Gå til innhold

Dårlig samvittighet etter thai-massasje.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har gått og bært på dette i noen dager nå, klarer ikke legge det helt bak meg :(

Var hos legen for noen uker siden pga jeg hadde det jeg oppfattet som litt smertefulle og ømme områder i beina, og lurte selvfølgelig på hva dette var for noe rart. Han tok en rask sjekk, og fortalte meg at dette ikke var noe å bry seg om, men at det kunne gjort seg med litt massasje.

Ok, greit nok råd det. Men jeg har ikke økonomi til å betale 1000kr+ for en times massasje, så jeg tenkte jeg kunne prøve meg på en av disse thai-massasjesalongene i Oslo. Fikk her tilbud om 1 time for 400kr. Jippi.

Var spent på hvordan dette ville foregå da jeg aldri har vært borti dette før, og hun thai-damen som skulle massere meg var ganske lita og spinkel, men hun kunne likevel sakene sine og ga meg en meget behagelig massasje. Var god stemning også, vi snakket litt om norge og thailand og temperatur osv, ganske naturlig med tanke på kuldegradene vi har hatt i det siste.

Greia er bare at, sånn ca halvveis så begynte hun å komme litt borti pungen min - og flirte av dette. Jeg tenkte hun flirte fordi hun ble litt flau/forlegen, men ble selvfølgelig litt preget av dette jeg også - på den måten at jeg kjente antydning til ereksjon. Greit nok tenkte jeg, jeg ligger jo på magen så hun merker det jo ikke.

Men så ba hun meg om å snu meg, hvilket jeg da gjorde, og sa så jo både jeg og henne at pikken min stod halvveis til værs. Nå var det jeg som ble flau/forlegen, men hun virket ikke til å bry seg noe særlig. Hun fortsatte å massere meg foran, men etter 5 min så begynte hun å fokusere veldig på lysken min. Og jeg kjente jo da at jeg bare ble stivere og stivere.

Og da kommer spørsmålet jeg egentlig ikke var helt forberedt på. Hun tar vekk håndkle fra penisen min, begynner stryke den, og ser søtt på meg mens hun spør på vaklende engelsk "need massasje, him tuu?".

Det var jo overhodet ikke det jeg var ute etter, men hun ville ikke ta nei som et nei. Så hun begynte spørre meg ut: "wy nooot? ju dont laik me? he like me.. *hihi* only 300kr i make him cuuum". Og jeg syntes dette bare begynner å bli mer og mer ubehagelig, så jeg fører hånden hennes vekk, og ber henne fortsette å massere beina mine.

Og da skjer det som overrasker meg. Hun blir skikkelig gretten/sur/skuffa. Og hele den gode stemningen som var tidligere, forsvant. Etter noen minutter til så sa hun at vi var ferdige, ba meg kle på meg, og sa ikke hadet en gang.

Og det er da jeg tenker i ettertid, gjorde jeg noe galt her?

Burde jeg egentlig ha sagt ja til pikk-massasje? Siden dette tydligvis betydde så mye for henne? Jeg føler at jeg på en måte har utnytta jenta, ved å kun få vanlig thai-massasje, når det kanskje egentlig lå i kortene at jeg burde takket ja til pikk-massasje også :(

Og jeg vil ikke være moraliserende å si at, det var riktig av meg å takke nei, fordi jeg hadde utnyttet henne ved å takke ja. Når mitt ja tydligvis var det hun ønsket.

Bør jeg være mer forberedt på dette neste gang? Og rett og slett takke ja til pikk-massasje, om det er dette jenta ønsker? Merker jeg blir kvalm av å tenke på dette :( Føler at jeg gjorde noe feil og misbrukte tiden hennes ved å si nei :(

Hilsen frustrert gutt :(

Anonymkode: 4ab02...8b7

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet du hva en thai-massasje egentlig innebærer. Dette er bare et eldgammel triks for å lure incels fra sine penger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke hadde lyst, så var det jo hun som er problemet her og ikke ville godta ditt nei. Er ikke din feil at du ikke følte for noen pikkmassasje. At hun ikke taklet å bli avvist er ikke ditt problem....that's life!!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hu var bare sur fordi hu ikke tjente lettjente 300kr :P

 

ikke tenk mer på det

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil dere si at jeg utnyttet henne mest, ved at jeg mottok thai-massasje uten pikk-massasje? (Hvilket hun tydligvis reagerte veldig negativt på).

Eller hadde jeg untyttet henne mer hvis jeg hadde jeg fått thai-massasje, med pikk-massasje? (Men jenta hadde dertil blitt strålende fornøyd?).

Anonymkode: 4ab02...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kunde. Du bestilte masasje. Du netalte for masasje. Det er det eneste du ska tenke på. Men klart det er deres måte å opperere på. Ikje like lett å si nei når en er i den situasjonen👍 til deg. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde nå spurt om hun kunne suge, for så anmeldt hele stedet for sextrakassering etterpå 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hun ikke fin? Var du ikke kåt? 300kr er da ingenting. Skulle spurt hvor mye det kosta for et ligg, sikkert billig det også.

Anonymkode: a318e...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du så dum at du ikke klarer å se at du gjorde det riktige og begynner å lure på om du skulle gjort noe annet? For du høres så håpløs ut som etter det du har skrevet

Hvis du vil gjøre det riktige nå så anmelder du dette stedet for å drive med slikt. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke noe tvil her, du gjorde det riktige. Hun ble bare gretten fordi hun ikke fikk ekstra cash. Skjønner ikke hvorfor du har dårlig samvittighet. Hele greia er jo egentlig bare latterlig. 

Anonymkode: 8c6d5...b1f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vil jo egentlig bare vite om det ville vært mer moralskt riktig av meg å la thai-dama gjennomføre en pikk-massasje, når det er så åpenbart at det er det hun selv ønsker.

At jeg har dårlig samvittighet for å ha kastet bort tiden hennes, ved å ikke la henne gjennomføre en pikk-massasje på meg, er mer som en digresjon.

Anonymkode: 4ab02...8b7

 

Innlegget er ryddet for svar til slettet innlegg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var hun ikke fin? Var du ikke kåt? 300kr er da ingenting. Skulle spurt hvor mye det kosta for et ligg, sikkert billig det også.

Anonymkode: a318e...2e4

Finnes mannfolk med mer integritet og stolthet vet du. ;) Ikke alle trenger/ønsker å betale for seksuelle tjenester. 

Anonymkode: faacc...bc2

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...