AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #21 Del Skrevet 20. januar 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes mannfolk med mer integritet og stolthet vet du. Ikke alle trenger/ønsker å betale for seksuelle tjenester. Anonymkode: faacc...bc2 Alle menn ender opp med å betale for sex, bare at valutaen ikke er penger, men tid, oppmerksomhet, komplimenter, forpliktelser. For enkelte er det greit å betale med penger for det forenkler alt. Men den diskusjonen kan vi godt droppe for det er en avsporing. Anonymkode: a318e...2e4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #22 Del Skrevet 20. januar 2016 Altså, hun ble jo ikke sur fordi hun ikke fikk gi deg "pikkmassasje", men fordi hun ville tjene penger på det, noe hun da ikke gjorde. Anonymkode: 79f98...9d8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #23 Del Skrevet 20. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle menn ender opp med å betale for sex, bare at valutaen ikke er penger, men tid, oppmerksomhet, komplimenter, forpliktelser. For enkelte er det greit å betale med penger for det forenkler alt. Men den diskusjonen kan vi godt droppe for det er en avsporing. Anonymkode: a318e...2e4 Utrolig teit innlegg. Det uthevede er noe begge parter må investere i et forhold for at det skal kunne fungere. Anonymkode: 080ff...bdb 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 20. januar 2016 #24 Del Skrevet 20. januar 2016 Problemet er var nok økonomien. Hun klarte ikke å dra inn de forventede 300 kr ekstra og får kanskje kjeft fra sjefen. Hadde hun fått 300 i driks, så hadde alt vært greit. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #25 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg har tydeligvis gått til feil thai massasje... Anonymkode: 8c93c...b7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 20. januar 2016 #26 Del Skrevet 20. januar 2016 Tråden er ryddet for latterliggjøring. -Saraby, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 20. januar 2016 #27 Del Skrevet 20. januar 2016 Hun ble nok ikke lei seg for at hun ikke fikk oppleve den fantastiske penisen din, men fordi hun ikke fikk gitt pengene til halliken sin, og kanskje må forsvare hvorfor hun ikke fikk inn like mye som de andre jentene den dagen. Om det er riktig eller ei kommer an på hvordan man ser på det - for henne er det kanskje best å få inn de ekstra pengene, men ønsker du å støtte en slik business? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #28 Del Skrevet 20. januar 2016 De aller aller fleste thai massasjeinstituttene tilbyr happy ending i Norge. Skal du forsøke deg bør du i det minste sikre deg. Ronk kuken tom før du går til massasje slik du vil minsken risiko for ståkuk. Prøv å også å finne en massør som er lite tiltrekkende. Men ikke enkelt den...siden de aller fleste ser lekre ut. Og hvorfor er de fleste lekre? Do the math..de selger någå attåt. Anonymkode: 0bc95...675 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 20. januar 2016 #29 Del Skrevet 20. januar 2016 Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Hun ble ikke sur fordi hun hadde sååå lyst til å runke deg, og du sa nei. Hun ble sur fordi du ikke ville gi henne mer penger. At du sa nei, tross at det kanskje frista litt, viser bare at du har integritet og ikke ønsker å bryte norske lover. Ikke glem at det i Norge ikke er lov å betale for seksuelle tjenester. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 22. januar 2016 #30 Del Skrevet 22. januar 2016 Den 20.1.2016 at 12.57, Cambria skrev: Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Hun ble ikke sur fordi hun hadde sååå lyst til å runke deg, og du sa nei. Hun ble sur fordi du ikke ville gi henne mer penger. At du sa nei, tross at det kanskje frista litt, viser bare at du har integritet og ikke ønsker å bryte norske lover. Ikke glem at det i Norge ikke er lov å betale for seksuelle tjenester. Ikke alle lover er helt greie. Det finnes folk som bedriver sivil ulydighet og har sin integritet på plass. Om det er moralsk korrekt å slå til på en kukmassasje vil jeg ikke gå inn på nå. Det er komplisert og avhenger av mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #31 Del Skrevet 22. januar 2016 Den 1/20/2016 at 1.15, AnonymBruker skrev: Utrolig teit innlegg. Det uthevede er noe begge parter må investere i et forhold for at det skal kunne fungere. Anonymkode: 080ff...bdb Hvem sa noe om at man må være i forhold for å ha sex? Kan skape en illusjon om at man har et forhold ja, men det koster fortsatt tid og energi. Derfor kan det være greit å ta snarveien og få sex den lette måten. Anonymkode: a318e...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 23. januar 2016 #32 Del Skrevet 23. januar 2016 Hun var nok litt skuffet fordi du ikke kjøpte sex også. Hvis det er en av "de" salongene", så er det vel meningen at du skal slå til på tilbudet om en billig koserunk til slutt, og de fleste som går der og får tilbudet, gjør nok også det. 400,- er vel bare introkusjonsprisen. Og man skal vel ikke se bort fra at hun tok seg nær av det. Her hadde du reisning og alt, og hun var klar til å ta hånd om den. Gjorde du det rette? Det virker sånn. Så hvorfor ha dårlig samvittighet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urenluren Skrevet 23. januar 2016 #33 Del Skrevet 23. januar 2016 Det var jo hun som gjorde noe ugreit her. Hun befølte dine edle deler uten din tillatelse. Det er jo et overgrep? Over hodet ikke greit. Hun skulle spurt før hun begynte. Og hun ble ikke sur fordi hun var skuffet over ikke å få runke deg(eller "massere pikken din" lol), men fordi hun ikke tjente de ekstra 300 kronene. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 23. januar 2016 #34 Del Skrevet 23. januar 2016 Tråden er ryddet for krenkende utsagn. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monsterpuzen Skrevet 25. januar 2016 #35 Del Skrevet 25. januar 2016 Ærlig talt, jeg håper du kødder? Det du gjorde var det eneste riktige. Det er kvalmt og ekkelt av hun å sleske seg sånn på deg. Thai-massasje er deilig, men da får dere gjøres ordentlig! Ikke noe tull. Ulovlig er det, og de som driver med sånt burde skamme seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lifeasisit Skrevet 25. januar 2016 #36 Del Skrevet 25. januar 2016 Fyfaen, jævla dritt kjerring. IKKE ha dårlig samvittighet, ta heller en telefon til politiet. Det er nemlig ulovelig å drive med sex på massasje-studioer, mange som betaler ekstra for det nemlig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 25. januar 2016 #37 Del Skrevet 25. januar 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. -Saraby, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 25. januar 2016 #38 Del Skrevet 25. januar 2016 Den Tuesday, January 19, 2016 at 13.30, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har gått og bært på dette i noen dager nå, klarer ikke legge det helt bak meg Var hos legen for noen uker siden pga jeg hadde det jeg oppfattet som litt smertefulle og ømme områder i beina, og lurte selvfølgelig på hva dette var for noe rart. Han tok en rask sjekk, og fortalte meg at dette ikke var noe å bry seg om, men at det kunne gjort seg med litt massasje. Ok, greit nok råd det. Men jeg har ikke økonomi til å betale 1000kr+ for en times massasje, så jeg tenkte jeg kunne prøve meg på en av disse thai-massasjesalongene i Oslo. Fikk her tilbud om 1 time for 400kr. Jippi. Var spent på hvordan dette ville foregå da jeg aldri har vært borti dette før, og hun thai-damen som skulle massere meg var ganske lita og spinkel, men hun kunne likevel sakene sine og ga meg en meget behagelig massasje. Var god stemning også, vi snakket litt om norge og thailand og temperatur osv, ganske naturlig med tanke på kuldegradene vi har hatt i det siste. Greia er bare at, sånn ca halvveis så begynte hun å komme litt borti pungen min - og flirte av dette. Jeg tenkte hun flirte fordi hun ble litt flau/forlegen, men ble selvfølgelig litt preget av dette jeg også - på den måten at jeg kjente antydning til ereksjon. Greit nok tenkte jeg, jeg ligger jo på magen så hun merker det jo ikke. Men så ba hun meg om å snu meg, hvilket jeg da gjorde, og sa så jo både jeg og henne at pikken min stod halvveis til værs. Nå var det jeg som ble flau/forlegen, men hun virket ikke til å bry seg noe særlig. Hun fortsatte å massere meg foran, men etter 5 min så begynte hun å fokusere veldig på lysken min. Og jeg kjente jo da at jeg bare ble stivere og stivere. Og da kommer spørsmålet jeg egentlig ikke var helt forberedt på. Hun tar vekk håndkle fra penisen min, begynner stryke den, og ser søtt på meg mens hun spør på vaklende engelsk "need massasje, him tuu?". Det var jo overhodet ikke det jeg var ute etter, men hun ville ikke ta nei som et nei. Så hun begynte spørre meg ut: "wy nooot? ju dont laik me? he like me.. *hihi* only 300kr i make him cuuum". Og jeg syntes dette bare begynner å bli mer og mer ubehagelig, så jeg fører hånden hennes vekk, og ber henne fortsette å massere beina mine. Og da skjer det som overrasker meg. Hun blir skikkelig gretten/sur/skuffa. Og hele den gode stemningen som var tidligere, forsvant. Etter noen minutter til så sa hun at vi var ferdige, ba meg kle på meg, og sa ikke hadet en gang. Og det er da jeg tenker i ettertid, gjorde jeg noe galt her? Burde jeg egentlig ha sagt ja til pikk-massasje? Siden dette tydligvis betydde så mye for henne? Jeg føler at jeg på en måte har utnytta jenta, ved å kun få vanlig thai-massasje, når det kanskje egentlig lå i kortene at jeg burde takket ja til pikk-massasje også Og jeg vil ikke være moraliserende å si at, det var riktig av meg å takke nei, fordi jeg hadde utnyttet henne ved å takke ja. Når mitt ja tydligvis var det hun ønsket. Bør jeg være mer forberedt på dette neste gang? Og rett og slett takke ja til pikk-massasje, om det er dette jenta ønsker? Merker jeg blir kvalm av å tenke på dette Føler at jeg gjorde noe feil og misbrukte tiden hennes ved å si nei Hilsen frustrert gutt Anonymkode: 4ab02...8b7 Hadde en jente/kvinne vært utsatt for dette,ville en kalt det overgrep momentant. Det gjelder dere menn også. Og du syns synd på henne? Tankevekkende vil jeg kalle dette. Og du er helt på jorde. Sorry. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 28. januar 2016 #39 Del Skrevet 28. januar 2016 Tråden er ryddet for oppfordringer til brudd på norsk lov. -Saraby, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrygirl Skrevet 30. januar 2016 #40 Del Skrevet 30. januar 2016 I Thailand er det jo vanlig med massasje hvor massøren for deg til å komme. Hun ble vel bare litt snurt for å ikke tjene de ekstra pengene. Trenger ikke ha dårlig samvittighet for at du sa nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg