. Få litt frisk luft.

For vær tråd som handler om hvor fæle kvinner er. Så er det 10 tråder om hvor fæle menn er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at jeg skrev det er fordi veldig få kvinner vet om de faktisk holder på slik. De som holder på slik kommer ikke til å innrømme det. Hvem i sitt rette sinn vil innrømme at de holder på slikt? Derfor kommer det egentlig ikke noe svar som bekrefter en av de tre måtene han skrev i innlegget.

Dessuten har jeg opplevd nok av kvinner til å vite at de fleste ikke har god selvinnsikt. De som manipulerer på den måten ville nektet. Og dessuten, hvem er det som vil innrømme ovenfor seg selv og andre at hun manipulerer typen? Det er jo et veldig sunt forhold ikkesant.

Så da kommer englevingene frem og man skriver at man er "den kule dama". Alle damer på KG er kule og chill.

Anonymous poster hash: fa414...2d7

Jeg er en av de som skrev at jeg ikke holder på sånn.

Det betyr ikke at jeg prøver å fremstå som kul og chill.

Jeg har negative sider, som alle har i et forhold, og jeg er ikke perfekt. Men jeg har ikke tenkt å innrømme noe bare for å tilfredsstille noens behov for å svartmale kvinner.

Og så er det jo forskjell på om mannen sa at han gjerne vil på en festival og jeg tenkte at vi to skulle tilbringe tid sammen enn om vi hadde en avtale om at vi skulle i barnedåp, men så kommer han plutselig og sier at han skal henge med kompisene sine.

I det første eksemplet vil jeg jo tenke at det er helt greit, og kanskje vurdere å bli med hvis det ikke er bare han og kompisene som skal dra.

Mens i det andre hadde jeg nok blitt litt irritert hvis han plutselig ikke gadd, men da hadde jeg nok først foreslått at han kunne dra bort etter barnedåpen. Så hvis han nektet hadde jeg blitt sur ja.

Så det kommer litt an på hva situasjonen er og omstendighetene rundt, men jeg hadde ikke tenkt at eksempel to er å straffe han.

Det er jo en viss forskjell på det og oppføre seg som en drittunge bare fordi han ikke vil se Love actually.

Anonymous poster hash: b0297...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Jeg straffer ikke mannen min, han gir meg ingen grunn til det. Om det er noe vi reagerer på, så sier vi ifra og snakker om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Blowjobs :nigo:

Han sier sånn her: "Du, jeg har tenkt meg på guttetur/joggetur/ut en kveld/se en film du ikke er så interessert i/lage ei kake du ikke liker" - og så sier jeg "blowjob now!" - og så har han glemt alt.

Virker hver gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For vær tråd som handler om hvor fæle kvinner er. Så er det 10 tråder om hvor fæle menn er.

Like tåpelig begge deler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straff og straff, de fleste reagerer vel hvis partneren gjør noe "feil"?

Jeg er typen som blir rasende, og etter jeg har smelt fra meg er det hele over, som bensin på bål. Hvis jeg skulle være i en av disse kategoriene vil jeg si at jeg spiller på samvittigheten hans, ett eksempel fra det som har opprørt meg mest: For noen år siden var han student, jeg arbeidet og vi hadde ett felles barn. Vi hadde på den tiden svært dårlig økonomi, og det var jeg som dro lasset. Han dro på en eller annen sportsmesse og kjøpte seg ski til 15.000 ,- fra MIN sparekonto som skulle gå til ferietur til kapteinsabeltann. Det er den eneste gangen jeg har var laaaangsur, og jeg var så rasende at jeg mangler ord, og JA jeg spilte på samvittigheten hans. (men det skulle vel ærligtalt bare mangle etter å ha gjort noe så egoistisk mot familien sin?!)



Anonymous poster hash: ff28b...989
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straff og straff, de fleste reagerer vel hvis partneren gjør noe "feil"?

Jeg er typen som blir rasende, og etter jeg har smelt fra meg er det hele over, som bensin på bål. Hvis jeg skulle være i en av disse kategoriene vil jeg si at jeg spiller på samvittigheten hans, ett eksempel fra det som har opprørt meg mest: For noen år siden var han student, jeg arbeidet og vi hadde ett felles barn. Vi hadde på den tiden svært dårlig økonomi, og det var jeg som dro lasset. Han dro på en eller annen sportsmesse og kjøpte seg ski til 15.000 ,- fra MIN sparekonto som skulle gå til ferietur til kapteinsabeltann. Det er den eneste gangen jeg har var laaaangsur, og jeg var så rasende at jeg mangler ord, og JA jeg spilte på samvittigheten hans. (men det skulle vel ærligtalt bare mangle etter å ha gjort noe så egoistisk mot familien sin?!)



Anonymous poster hash: ff28b...989
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor ikke sammen, så hvis vi krangler pga noe han har gjort, så drar jeg hjem til meg selv fordi jeg trenger tid alene. Han kan kanskje sende meg en melding timer senere og si unnskyld/forklare seg, men da er jeg fortsatt sur fordi jeg er veldig langsint av meg (men spørs helt hva det gjelder). Han tror jeg straffer han ved å svare kort tilbake eller ikke svare i det hele tatt, men egentlig trenger jeg bare tid for meg selv. Likevel syns jeg det er litt godt å la han bekymre seg litt, så kanskje jeg gjør dette med vilje. Hvem vet. Men heldigvis skjer ikke dette noe ofte.

Anonymous poster hash: f1431...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...