Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på dagsminken?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

what! jeg er sjokkert og imponert :O :D eksen brukte/bruker minimum 1 time og 30min :P

Anonymous poster hash: 67470...574

De sier de bruker ett kvarter. I virkeligheten må man vente på dem med nøklene i handa i en halvtime...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella

De sier de bruker ett kvarter. I virkeligheten må man vente på dem med nøklene i handa i en halvtime...

Ha ha. Her er det jeg som må vente med nøklene i hånden en halvtime når jeg og mannen skal ut. Det er ikke fordi han skal sminke seg, altså, men fordi han er så utrolig treg og avslappet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sucette

15 min

Fondation, fyller brynene, maskara og lett contouring under kinnbena. Skal jeg ha winged eyeliner bruker jeg fort 10 - 15 min, kun på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Åååh. skulle ønske jeg var som deg. Jeg syns det er dritkjedelig, skulle ønske jeg hadde mot til å bare hive litt vann i anskitet og gå på jobb. Men da tror jeg folk hadde trodd jeg var syk..så blå under øynene og blir så blass uten "ansiktet" på.

Da er vi 2.Jeg synes også det å sminke meg er dørgen kjedlig,men å bevege seg ut av døra uten er utelukket.

Jeg bruker forøvrig rundt 6 min.Jeg bruker primer,concelar,pudder,øyenskyggebase, 2 typer øyenskygge,mascara og fikseringsspray.

Endret av Blomst83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 10 minutter inkludert hår. bruker bare øyenbrynspenn og mineralpudder, og retter/lager krøller i håret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 8 min på den. Det inkluderer:

Foundation

Concealer under øynene

Pudder for det meste i t-sonen

Lett countouring under kinnben

Rouge

Litt bronser

Primer og lys øyeskygge

Sort eyeliner langs halve øvre vippekant

2 strøk maskara på øvre vipper

Hvit eyeliner på våtkant

Øyebryngel og litt brun kajal på hårene

Skulle ønske jeg hadde klart det enda fortere. Spesielt når jeg begynner på jobb 7.00...

Hvit eyeliner på våtkant er ikke fint. Velg heller en nude farge som gir et litt lysere uttrykk uten å se hvitt ut. Til fest er en ting men på jobb...nei!!!

Men til poenget 7 min :) 3 hvis jeg har veldig dårlig tid.

Anonymous poster hash: be17d...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fint på meg, jeg har prøvd nude liner. Det gir ikke det samme våkne blikket. Jeg har veldig små øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pink.Pearls

10 min cirka. Skulle gjerne brukt lengre tid for å få en enda flottere look, men er så trøtt om morgenen at jeg ikke ofrer lengre tid på badet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter ca. Det er da foundation og mascara. Mer gidder jeg ikke. Må også si at om sommeren bruker jeg ikke annet enn mascara ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ca 30-40 min. Det er en viktig del av morgenrutinen min og det er bare koselig. Står gjerne opp en time tidligere enn jeg "¨må" for å sminke og style meg. Bruker lett 1 time hvis jeg skal noe spesielt.



Anonymous poster hash: 0272a...d91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å tro at jeg bruker 10 minutter, men etter å tatt tiden de siste dagene viser det seg at jeg bruker 25-30 minutter. Jeg fatter virkelig ikke hvordan enkelte av dere klarer å kline på hele sulamitten i løpet av så lite som 5-6 minutter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter.

CC cream og transparent mineralpudder eller foundation, pudder, rouge og mascara (og iblant primer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

0 minutter og 0 sekunder :)

Noen dager litt under fem minutter; da tar jeg litt concealer under øynene og på diverse røde merker eller kviser om jeg har det. Og kanskje litt mascara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riviera

3 minutter … Ordner øyenbrynene, litt eyeliner og mascara. Fædii. Var ei skikkelig jåle i tenårene.

Men til finere anledninger, derimot! Én time (inkludert dusjing) dersom jeg kjapper meg skikkelig. Ellers kan jeg bruke 3-4 timer. Hører på musikk, drikker kanskje et glass vin, diller og sminker meg leeenge. Elsker det! Bare gidder ikke i hverdagen.

Endret av Riviera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ca 5-10 min. Bruker som oftest bare mascara. Hender av og til at jeg tar på litt øyenskygge eller eyeliner :)

Hvordan kan du bruke 5-10 minutter på det?

Anonymous poster hash: c0315...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte ganske nøye, haha. Men kanskje jeg tok litt i da :-p

Hvordan kan du bruke 5-10 minutter på det?

Anonymous poster hash: c0315...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Jeg liker å tro at jeg bruker 10 minutter, men etter å tatt tiden de siste dagene viser det seg at jeg bruker 25-30 minutter. Jeg fatter virkelig ikke hvordan enkelte av dere klarer å kline på hele sulamitten i løpet av så lite som 5-6 minutter.

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er og hvor lenge du har sminket deg,men jeg har sminka meg siden jeg var 15 så jeg har noen år med øvelse.Tidligere brukte jeg nok lenger tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig.

Noen ganger går jeg helt uten sminke, andre ganger bruker jeg kun mascara.

Som regel bruker jeg BB-cream, concealer og mascara. Dette bruker jeg kanskje 5 minutter på, maks.

En sjelden gang i blant drar jeg på med eyeliner og litt nøytral øyenskygge også, da kan man legge på et par minutter til.

Så svaret blir derfor fra 0-7 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...