Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #62 Skrevet 26. november 2004 Jeg har også en historie som involverer chilli...Jeg sto og lagde mat, hakket chilli og plutselig kom samboeren og var i det amorøse hjørnet. Det ble til at vi bevegde oss inn på soverommet, og de uvaskede hendene mine tok et godt tak rundt penis og stakk en finger i rompa og han hylte som jeg aldri hadde hørt han før... Nå overrumpler han meg aldri når jeg lager mat. En annen ting jeg har gjort er å stupe kråke i den øverste køyesengen for å se om jeg klarte det uten å falle ut. Det gjorde jeg ikke og falt rett ned på en stol....
Gjest Bhsiltsk Skrevet 26. november 2004 #63 Skrevet 26. november 2004 En annen ting jeg har gjort er å stupe kråke i den øverste køyesengen for å se om jeg klarte det uten å falle ut. Det gjorde jeg ikke og falt rett ned på en stol.... Herlig!!!
Gjest Eir Skrevet 26. november 2004 #65 Skrevet 26. november 2004 Som fireåring måtte jeg selvfølgelig finne ut hvordan en jernstolpe smaker i 20 minusgrader. Dette gjorde jeg også, bare med den forskjellen at jeg gjorde det etter at foreldrene min hadde sagt at dette måtte jeg ikke finne på å gjøre. De hadde fortalt meg at jeg kom til å bli hengende fast, men de forklarte aldri hvorfor, så da syntes jeg det hørtes så usannsynlig ut at jeg bare måtte prøve...
Samantha Skrevet 26. november 2004 #66 Skrevet 26. november 2004 AUU!! Lurte søstra mi til å gjere det på dørhandtaket en gang. Og ho fikk vondt! Hadde heilt glømt det trikset der. Ahaaa, får tanteungar på besøk i jula!
Gjest Bhsiltsk Skrevet 27. november 2004 #67 Skrevet 27. november 2004 AUU!! Lurte søstra mi til å gjere det på dørhandtaket en gang. Og ho fikk vondt! Hadde heilt glømt det trikset der. Ahaaa, får tanteungar på besøk i jula! Slik vil den seansen føregå: Samantha: Nå skal tante sei dåkken ein hemmelighet! Tantungar: Ka då, tante? Samantha: Vett dåkken ka så smake best i heile verden? Tantungar (med store auger): Ka då, tante? Samantha: Må'kje sei at det va tante så sa det, sant? Tantungar: Nei, me skal hålla det hemmelikt, me! Samantha: Når det e voldsomt kaldt ute, så smake alt så e blankt utrulikt godt! Et dørhåndtak, for eksempel. Smak på det med tunga, så ska dåkken få kjenne! Tantungar (ser på kvarandre): Ska me gjer det med ein gong? Samantha (med et lurt smil): Nei, dåkken må vente til det blir skikkelig kaldt først.
LilleBille Skrevet 27. november 2004 #68 Skrevet 27. november 2004 AUU!! Lurte søstra mi til å gjere det på dørhandtaket en gang. Og ho fikk vondt! Hadde heilt glømt det trikset der. Du kunne vært søsteren min :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #69 Skrevet 27. november 2004 Altså, det med barberbladene skjedde da jeg var 12-13 år. Ehmm... jeg ehh... visste ikke bedre da. *kremt* Jeg satt og så på Madicken fra Astrid Lindgren sine historier (da var jeg også bare barnet), og mens foreldrene hennes var borte, puttet de erter i nesene sine. Erta satt fast, og de måtte til legen. Need I say more? Leyla, som etterhvert nå føler seg litt lik Emil i Lønneberget. Skal vel ikke le for høyt.... Dette har jeg også gjort, bare det at det var slike hetter som er på sykkelventilene jeg puttet i nesen, ikke erter..
LilleBille Skrevet 27. november 2004 #70 Skrevet 27. november 2004 Har ikke puttet erter eller sykkelventilhetter i nesen .. men jeg spiste pærer (lommelyktpærer)... det var ikke helt vellykket.. Opplagt ingen lys ide...
Anglofil Skrevet 27. november 2004 #71 Skrevet 27. november 2004 Da jeg fortalte mr. E at jeg likte han veldig godt og ønsket å bli bedre kjent med han... Mvh Yvonne
Thea Skrevet 28. november 2004 #73 Skrevet 28. november 2004 For en fin tråd Men jeg føler for å bidra litt... Noen mnd etter at jeg hadde flytta hjemmefra skulle lillebroren min overta rommet mitt.Jeg hadde jo lagt igjen en del ting der,deriblandt en plast g-stimulator kjøpt på juletilbud hos kondomeriet.no.Testa ut en gang for så å finne ut at dette "leketøyet" burde vært forbudt å selge.Oppnå maksimal nytelse my ass :evil: Så den ble gjemt i klesskapet mitt og der ble den liggende. Så skulle jeg hjem og et par dager før jeg satte meg på toget husket jeg jo på denne lille snerte plastsatanisten,men måtte jo bare satse på at det gikk bra.Da jeg kom hjem var flyttinga godt i gang,men kleskapet stod urørt.Puuh :o Så jeg lista meg innpå rommet,fikk rota den fram og lirka den ned i ene sidelomma på bagen min før jeg hoppet i dusjen.Da jeg stod å tørket meg etterpå hører jeg plutselig pappa stod å gaula nede i gangen; hva slags bråk er dette da??? Jeg åpner opp døra og hører DET bråket fra soverommet mitt.Da hadde dildoen slått seg på nede i bagen min,og det hørtes ut som noen lekte seg med et trykkluftbårr der inne,og attpåtil hører jeg pappa på vei opp trappa :o Så jeg i reneste action stil kaster meg inn på soverommet og over bagen for å slå den av og det blir tyst akkurat i det pappa passerer dørstokken. Hva var det der da?? Sier han.Det var vekkeklokka detter det ut fra meg. Åja,sier pappa og tusler ned igjen.Og som den godtroende pjerten han er tenkte jeg,ah,den kom jeg meg fint ut av Så hører jeg han sier til mamma når han kommer ned,det var vekkerklokka hennes.Pyshj,sier mamma og durer opp.Duuuuu,har du med deg en dildo eller?? sier mamma......Og da var det plutselig full stopp for det datt ikke mere ut fra meg... Også må jeg fortelle noe svigerinna mi fortalte oss her i dag.Hun er gravid i 31 uke med forkortet livmorhals og har fått streng beskjed om å ta det med ro.Minste tantebarnet mitt er 4 år og forkjøla og våkner ofte på nattestid,tett i nesa og med full panikk på grunn av det. I uka som gikk våkner hun tidlig på natta og hørte gutten grine og sier til broren min; E. griner,kan du gå til han? Ikke et kny fra den andre siden.E,griner!!!Kan du se til E.han gråter!!!Fremdeles ikke en kny, så til slutt drar hun dyna av han.Da hadde det blitt stille fra gutten men hun ville gjærne at han skulle gå å se etter han likevel for å se om alt var ok. Og etter en liten stund uten dyne kravler til slutt broren min opp av senga,inn på rommene til gutten på 4 og storebror på 6.Skrur på lyset og lemper gutten på 6 inn på badet og setter nummer 2 foran tv`n på stua for at han skal få se barnetv som han pleier å gjøre hver dag før barnehagen.Begge guttene ser slik ut og er selvfølgelig trøtte ut av en annen verden,for ikke å snakke om broren min.Idet han driver å kler på minstemann ser han på klokka og ser at den er 01.40.Så tenker han,søren har den klokka stoppa å nå!! Så tusler han inn på kjøkkenet og ser at klokka der også bare er 01.40 og ikke noe barnetv på tv`n :o Minutter etterpå våkner svigerinna mi av at broren min står midt på gulvet på soverommet med minstemann halvt påkledd under arma og han på 6 i døråpningen og er lyn forbanna og lurer på hvorfor hun har vekt han midt på natta Da hadde han fått for seg at det var morran Så hver dag denne uka når broren min har vekt minstemann på morraskvisten har han sett på han med store øyne og sagt; du pappa,er det midt på natta nå??? Han minstemann er jo så kostelig.Han hadde vært ute å lekt med kompisene til storebroren på 6 for en stund siden,og kom hjem til moren sin å sa; du mamma,de store guttene sier jeg er liten og stor i kjeften.Hva mener de med det?? Har mye men med dette innlegget ble langt nok tror jeg...
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2004 #74 Skrevet 28. november 2004 Duuuuu,har du med deg en dildo eller?? sier mamma......Og da var det plutselig full stopp for det datt ikke mere ut fra meg... Som tatt ut av American Pie-film nesten,..
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #75 Skrevet 2. desember 2004 en av de dummeste tingene jeg har gjort, er å sitte foran et høyfjellsol,( sånn som bare bruner ansiktet) når jeg var på besøk til venninna mi en gang. jeg var bare 15 år da men. der satt jeg og sola ansiktet mitt i over en time! trenger jeg å si at jeg fikk 2.gradsforbrenning i ansiktet og måtte bli borte fra skolen noen dager? var knallrød over HELE ansiktet og med blemmer! trodde jeg aldri skulle bli bra igjen, men har heldigvis ingen varige men i dag. puh jeg måtte smøre på meg brannsalve i ansiktet, og når jeg tok meg en røyk da, satt asken seg fast i ansiktet og uuuups! jeg ble helt svart i ansiktet også! og jeg fikk streng beskjed av doktoren å ikke vaske eller ta så mye på fjeset mitt, slik at sårene grodde.. så da så jeg sikkert lekker ut..... søstra mi syntes det var så morsomt at hun tok bilde av meg, uten at jeg var klar over det :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #76 Skrevet 2. desember 2004 jeg har gjort flere dumme ting jeg..... jeg var veldig opptatt av å ha blondt hår en gang, og ettervekst likte jeg ikke i det hele tatt! og da endte det med at jeg etterbleket det selv hjemme hver 14.dag . .....med resultat av at håret mitt på toppen av hodet falt av. jeg hadde langt hår, så meg måtte klippe meg kort........ :o en annen dum ting var å forfalske ukekortet mit.... på toget.. konduktøren oppdaget det, og gjett hvem som var flau :oops: ! jeg måtte gå av på neste stasjon også.....
Gjest *Fiona* Skrevet 2. desember 2004 #77 Skrevet 2. desember 2004 herregud, dette er det morsomste jeg har lest på lenge... sitter rett og slett bare her og snylter... kommer ikke på noe så veldig vittig akkurat, men jeg har jo selvsagt gjort ting som virker, tja, mindre lurt... Var på date med en fyr engang, jeg var 18 og dødskul russejente, han var 24 og fotballspiller... vi hadde vært på kino, og da han kjørte meg hjem ble vi sittende og skravle om løst og fast. Han hadde vært på college i USA og var såååå kul, jeg hade selvsagt ikke vært noe sted på en stund og måtte jo imponere litt med å virke som om jeg hadde LITT kontakt med den store verden - så jeg skulle dele en historie med ham som jeg hadde hørt fra venninna mi - hun var i Los Angeles på den tiden det var disse Rodney King opptøyene. Samtalen forløp omtrent slik: "Har du vært i USA?" "Nei. Men venninna mi var der for et par år siden, under disse Rex Rodney opptøyene vettu..." (for de som ikke husker det, var Rex Rodney en norsk veddeløpshest... :oops: ) Vi datet ikke så lenge, kan du si. Mulig han følte aldersforskjellen
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #78 Skrevet 2. desember 2004 For en super lenke med historier!!!! Her er det mange Bridget Jones-folk på et brett! Vel jeg får vel fortelle min absolutt dummeste, det er mange av dem da..... Var på næsjspill med en venninde hos noen gutter vi ikke kjente så innmari godt en morgenkvist, i min ungdoms vår...... Vi var selvfølgelig rimelig påseilet alle sammen, jeg hadde blandt annet funnet en vikinghjelm i plast som jeg insisterte på å iføre meg, sammen med at par kledelige slalombriller -det er jo rimelig typisk meg. Og når jeg drikker så trenger jeg MYE røyk, så til min fortvilelse så hadde jeg røyket opp alle mine 60 prince mild ca 06.00 om morgenen. De andres røyk hadde jeg også greid å røyke opp. Det var ikke snakk om å avslutte festen av den grunn, jeg begynnte heller å syte om at da fikk noen gå ut å kjøpe mer! De andre sa at det var et stykke til en åpen 7-11, man måtte kjøre dit, de hadde en moped. Og ingen ville jo kjøre, vi hadde jo drukket.....dvs ingen ville bortsett fra dumme MEG da...som var "supermann-fin" i farta i min litt underlige påkledning, og uten lapp eller kjøreerfaring på noe som helst. Han ene på festen sa at han kunne sitte på med meg, men jeg måtte kjøre -jeg løy på meg både mopedlapp og Rally-erfaring i vilden sky. Og selv om jeg hadde drukket meg både fra forstand og lovverk så sa jeg snusfornuftig at vi måtte jo ha hjelm på! -Og det hadde jeg jo fra før i form av plast-vikinghjelmen, og kjørebriller også, som jeg promte døpte slalombrillene om til. Så vi satte igang, det var jo ikke lett i og med at jeg ikke har kjørt noe med motor før, og passasjeren min ble nok litt i tvil da jeg ikke hadde peil på å starte mopeden engang. Men han hjalp meg, så vi bar avgårde. Og det gikk ganske bra lenge, litt svinging over gressplener og over fortau, men gudsjelov var det ingen ute akkurat da som jeg kunne ha skadet eller drept. JEG følte meg veldig trygg med hjelm på.....vi nærmet oss 7-11 og min nå vettskremte passasjer hylte at jeg måtte stoppe....men JEG ante jo ikke hvor bremsen var....så det var bare å kjøre opp trappen, inn i kiosken og bumse inn i disken til en ansatt stakkar som HELT sikkert våkna da blek passasjer og fører med vikinghjelm og slalombriller fikk stoppet motor og lagt sammen småpenger til 10 prince mild......... Utrolig nok så skadet jeg ingen, ødela ingenting i butikken (kjørte ikke fort inn) og vi ble ikke anmeldt til politiet, så maken til flaks kommer jeg vel aldri til å ha igjen! Men så kommer jeg vel aldri til å være like teit og dum (og kriminell) igjen heller! Skammer meg VELDIG hver gang jeg tenker på det ja.... :oops:
Gjest john Doe Skrevet 2. desember 2004 #79 Skrevet 2. desember 2004 Den perfekte historien i et hvert selskap. Går det ann å bli så desperat etter røyk? Du hadde jo hatt over 60 stk? wow. Kul historie, selv om det kunne gått fryktelig ille. Rart at dere ikke ble anmeldt.
Gjest Transvestitt Skrevet 3. desember 2004 #80 Skrevet 3. desember 2004 Det er at jeg fornektet meg min transvetisme i altfor mange år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå