Gå til innhold

Vet du hva som fikk kjæresten din til å bli interessert i deg ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han sa en gang at det i utgangspunktet ansiktet mitt, men det var sjarmen min som fanget han!



Anonymous poster hash: 9dcec...0de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr pupper og rumpe. Just saying.

Håper du liker overfladiske menn ;)Anonymous poster hash: c27c5...b60

Halloen? Man kan bli interessert pga. utseendet,men falle for personligheten ;)

Anonymous poster hash: 33f70...707

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte han på trikken en ettermiddag, vi var gamle bekjente, fikk et smil og en klem og han satte seg ved siden av meg og spurte hvordan det gikk. Jeg sa at det ikke går så bra, jeg trenger en elsker, vil du være elskeren min?

Det ville han. Tror han synes jeg er veldig rar, men jeg svarte bare ærlig, dessuten hadde vi hatt sex - en natt par år tidligere, ellers ville jeg selvsagt ikke vært så direkte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det var det at jeg var veldig åpen og hyggelig, og jeg tror han syntes jeg var veldig snill og viste at jeg brydde meg om andre. Og han syntes jeg hadde god musikksmak og det var en veldig positiv ting. Jeg hadde interesser som var annerledes og det tror jeg han likte. I tillegg var jeg åpen for å prøve nye ting, ny mat osv og det syntes han var bra.

Jeg vet ikke helt om det over stemmer - vent, jeg skal spørre ham og skrive hva han sier.

Han sier at jeg var sprudlende og spennende, og jeg utfordret visst hans beliefs. Jeg var interessert i å prøve nye ting, og det var ikke mye som holdt meg tilbake fra å prøve ting. Han syntes jeg var litt rar på en bra måte, og han likte klesstilen min. Dessuten er jeg skandinavisk og det liker han, hehe. Han er engelsk men holder på å lære norsk.

Litt forskjellig altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fortjener en medalje hvis han faktisk har holdt ut med meg i fire år kun fordi det betyr fri tilgang til puppene mine. Jada, hvis de er veldig pene. :jepp:De trenger ikke forstå ironi eller noe.

Point taken, men innlegget mitt har fått mange plusser, så det er flere som tror at han er litt overfladisk :erter:

Anonymous poster hash: c27c5...b60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fortalte at jeg bare greide å sjarmere han i senk. Han ville IKKE inn i et forhold. Og jeg ble fort betatt av han. Men greide ikke å holde meg unna heller, selv om jeg visste jeg kom til å bli såra siden han ikke ville ha noe fast. Men en dag fikk jeg bare melding( bodde to timer unna hverandre) at han ikke greide å slutte å tenke på meg. Og at han savna meg med engang han dro.Og at han hadde blitt kjempe glad i meg.

Nå sier han det er alt ved meg. Utsende, personlighet og at jeg er litt søt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sa det var fordi jeg er så snill og naiv :)

Men nå skal det sies at selv om jeg er (var) litt sjenert og bare søt og snill i starten tror jeg noe av det som også fanget oppmerksomheten hans var da vi malte et rom sammen og jeg stakk en malerkost opp i ansiktet hans. Jeg tror ikke han var ikke helt forberedt på at en naiv og snill jente kunne ødelegge klærne hans fordi hun ville leke...

(End of story var forresten at det ble tidenes sykeste malerkrig, og akkurat da vi sto over hverandre dekket av maling og skulle gi hverandre dødsstøtet, kom klassen hans inn i rommet og skulle ha time...)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Houdini

Ungdomskjæresten likte meg pga jeg var rar og annerledes. At jeg snakket om ting andre ikke turde å snakke om. Er ikke sånn nå lenger i like stor grad, har dempet meg en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Point taken, men innlegget mitt har fått mange plusser, så det er flere som tror at han er litt overfladisk :erter:

Anonymous poster hash: c27c5...b60

Helt greit. Han er for opptatt av å ordne håret, definere sixpacken sin med solpudder og øve inn sitt beste duckface foran speilet til å bry seg. :)

Og for å prøve å være litt on topic - jeg hadde forventet at han skulle si at jeg virket så intens at det var umulig å si nei til meg. :P

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sagt til meg at grunnen til at han begynte å snakke med meg på fest, var at jeg hadde en fin kjole som fremhevet de store puppene mine :danse: I ettertid fant han ut at jeg er både søt, morsom og lite selvhøytidelig, som gjorde at han ville bli bedre kjent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde et søtt ansikt som dro til seg oppmerksomheten hans, så bet han på kroken da han så jeg var en data og spill nerd:) <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt rumpa den var det første han såg haha.. fikk jeg vite etterpå. så var det vel at jeg er veldig snill som tiltrakk han og...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, den kvelden jeg møtte han tok det flere timer før han våget å snakke til meg.

Men, jeg så jo tydelig hvor han hvilte øynene sine, er jo ikke blind :fnise:

Han sa i ettertid at "damer med fine pupper har sjelden fin rumpe men, da du reiste deg opp og gikk, så jeg at du hadde fin rumpe også".

Resten er historie :romeo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartbeat

Ja, jeg er søt, morsom, utadvent og snill. Han falt for sjarmen, mine levende øyner og at vi kunne snakke om alt og ingenting :)

Endret av Heartbeat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkelig

Det første var bilder av meg (på nett), så personligheten min. At jeg var morsom, abisiøs, ekstremt positiv og sprudlende dame og at jeg virket så god/omsorgsfull. Jeg fallt for personligheten hans og oga følelsene han fikk frem i meg. Hele han er fantastisk og er blitt den nydeligste i mine øyner. Fantastisk at følelsene er gjennsidig.

Deilig å endelig føle at man har møtt rett mann i en alder av 33 år :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rumpa mi, det har han alltid sagt. men nå sier han også i blant at "jeg er egentlig en skikkelig rumpegutt, men du har f*** så fine pupper også!" :fnise:



Anonymous poster hash: 79691...848
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte ham og fikk til svar at han la merke til at jeg er en god og varmhjertet person, dialekten min, at vi kunne snakke sammen om alt mulig rart og at jeg var pen (dette ble sagt til slutt selvfølgelig :fnise:). Vi var venner noen mnd før vi plutselig havnet på en date, ble godt kjent med hverandre i løpet av denne tiden :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...