AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #41 Skrevet 19. januar 2016 Den 18. januar 2016 at 21.41, as skrev: far betaler ingenting til meg av annet 1 sfo regning... så jeg er ingen snylter😊 Far har vel strengt tatt ikke bruk for SFO - men det gjør at du kan være på jobb -selv i de ukene du har barna.. Anonymkode: cd6ae...0dc
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #42 Skrevet 19. januar 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette handler vel så mye om barnas rutiner. Man kan leve med at en forelder er mye borte, men da bør den andre være desto mer stabil. De kan ikke miste begge foreldrene annenhver måned - det sier seg selv...Stakkars unger. Far kan da være masse, masse sammen med barna sine selv om han ikke har de boende i en hel måned! Anonymkode: e930d...7a7 De mister jo ikke foreldrene.. en måned gir langt mer stabilitet og gjør at barna faktisk har to hjem - ikke et kaos med en uke her en dag der 3 dager der osv. Av erfaring kan jeg fortelle at det er et helvete som kun tar hensyn til en person : bidragsmottaker.. En uke her og en uke der er bedre enn normalt samvær -14 dager bedre enn en uke og 1 måned må jo være perfekt .. Da er man det lenge nok til at man er når man våkner.. - og barn med en så engasjert pappa har det nok vel så god hos han som hos mor som trolig er sliten etter jobb... Anonymkode: cd6ae...0dc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå