Alabama skrev 27 oktober 2011 - 16:47:
Så deilig med Londontur!!

London er favoritten!!
Ripsy skrev 28 oktober 2011 - 13:42:
Hei

- der fant jeg deg! Prøvde linken din igjen, og nå funka den.
Likte godt det første innlegget ditt
Nesten lyst til å bli gravid igjen jeg nå

, men må kose meg med lillejenta først og så ha en periode der jeg kan trene litt igjen - og så kan vi begynne å vurdere.
Men, poenget mitt, det er så koselig å være gravid! Og det er så fantastisk å følge med på utviklingen de første månedene - tenk på hva som skjer inni kroppen din nå!

Og den bittelille babyen inni der skal bli til en ordentlig baby!
GOD HELG OG KOS DEG I LONDON AURELIA
PS: jeg fikk beskjed at jeg kunne kjøpe jerntabletter, jeg kjøpte Hemofer, det er vel de mildeste der ute tror jeg. Men spør de på apoteket, de pleier å være flinke synes jeg. Ellers får du passe på å få i deg jernrik mat og gjerne kombinert med c-vitaminer (f.eks. en appelsin), da tar kroppen lettere opp jernet! (eller var det omvendt?

)
OJ, nå hadde jeg helt glemt jerntablettene jeg.. altfor opptatt med reising tydeligvis. Til helga kanskje???

Takk for tipset. Synes det er løye at du har lyst å bli gravid igjen.. Mye vil ha mer. Jaja, er bare å planlegge et lite søsken etterhvert. Mange som får to tette
pusilus skrev 28 oktober 2011 - 14:54:
God tur til London. Kos deer mass

Blir det noen show på dere?
Ikke noe show denne gang, vi hadde ikke planlagt noe før vi dro. Men har lyst å se Phantom of the Opera. Vet bare ikke helt når neste gang blir.. u know, med disse babyplanene..
Haley skrev 31 oktober 2011 - 20:44:
Må innom og legge igjen et lite spor, siden vi er i samme terminklubb

Halla, så koselig! Skal ta turen innom deg også, og sørge for at jeg følger med
Eirie skrev 01 november 2011 - 15:40:
Kos deg i London!

Will do! Done!
...
London var gode greier.. greit vær osv. merket nok at det var mer slitsomt enn normalt denne gang, dag 2 så fikk jeg først knallvondt i hofte/rumpe og begynte å halte, og så holdt jeg på å sovne av trøtthet.. Heldigvis ble foten bedre til neste dag. MYYE tråkking er kanskje ikke det beste for gravide små frøkener.
Har fått handlet undertøy (en ny bh 70 D) og litt sminke, ellers fant jeg ingen klær (buhu).Vanskelig med mage i veien. Handlet endel julegaver også! Yeah!
Ellers er formen fin..

Litt gassy osv.. Magen min strutter forresten veldig nå, blitt skikkelig rund og fin. På tide med et bilde snart kjenner jeg..
God kveld til alle!