Gå til innhold

Hva er det dummeste dere har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut at det å pante handlevogner var en fin måte å tjene penger på, første gangen jeg så dette og trodde folk hadde glemt dem :roll: .. Gjett om jeg fikk masse stygge blikk fra folk som puttet varer i posene sine(var kanskje 10år) :ler:

GJETT om jeg blir mobbet for dette fortsatt?

Jeg tørket opp på kjøkkengulvet etter at et rør hadde falt av... "Hvor skal vi kaste vannet nå da?" sa jeg.

Samboern så dumt på meg og tømte 6 liter vann tilbake i oppvaskkummen FØR han fikset røret.. :murvegg: (Gjett hvem som måtte tørke opp etter seg :wink: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gjerne se hvordan det så ut når munnsprayen kom ut av det lille hullet på spayboksen da jeg var ca 12. Måtte holde sprayen ganske nær øyet, da, for å være sikker på at jeg fikk det med meg. Det svei, ja! :grine:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det eneste jeg kommer på av idiotiske ting jeg har gjort, var å sitte med en korketrekker i hånda mens jeg tenkte på noe annet.

Det er vondt å skru en korketrekker ned i låret...

Skrevet

øh. den gangen jeg var på julebord og servitøren var en tidligere ons, noe som bare var moderat pinlig i forhold til da jeg ble bedugget nok til å tilstå for resten av julebordet.

jeg har også klart å knekke hull på meg selv med en nøtteknekker (men da var jeg 6 år).

snuble i skolissa og brekke armen.

sykle med platåsko og bli påkjørt på fortauet.

Skrevet

En gang kokte jeg et egg i mikrobølgeovnen. Trodde det ville gå bra, siden jeg allerede hadde åpnet det og funnet ut at det ikke var kokt lenge nok. Det jeg ikke tenkte på var at jeg fortsatt ikke hadde tatt hull på plommen. Endte med egg ut over hele kjøkkenet, opp til flere meter unna.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det dummeste jeg har gjort har jeg ikke gjort ennå fordi det måtte være å tilstå i denne dumme tråden...

Gjest Bhsiltsk
Skrevet
Det dummeste jeg har gjort har jeg ikke gjort ennå fordi det måtte være å tilstå i denne dumme tråden...

Men svare måtte du likevel? Jaja...

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

For noen fantastiske historier!! :hoho:

Takk til alle som har skrevet inn! Det gjør godt å ikke være alene om de dumme tingene. :-)

Faren min er politi, og en gang de var borte, hadde jeg funnet håndjernene hans. Jeg skulle sjekke om de gikk rundt føttene mine. Tanken om at pappa hadde med seg nøklene til håndjerna falt meg ikke inn et sekund.

Mener å huske at han hadde problemer med å holde seg alvorlig da de kom hjem og fant meg sittende på gulvet lenket til sjenken. I mitt hode fungerte jo ikke håndjerna med mindre de lenket noe fast til noe...

Jaja...

Skrevet

Har ikke så veldig mange morsomme historier men to jeg har ledd litt av i ettertid er i hvertfall:

Jeg og søstern min skulle være hjemme alene en kveld for noen år siden og skulle lage pizza.

Vi hadde to små frossen pizzaer og siden jeg ikke liker sjampinjong (staves?) så måtte min tine så jeg kunne plukke de av. Søstern min satte pizzan sin inn i ovnen men vi satt og så på TV. Da hennes var ferdig var min tinet nok til å ta av soppen. Hun gikk tilbake til TV rommet mens jeg stod på kjøkkenet og konsentrerte meg om pizzaen min. Men da jeg skulle sette den inn glemte jeg selvfølgelig at rista vi brukte akkurat hadde kommet ut av en 250 graders oven så jeg la på pizzan min og plukket opp rista med bare hendene. Søstern min hørte bare et hyl og et rabalder av at rista og pizzaen datt ned på gulvet. :oops:

Den natta måtte jeg sove med hendene i en bøtte med kaldt vann.

Den andre gangen skjedde i en kirke i Finland. Jeg var vel rundt 10 år og var ikke veldig interresert i kirker men foreldrene mine og søstern min ville gå inn for den var veldig gammel og fin osv. Da vi kom inn var det selvfølgelig helt stille der inne og alle holdt seg inn til veggene og hvisket. Jeg fikk øye på en kjempestor lyskrone som jeg bestemte meg for at jeg skulle stå AKKURAT under å kikke opp på.

Jeg begynte fra inngangsdøren og holdt blikket festet på lyskronen mens jeg gikk bortover. Det var jo ingen på midten av gulvet så jeg tenkte det gikk greit. Jeg kom nærmene og nærmere til jeg til slutt snublet over en pall og datt over en innhengning som var under lyskrona. :oops: De fire store metal stengene som sto der ramlet over ende og en landet på hodet mitt. Smellet og dunkene fra stengene gjorde så kristen CDen de spilte i bakgrunnen begynte å skippe. Alle fikk selvfølgelig med seg dette og stoppet opp alt de gjorde og bare stirret. Jeg visste ikke annet enn å begynte å gråte til pappa'n min og en som jobbet der kom løpende bort. Som trøst fikk vi et lite gratis lys vi kunne tenne, jeg og pappa gikk bort for å gjøre dette og klarte samtidig og slokke evighetens lys. :oops:

Vi kom oss ganske kjapt ut av den kirka etterpå.

Skrevet

kjørt bil i fylla er vel det dummeste jeg har gjort

Skrevet

Glemme å bruke grytelappen da jeg tok ut en pizza av ovnen på et pizzasted jeg jobbet. Ovnen holdt 360 grader..

Henge opp masse klær på et tørkestativ så det ble så tungt at jeg hadde problemer med og løfte det. Deretter ta tak i enden og bære det ut av verandadøra..

Begynne å fikle med taklampa etter jeg hadde slått av lyset. Glemte sikringen..

Vanne de inntørka blomstene på jobben i flere måneder før våren og sollyset avslørte at de var i plast.

Lagde min første karamellpudding alene, som skulle serveres i et stort selskap. Jeg jobbet på et hotellkjøkken. Ble oppringt dagen etter hvor sjefen lurte på hvorfor i helv.. jeg ikke hadde stekt den..

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje ikke det som var etterspurt, så ja jeg har hakket chilli og tatt meg en tur på toalettet etterpå.

Haha - det skjedde en bekjent av meg også (men du er ikke han, for han er tysk).

JEG har

- puttet hodet ned i en hollandsk krukke og ikke fått det ut (det er ute nå)

- gått i butikken og veltet marinerte hvitløk på glass ned i de marinerte løsvektsolivenene under (torte ikke si fra, så skuflet mer oliven over det druknede glasset), for så, samme dag i samme butikk, sette skolissa fast i handlekurven jeg hadde satt på gulvet og ikke klare å komme meg løs ved egen hjelp

- kløpet en jente i rompa og pekt på min daværende elsker som satt ved siden av meg (jeg er jente)

- prøvd å koke vann i tekanna - dvs porselenskanna. Den sprakk, gitt.

Skrevet

Hm, de jeg kan komme på nå:

-Drysset chilipulver over maten for så å klø meg i ØYET etterpå.. Fysj, halve ansiktet mitt var som i brann, og knall rødt.

-Da jeg var liten (5?) var jeg ute med en venninne på vinteren. Hun løp søsteren sin i møte, så jeg stod igjen og tenkte at hvorfor ikke smake på gelenderet på gjerdet her (eller tenkte jeg i det hele tatt?). Satt selvfølgelig fast! Heldigvis så en nabo meg om kom i full fart ut med en varm klut. Det jeg husker best var jeg at jeg satt på fanget til mamma resten av dagen med munnen full av blod :P

-Puttet pekefingeren inn i tuten på en glassflaske. Jeg satt fast gitt.

-Denne er både min og en venninnes: Vi syklet oppover byen, jeg på fortauet og hun på gaten. Plutselig fant vi det for godt å bytte plass uten å egentlig si ifra til den andre, og dermed krasjet vi - hun på vei opp på fortauet og jeg på vei ned.

-Jeg og to kamerater (på barneskolen) skrev en bombetrussel til en teit nabo av ham ene. Men vi leverte til feil dør. I løpet av kvelden var det plutselig masse spanere der!! Jeg tuller ikke. Stakkars gamle damen ble jo redd, men jeg klarer ikke la vær å le når jeg tenker på det... Vi tenkte aldri at det ville bli tatt alvorlig. Vi sa forøvrig aldri noe, og politiet som var der trodde bare vi lekte og sendte oss inn! Er jeg fæl nå, som ler? :hoho:

Skrevet

Glemte:

Hadde glemt at jeg hadde håndjern i toalettmappa mi :oops: da jeg gikk gjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen... :oops:

Skrevet

Det dummeste jeg har gjort er å tenke noe av det dummeste jeg hadde gjort da jeg så denne tråden for første gang, som var å gjøre det helt slutt med exen, altså var det det dummeste jeg har gjort å angre på det selv om jeg trodde DET var det dummeste jeg hadde gjort, nei skulle du sett!!!

Skrevet

Det "dummeste" jeg har gjort er å putte fingeren opp i nesen til en mann... Det var i en salgsbod, og jeg pekte på noe som hang høyt oppe. I samme øyeblikk dukket mannen, som var på kryssende kurs med meg, under noe som hang litt ned fra taket, og "miraklet" skjedde: Han tredde neseboret sitt på min finger, mens jeg kjørte fingeren opp i nesen på ham. Begge to friket helt ut, han fordi det gjorde vondt, og jeg fordi det var usannsynlig ekkelt. (Dette er kanskje ikke det dummeste jeg har gjort, fordi det var jo ikke med vilje.)

• Liker 4
Gjest Bhsiltsk
Skrevet
Det "dummeste" jeg har gjort er å putte fingeren opp i nesen til en mann... Det var i en salgsbod, og jeg pekte på noe som hang høyt oppe. I samme øyeblikk dukket mannen, som var på kryssende kurs med meg, under noe som hang litt ned fra taket, og "miraklet" skjedde: Han tredde neseboret sitt på min finger, mens jeg kjørte fingeren opp i nesen på ham. Begge to friket helt ut, han fordi det gjorde vondt, og jeg fordi det var usannsynlig ekkelt. (Dette er kanskje ikke det dummeste jeg har gjort, fordi det var jo ikke med vilje.)

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet
Glemte:

Hadde glemt at jeg hadde håndjern i toalettmappa mi :oops: da jeg gikk gjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen... :oops:

Der minte du meg om noe!! For mange år siden skulle jeg og en venninne intervjues av et ukeblad, og skulle derfor på flyplassen og hente dem. Dagen før hadde hunden kommet med en ehmm.. vibrator inn i stua, og før besøket vårt rakk å se hva han kom dragende med, fikk jeg puttet den i veska.

På flyplassen måtte vi gjennom sikkerhetskontroll, og han kontrolløren sto og smilte så fint til meg. Jeg smilte fint tilbake, og tenkte at jeg hadde vært heldig med sminken i dag.

Da vi fant journalisten og fotografen og var dratt hjem til venninna mi, skulle jeg finne tyggis i veska. Da skjønte jeg hvorfor han kontrolløren hadde smilt så fint... :oops: For der lå jo selvsagt vibratoren..

Skrevet

Denne gjorde dagen min :hoho: .. nå har jeg sittet og ledd høyt her her helt for meg selv... :hoho:

Skrevet
Denne gjorde dagen min  :hoho: .. nå har jeg sittet og ledd høyt her her helt for meg selv... :hoho:

Det er bra det gjorde godt for noen! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...