Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Stakkars voffsen, han var helt rusa og sjangla ut av veterinæren! :o Øret hans ser ut (fritt sitert etter min 7 år gamle søster) som to vafler med syltetøy i mellom. Han har sydd masse i sitt glattbarberte øre og fått på en skumgummi lapp på undersiden... dere kan jo selv tenke der hva syltetøyet mellom øret og skumgummien er... :-(

Nå har jeg min herlige lillesøster på overnattingsbesøk. Hun har godkjent brudepike kjolen jeg har falt for og synes det er veldig stas med slott! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillesøster har lagt seg godt til rette i sofaen ved siden av meg og ser på Ronja Røverdatter på DVD (jeg elsker den filmen), er vel strengt tatt leggetid, men hva har man vel ikke storesøstre til?

Jeg har satt meg godt til rette med en kopp te og koser meg med panduro katalogen! :-) Mye inspirasjon å hente der ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på å få sydd meg kjole... fant denne tråden her på bryllup.dk og tror nok jeg må innom denne damen. Røff kjole, litt rembo-inspirert (jeg vil nok ha litt mer vidde på min), og så syr hun om til selskapskjole etterpå! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars voffsen, han var helt rusa og sjangla ut av veterinæren!  :o  Øret hans ser ut (fritt sitert etter min 7 år gamle søster) som to vafler med syltetøy i mellom. Han har sydd masse i sitt glattbarberte øre og fått på en skumgummi lapp på undersiden... dere kan jo selv tenke der hva syltetøyet mellom øret og skumgummien er... :-(

Nå har jeg min herlige lillesøster på overnattingsbesøk. Hun har godkjent brudepike kjolen jeg har falt for og synes det er veldig stas med slott! :-)

Næh, så herlig!!! Det var en skikkelig søt beskrivelse..."to vafler med sylteøy i mellom"...fytti, mange gullkorn fra barnemunn, det skal være sikkert!!! :ler:

Dakkar voffsen, men tenk - nå får han det vel så meget bedre når såret er grodd, ikke sant!?! :wink:

Søt brudepike-kjole...vi tenker i like baner der!!!

Og som en liten prinsesse ville jo lillesøster virkelig passet inn i et slottsbryllup! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på å få sydd meg kjole... fant denne tråden her på bryllup.dk og tror nok jeg må innom denne damen. Røff kjole, litt rembo-inspirert (jeg vil nok ha litt mer vidde på min), og så syr hun om til selskapskjole etterpå! :-)

Stilig kjole forresten!

Utrolig stilig, og ikke minst er det artig å ha noe som er helt spesielt for deg...ingen "hjemmesydd" kjole blir jo helt lik! :wink:

Tøft at hun syr om til selskapskjole da...to fluer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vi blir i hvertfall FEM! Og det blir jo koselig. Jeg synes det er greit å ha ansikt å forholde seg til når vi skravler så fælt.

The Bride vet jo hvoedan jeg ser ut så skal huke tak i meg om hun ser meg der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, koselig å ha noen å gå med. Jeg skulle jo egentlig gå sammen med min kommende svigerinne som gifter seg i September, men hun dropper det ettersom det meste er i boks for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, enig med du! Tror npk jeg fortsetter å gå på messer selv etter at jeg har gifta meg jeg, hvis jeg har vennninner som har lyst på selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...