Gå til innhold

Vet du hva som fikk kjæresten din til å bli interessert i deg ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg måtte spørre jeg også. Han sa at den første grunnen var den venstre puppen, den andre grunnen var den høyre puppen. Den tredje grunnen var personligheten, staheten og det at jeg var interessant å snakke med om alt mulig. Det fjerde var at jeg har litt sære interesser som jeg er veldig tro mot og bruker mye tid på. Den femte grunnen er at jeg synes vitsene hans er utrolig teite og at han er barnslig, men ler likevel, og den sjette grunnen er at jeg er veldig søt, særlig når jeg ler, så derfor fortsetter han med disse teite og barnslige morsomhetene sine. Det siste er visst at jeg er veldig snill og som regel aksepterer han som han er.

Da jeg fulgte opp med å spørre om hva det er som får han til å fortsette å være sammen med meg svarte han grunn nummer en og grunn nummer to. Jepp!



Anonymous poster hash: e0120...574
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

De kjærestene jeg har hatt har blitt interessert i meg over nettet så jeg aner ikke. :P

Skriver vel bra da. :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte ham og fikk til svar at han la merke til at jeg er en god og varmhjertet person, dialekten min, at vi kunne snakke sammen om alt mulig rart og at jeg var pen (dette ble sagt til slutt selvfølgelig :fnise:). Vi var venner noen mnd før vi plutselig havnet på en date, ble godt kjent med hverandre i løpet av denne tiden :)

Kan jeg spørre hvilken dialekt du har? :D

Anonymous poster hash: d214c...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Vel...Eg smile masse og ler veldig masse og høgt. Serr, ler drithøgt...

Men gutta eg kjenner like d :sjokkert::bolledeig::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Møtte samboeren min over nettet, det var han som tok kontakt først. Tror han falt for humoren min, og at jeg turte å være litt "sær". Skrev en humoristisk, lite selvhøytidelig profiltekst. Han har tidligere sagt at med én gang han så hva jeg skrev (sammen med et pent bilde selvfølgelig :sjarmor: ) tenkte han at "dette er kjæreste-materiale" :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humor er kjekt ja. :)

Veldig hyggelig lesning i denne tråden forøvrig.

Men det handler vel stort sett bare om kjemi, tror jeg, til syvende og sist. :)



Anonymous poster hash: 971a6...fce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk kontakt via nettdating, så det første som fanget interessen hans var vel utseendet, og at jeg fremsto som jordnær og uhøytidelig i profilteksten. Da vi møttes og etter hvert som vi ble kjent, likte han at vi hadde mye samme humor, generelt god kjemi, kunne bli sittende og snakke om alt mulig til langt på natt, at jeg var smart og sexy. Noe av det han har nevnt flere ganger er også at jeg er en veldig bra og ærlig person.

Også tror jeg, uten at vi har snakket noe særlig om det, at han likte at jeg var laidback når det gjaldt hvordan bekjentskapet utviklet seg. Han hadde ikke vært singel så lenge etter et langt, etter hvert dårlig forhold, så han hadde behov for litt rom og for å ta ting rolig. Noe som for det meste passet meg også bra, heldigvis.



Anonymous poster hash: d0f0d...7d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han syntes jeg var søt og sjarmerende, morsom, og så syntes han at jeg luktet så godt :D og han elsket håret mitt. Han drev og lekte og lukta på håret nesten hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpa. Det har han holdt fast på hele tiden.

Spurte han nå nettopp og fikk "rumpa" til svar. Særlig rumpa i skinnbukse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moirai

Det betyr pupper og rumpe. Just saying.

Håper du liker overfladiske menn ;)

Anonymous poster hash: c27c5...b60

Hva skyldes dette behovet for å tråkke på andre? Har du det vanskelig hjemme?

Det er da helt vanlig at det er noe fysisk som fanger oppmerksomheten hos det motsatte kjønn, hva skulle det ellers være, når man enda ikke har snakket sammen?

Min fyr sier han synes jeg var søt, og jeg synes han var kjekk. Og det at vi snakket sammen som bestiser etter ca 3 minutter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sang på en konsert, og da var han visstnok solgt.

Og så mener han at jeg har verdens fineste smil, søte føflekker og nydelig latter.

Får nye komplimenter hver dag, så er nok litt bortskjemt ;)



Anonymous poster hash: 3ff2f...51e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diktene mine, som ga henne tilgang til min usynlige verden.

(Jeg var nok mest opptatt av det som var synlig ved henne).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Diktene mine, som ga henne tilgang til min usynlige verden.

(Jeg var nok mest opptatt av det som var synlig ved henne).

Akkurat som mannen til Yvonne. Søtt! Jeg har aldri møtt noen som skriver dikt :sjenert:

Anonymous poster hash: 33f70...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dikt kan være koselig! :)

Del noen med oss da!



Anonymous poster hash: 971a6...fce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ingenting, jeg.

Men jeg er jo singel og da, så kanskje det har en liten sammenheng. :(



Anonymous poster hash: 971a6...fce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...