Gjest Gjest_jj_* Skrevet 30. mai 2007 #81 Skrevet 30. mai 2007 For en fin tråd Men jeg føler for å bidra litt... Noen mnd etter at jeg hadde flytta hjemmefra skulle lillebroren min overta rommet mitt.Jeg hadde jo lagt igjen en del ting der,deriblandt en plast g-stimulator kjøpt på juletilbud hos kondomeriet.no.Testa ut en gang for så å finne ut at dette "leketøyet" burde vært forbudt å selge.Oppnå maksimal nytelse my ass :evil: Så den ble gjemt i klesskapet mitt og der ble den liggende. Så skulle jeg hjem og et par dager før jeg satte meg på toget husket jeg jo på denne lille snerte plastsatanisten,men måtte jo bare satse på at det gikk bra.Da jeg kom hjem var flyttinga godt i gang,men kleskapet stod urørt.Puuh :o Så jeg lista meg innpå rommet,fikk rota den fram og lirka den ned i ene sidelomma på bagen min før jeg hoppet i dusjen.Da jeg stod å tørket meg etterpå hører jeg plutselig pappa stod å gaula nede i gangen; hva slags bråk er dette da??? Jeg åpner opp døra og hører DET bråket fra soverommet mitt.Da hadde dildoen slått seg på nede i bagen min,og det hørtes ut som noen lekte seg med et trykkluftbårr der inne,og attpåtil hører jeg pappa på vei opp trappa :o Så jeg i reneste action stil kaster meg inn på soverommet og over bagen for å slå den av og det blir tyst akkurat i det pappa passerer dørstokken. Hva var det der da?? Sier han.Det var vekkeklokka detter det ut fra meg. Åja,sier pappa og tusler ned igjen.Og som den godtroende pjerten han er tenkte jeg,ah,den kom jeg meg fint ut av Så hører jeg han sier til mamma når han kommer ned,det var vekkerklokka hennes.Pyshj,sier mamma og durer opp.Duuuuu,har du med deg en dildo eller?? sier mamma......Og da var det plutselig full stopp for det datt ikke mere ut fra meg... Også må jeg fortelle noe svigerinna mi fortalte oss her i dag.Hun er gravid i 31 uke med forkortet livmorhals og har fått streng beskjed om å ta det med ro.Minste tantebarnet mitt er 4 år og forkjøla og våkner ofte på nattestid,tett i nesa og med full panikk på grunn av det. I uka som gikk våkner hun tidlig på natta og hørte gutten grine og sier til broren min; E. griner,kan du gå til han? Ikke et kny fra den andre siden.E,griner!!!Kan du se til E.han gråter!!!Fremdeles ikke en kny, så til slutt drar hun dyna av han.Da hadde det blitt stille fra gutten men hun ville gjærne at han skulle gå å se etter han likevel for å se om alt var ok. Og etter en liten stund uten dyne kravler til slutt broren min opp av senga,inn på rommene til gutten på 4 og storebror på 6.Skrur på lyset og lemper gutten på 6 inn på badet og setter nummer 2 foran tv`n på stua for at han skal få se barnetv som han pleier å gjøre hver dag før barnehagen.Begge guttene ser slik ut og er selvfølgelig trøtte ut av en annen verden,for ikke å snakke om broren min.Idet han driver å kler på minstemann ser han på klokka og ser at den er 01.40.Så tenker han,søren har den klokka stoppa å nå!! Så tusler han inn på kjøkkenet og ser at klokka der også bare er 01.40 og ikke noe barnetv på tv`n :o Minutter etterpå våkner svigerinna mi av at broren min står midt på gulvet på soverommet med minstemann halvt påkledd under arma og han på 6 i døråpningen og er lyn forbanna og lurer på hvorfor hun har vekt han midt på natta Da hadde han fått for seg at det var morran Så hver dag denne uka når broren min har vekt minstemann på morraskvisten har han sett på han med store øyne og sagt; du pappa,er det midt på natta nå??? Han minstemann er jo så kostelig.Han hadde vært ute å lekt med kompisene til storebroren på 6 for en stund siden,og kom hjem til moren sin å sa; du mamma,de store guttene sier jeg er liten og stor i kjeften.Hva mener de med det?? Har mye men med dette innlegget ble langt nok tror jeg... dette hørtes akkuat ut som samboeren min:) flere historier?
Gjest vimselot Skrevet 31. mai 2007 #82 Skrevet 31. mai 2007 Det dummeste... vanskelig å velge (må jo tenke) men det dummeste jeg gjorde var å begynne å røyke igjen etter tre år som røykfri...
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #83 Skrevet 7. oktober 2012 Vekker denne opp igjen jeg, ettersom denne hjelper meg litt, nå som jeg har gjort mitt livs tabbe Jeg er virkelig KONGEN av tabber og dumme ting, og det kunne virkelig bli laget komedie om meg. Flere tabber jeg ikke kan nevne engang. Men her er noen; 1: Du har garantert tenkt på det; klarer jeg å knuse glasset jeg holder med hendene mine ? JA, det klarer du helt fint, og nei det er ikke gøy. 2: Gikk på mekaniske fag. En ting vi alltid brukte å gjøre når vi kjedet oss, var å stikke skrujern inn i lufttrykksforsyningen. Hver gang vi gjorde det, kom det et veldig høyt smell, akkurat som om noen skjøt med hagle (jeg vet... Vi var idioter). Dette var en ting som hadde blitt gjort på skolen til alle tider, uten at noe spesielt hadde skjedd. Men så var det min tur da... Skrujernet går inn, og kula inni tilførselen popper ut, trykkluften vil ikke stoppe, og 50 år med kondens spruter ut i klasserommet Ikke blant mine stolteste øyeblikk i grunn. 3: Dette er kanskje bare patetisk... men la gå I fjor gikk jeg vg3 som privatist. Men plutselig en dag fant jeg ut at jeg ikke ville fortsette lenger. Men siden jeg bodde hos et familiemedlem som krevde at jeg gikk på skole for å bo der, latet jeg like godt som... Så i et halvt år lot jeg som om jeg gjorde lekser HVER bidige dag. Når eksamener kom, tok jeg bussen til byen, satt meg på en benk i parken i et par timer, før jeg dro hjem Needless to say; jeg følte meg ikke helt bra på den tiden. 4: Fortalte til en kamerat at jeg hadde kjøpt meg atv... Problemet var bare at jeg ikke hadde det. Men stolt som jeg var, så kunne jeg jo ikke si nei når han skulle være med hjem for å se på den Så det hele endte opp med at jeg viste ham en tom garasje, etterfulgt av at jeg forklarte at den var på verksted. Han slukte den ikke. Men til mitt forsvar, så var jeg en liten pjokk på 13 da 5: På et intervju for en dørvaktsjobb (jeg er student og trenger penger); Intervjuer- "hva hadde du gjort hvis vi(peker på kollegaen) hadde begynt å sloss inne på et utested ? meg- "jeg hadde jo prøvd å gått mellom dere for å løse det opp" Problemet her, et at dette var 2 basser på 150 kg hver (bokstavelig talt), mens jeg veier en god del under, kan man si Fikk ikke jobben... Jeg roter meg altså opp i mye rart. Men ingenting jeg gjør er ment vondt Jeg er bare litt for impulsiv, og handler ofte før jeg tenker. Den siste situasjonen jeg kom opp i er det jævligste jeg har vært borti. Her har det altså ødelagt mye for meg... Så jeg må vente til det døyver før dere får dere en god latter Anonym poster: 8da51112f21e19bb9e883ea884d65d38 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #84 Skrevet 4. desember 2012 Anonym poster: fae9f262342c8d4b66e0a34b25526a70
Gjest ms_kwang Skrevet 4. januar 2014 #85 Skrevet 4. januar 2014 Vet ikke om dette er teit dumt eller veldig klønete Får ett par fine svarte hår rundt brystvortene og jeg gjør som jeg gjør hver måned.. jeg bruker som oftest å nappe de ut (er bare snakk om 1 og 2 hår på hver side) Men akkurat der og da fant jeg bare barberhøvelen.. Det som det gikk og jeg klarte å kutte meg litt på siden av brystvorta o.o La jo ikke merke til dette før jeg ser meg i speilet og ser at vorta er fin og blodig Hvem klarer noe sånt?? xD
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #86 Skrevet 4. januar 2014 Giftet meg... Tok ikke lang tid å finne ut at det var feil mann, men da var det for sent. Til mitt forsvar, vi hadde vært sammen i flere år på forhånd, men han skjulte mye for meg. Rart hvordan ting kan dukke opp og ødelegge alt. Kan bare ta med seg lærdommen videre.... Anonymous poster hash: 14b4e...a1e
Guadaloupe Skrevet 4. januar 2014 #87 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Det dummeste jeg har gjort var vel da jeg gikk på skøyter i BEKKEN og brakk armen, huff. Jeg hadde så innmari lyst til å gå på skøyter (var ca. 14 år.) Vi bor på landet og det var mange bekker rundt omkring huset som jeg var godt kjente med og hadde lekt mye i som barn. Jeg stod da på skøyter på en frossen bekk, i oppoverbakker og nedoverbakker. Jeg falt, men det var ikke da jeg brakk armen. Det var når jeg skulle reise meg opp at det skjedde; jeg hadde glemt at jeg hadde på meg hockeyskøyter (pleide å gå på danseskøyter som har pigger foran). Jeg skulle da bruke piggene til å komme meg opp med, men da glapp det og jeg slo min høyre hånd knyttet ned i isen, og det gjorde vondt! Mamma og pappa hadde tidligere advart meg mot å gå på skøyter i bekken, og sagt "du kommer til å brekke noe." Vel de fikk rett! De gikk tur like i nærheten, så jeg ropte på dem at jeg trengte hjelp og at jeg hadde brekt armen, og jeg ble båret tilbake til huset. Jeg klandrer dem ikke for at de humret da de plukka meg opp der jeg lå å kavet med brukket arm, de hadde jo advart meg! Edit: skriveleif Endret 4. januar 2014 av Guadaloupe
Gjest Belle âme Skrevet 4. januar 2014 #88 Skrevet 4. januar 2014 Skjerte ein kniv over fingeren for eg skulle se om den var skarp...
Brimi Skrevet 4. januar 2014 #89 Skrevet 4. januar 2014 Jeg var vel mellom 6 og 10 år. Jeg hopper i sofaen. Så står jeg på armlenet. Plutselig faller jeg bakover på kaktusen som er over 150 cm. Mamma måtte pelle torner fra ryggen og bena mine :-p Tror hun brukte over 1 time på det XD
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #90 Skrevet 4. januar 2014 Det dummeste jeg har gjort i mitt liv i ung forelskelse, var å gifte meg med feil mann. Anonymous poster hash: 328f1...8eb
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #91 Skrevet 4. januar 2014 Vi hadde fått mus i huset, og jeg satte opp musefella. Etter den var satt i spenn tenkte jeg at osten lå litt skeivt så jeg bestemte meg for å rette på det. Brakk fingeren min der gitt. Anonymous poster hash: 0d742...137
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #92 Skrevet 5. januar 2014 Det dummeste jeg har gjort.. har vært å involvere meg med mannfolk. Skulle bare holdt meg unna. Misunner venninna mi som er 31 og jomfru jeg. Anonymous poster hash: 34334...027
Bollocks Skrevet 5. januar 2014 #93 Skrevet 5. januar 2014 Noe av det jeg skriver kan være litt nasty, så jeg bare advarer på forhånd. Tvillingbroren min og jeg hadde veldig mange teite påfunn, som ofte resulterte i en del skader. Vi hadde sett en karakter som surfet på et isflak i et videospill, og tenkte vi skulle prøve det samme. For min del endte det opp med et brukket halebein og klissvåte klær. En annen gang skulle vi rulle ned en bratt fjellside, noe som endte i en brukket ankel. Vi lekte også jordskjelv. I puben pappa eide, var det en del høye barkrakker, som broren min stod på. Han skulle liksom prøve å holde balansen mens jeg skulle lage jordskjelv ved å riste i krakken; det endte at broren min knakk armen sin. Jeg hadde også en mobil som skulle tåle vann og høye fall. Selvsagt måtte dette testes ut, så jeg stilte meg i 3.-etasje og slapp mobilen ned på asfalten, og den ble knust. En annen gang kappet jeg av meg fingertuppen min med et uhell. Etter sjokket gav seg, begynte jeg å lure på om jeg kunne fikse den selv, så jeg forsøkte å tape den fast. Det var veldig lenge siden, så jeg husker ikke hvordan jeg kom på det, men jeg tror det hadde noe med et TV-program å gjøre. Det gikk helt fint, frem til neglen begynte å vokse ut, for da vokste den over neglen til den avkappede delen av fingeren. Jeg satte også mixmasteren fast i håret mitt, noe som førte til at to store hårtjafser ble revet av. En annen dum ting jeg gjorde som ung tenåring var å barbere av meg øyenbrynene mine, samt forsøke å klippe håret mitt selv. Alt dette skjedde som barn eller i begynnelsen av tenårene. Heldigvis har jeg ikke vært like dum i senere tid. Eller, det dummeste jeg gjorde i fjor, var å spise en shady burrito, kjøpt på et skittent høl i Praha. Auu!!
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #94 Skrevet 14. januar 2014 Satt noen timer på enn dass i utlandet fordi jeg hadde glemt av døra gikk innover og ikke utover. Trodde jeg var låst inne når jeg ikke fikk opp døra ved å legge all min tyngde mot den.. Skjønner ikke hvordan jeg tenkte..Vanligvis ikke så dum. Bare veldig sliten etter lang ryggsekk-tur. Kan ikke komme på noe annen grunn. Følte meg svært dum da jeg endelig kunne tusle ut i frihet. Men så var jeg jo bare.. eh .. ca 25 år da.. Anonymous poster hash: 79c29...37a 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #96 Skrevet 4. juni 2015 En gang gikk jeg forbi en liten barnehage, med masse forskjellige lekestativer og slike ting. Dette var vel på en søndag eller noe, så det var ingen andre folk i nærheten. Jeg kjedet meg, så jeg klatret over gjerdet fordi jeg hadde lyst til å sitte litt i ett huske-stativ eller noe. Men først oppdaget jeg en slags sklie, som jeg plutselig fikk veldig lyst til å prøve ut. Men det hadde nettopp kommet en god del regnvær, så den sklia var jo selvfølgelig klissvåt.. Jeg gikk jo med støvler, men hadde ikke noe lyst til å bli veldig klissvåt på buksa ved å sette meg ned på sklia. Derfor trodde jeg at det ville være en mye bedre ide å liksom rutsje på beina nedover heile sklia. Så jeg begynte å gli ganske forsiktig nedover. Men da jeg hadde kommet nesten i bunnen, så skled jeg og falt plutselig bakover. Så jeg slo ryggen og bakhodet ganske hardt mot bunnen av sklia. Da fikk jeg temmelig vondt i bakhodet, ble veldig svimmel en stund, og jeg slo ryggen noe helt sinnssykt.. Ikke en av beste ideer det der, altså..... Anonymous poster hash: c0708...360
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå