Gå til innhold

Svenskene vil belønne IS krigere, med penger, jobb og bolig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men nå fulgte Tyskerne ordrer fra Hitler & Co, dem var ikke terrorister som drepte uskyldige sivile.

Hva er Einsatzkommando?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå fulgte Tyskerne ordrer fra Hitler & Co, dem var ikke terrorister som drepte uskyldige sivile.

Det var ingen som fikk hodet kappet av eller satt fyr på.

Ikke sammenlign 2 Verdenskrig med dette Jihad greiene , det blir for dumt...

Nå har disse IS terroristene Norsk statsborgerskap, altså de har vunnet " jackpotten " og fortsatt vil de reise til Syria for å krige?

Da kan de likesågodt bare gå og aldri komme tilbake, vi vil ikke ha IS terrorister her.

Nå var det jo faktisk de som ble samlet i kirker og satt fyr på, krigsforbrytere ble dømt og skal selvsagt dømmes. Selv så vet jeg ikke om jeg er enig i den svenske tilnærmingen, selv om det er flere eksempler på at den lykkes og er en metode som viser bra resultat, bortsett fra for folks hevntanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner jo med man kan dokumentere dette på disse menneskene man ønsker å gi spesialbehandling, ellers ville man jo ikke gjort det. Nytter vel ikke å bare reise på ferie til Syria og få bolig og jobb når man kommer hjem.

Hvis man målrettet skal prøve å hjelpe disse menneskene tilbake i samfunnet, så vet man at de er innblandet i dette.

Jeg tror ikke vi skal være så opptatt med og kunne dokumentere disse reisende sadister aktiviteter. Vi bør være tydelige på at om de reiser. Så vil de bli straffeforfulgt og aldri få opphold her i landet, de som eventuelt er statsborgere, vil miste sitt borgerskap. Vi må behandle det som i dag skjer, som unntak fra hva vi ellers ville gjort. Vi snakker om mennesker som støtter og er med på grov tortur og drap av kvinner og barn. Dette skal vi ikke akseptere og ta hensyn til rettsprinsipper som enkelte hele tiden er opptatt av. For min del holder det med at de reiser og automatisk da bør de dømmes og aldri få fotfeste her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...